Η πραγματική BMW X3 M φοράει μοτέρ από M3 E46 και 6άρι
Τι κι αν δεν υπήρχε εργοστασιακή BMW X3 M πριν 18 χρόνια; Κάποιος την έφτιαξε.
Εάν ενδιαφέρεστε για μια καινούργια BMW X3 M, η γερμανική εταιρεία θα σας ζητήσει τουλάχιστον €138.000 για επιτάχυνση 4" για το 0-100. Τι θα λέγατε όμως να απαρνηθείτε τον υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο σε σειρά των 480 PS της M3 και της M4 για χάρη ενός πραγματικά οδηγοκεντρικού SUV;
Για όσους μάς διαβάζετε από τις ΗΠΑ κι όσους τολμούν να ονειρεύονται στην από εδώ μεριά του Ατλαντικού, στη Γεωργία των ΗΠΑ πωλείται μία BMW X3 M 18 ετών. Γνωρίζουμε ότι δεν υπήρχε τέτοια έκδοση στην πρώτη γενιά X3, αλλά πώς θα ονομάζατε την τοποθέτηση του θρυλικού κινητήρα S54 από την E46 M3;
Ατμοσφαιρικό μεταλλικό γρέζι στις 8.000 rpm, πισωκίνητη και χειροκίνητη, αυτή είναι η πραγματική BMW X3 M
Ειδικά από τη στιγμή που συνδυάστηκε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το αυτοκίνητο είναι προς πώληση στο M3List με τιμή $19.840 $, ακριβώς €18.000. Μήπως ο πωλητής είναι Έλληνας;
Ο ατμοσφαιρικός S54 είναι ένας από τους πιο θρυλικούς κινητήρες που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Στροφάρει μέχρι τις 8.000 rpm και τοποθετήθηκε στην E46 Μ3, αλλά και στις Z4 M Coupe και Roadster.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW E46 M3 θεωρείται από πολλούς ως η κορυφαία M3
Το μεταλλικό γρύλισμά του εκεί ψηλά δεν συναντάται σε κανένα άλλο εξακύλινδρο σύνολο. Έχουμε δει S54 να φωλιάζουν σε διάφορες E30 και E36, αλλά ποτέ σε μια X3.
Ο πωλητής ισχυρίζεται ότι η αλλαγή κινητήρα έγινε πριν από περίπου έναν χρόνο και 25.000 km. Συνολικά, το μοτέρ έχει 225.000 km, αλλά πριν τοποθετηθεί στο γερμανικό SUV έγινε γενική επισκευή.
Εκτός από τον κινητήρα, η X3 έχει μετατραπεί σε πισωκίνητη για περισσότερες οδηγικές ανωριμότητες. Πριν 3.000 km τοποθετήθηκε coilover ανάρτηση της BC Racing, αλλά δυστυχώς αφαιρέθηκε ο καταλύτης. Ο πωλητής ισχυρίζεται ότι εξακολουθεί να πληροί τις τοπικές εκπομπές ρύπων.
Ως καρότσα, η X3 έχει διανύσει 343.000 km, δηλαδή όσα PS έβγαζε εργοστασιακά ο S54. Φοράει κιτ αμαξώματος M-Sport, μαύρο εσωτερικό, τιμόνι από M3, ζάντες της ASA και σύστημα infotainment με CarPlay. Έχουν συνδέσει ακόμη και τον διακόπτη «Sport Mode» για τη χαρτογράφηση του γκαζιού στον διακόπτη SOS.
Ένα οξυδερκές μάτι θα παρατηρήσει μερικές μοίρες αρνητικού κάμπερ στους πίσω τροχούς, αλλά εκτός από αυτό, τίποτα δεν προϊδεάζει για το τι κρύβεται κάτω από το καπό.
Σύμφωνα με τον πωλητή, η BMW X3 M ζυγίζει μόλις το βάρος ενός επιβάτη παραπάνω από μια κάμπριο E46 M3, αν και μένει να αποσαφηνιστεί πώς ορίζει το βάρος του ενός επιβάτη.