Η Alfa Romeo 8C αποκτά επιτέλους χειροκίνητο κιβώτιο
Η Alfa Romeo 8C ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά με λάθος κιβώτιο. Όχι πια!
Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι τέλειο, αλλά μερικά πλησιάζουν επικίνδυνα την τελειότητα. Όπως η Alfa Romeo 8C Competizione για παράδειγμα. Είχε την απαστράπτουσα εμφάνιση και τον κατάλληλο κινητήρα, ενώ δεν προκαλούσε και τολμούσε να ξεχωρίζει από την προφανή επιλογή, που δεν ήταν άλλη από μια αντίστοιχη Ferrari και Lamborghini.
Η εκρηκτική Ιταλίδα χώλαινε όμως στο θέμα της μετάδοσης. Το ρομποτικό 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο δεν ήταν αντάξιο της όλης κατασκευής και περιόριζε την οδηγική ευχαρίστηση. Όχι πια. Το πρόβλημα της Alfa Romeo 8C διορθώθηκε χάρη σε ένα νέο πακέτο βελτίωσης από τον ελβετικό βελτιωτικό οίκο Officine Fioravanti.
Η Alfa Romeo 8C εκλιπαρούσε τόσα χρόνια για ένα σωστό κιβώτιο. Η λύση ήρθε εκτός του ιταλικού εργοστασίου
Οι Ελβετοί αντικαθιστούν το ξεπερασμένο αυτόματο κιβώτιο με ένα πιο 6τάχυτο χειροκίνητο, ενώ προβαίνουν σε αρκετές ακόμα αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλούνται δύο Alfa Romeo 8C Competizione και 8C Spider σε κατάσταση βιτρίνας
Το πακέτο περιλαμβάνει ένα νέο κάρμπον σύστημα πέδησης, μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Öhlins, μια «σημαντική μείωση του βάρους του οχήματος» και νέα καθίσματα από ανθρακονήματα, εγκεκριμένα από την FIA.
Ανανέωση στο λογισμικό του κινητήρα υπόσχεται αύξηση της ιπποδύναμης, αλλά η Officine Fioravanti δεν προβαίνει σε κάποια πιο συγκεκριμένη δήλωση. Η Alfa Romeo 8C Competizione έκανε το ντεμπούτο της το 2007 με έναν V8 κινητήρα 4,7 lt που προερχόταν από τη Ferrari κι απέδιδε 450 ίππους στις 7.000 rpm και 480 Nm στις 4.750 rpm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η επιστροφή της Ferrari Testarossa από την Officine Fioravanti
Mπορούσε να πιάσει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,0” κι η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 306 km/h. Η ιταλική φίρμα παρήγαγε μόνο 500 κουπέ και 500 κάμπριο μοντέλα, που εξαντλήθηκαν αμέσως.
Η Officine Fioravanti εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο ραντάρ μας πριν από μερικά χρόνια, όταν παρουσίασε μία restomod Ferrari Testarossa. Όπως και στην 8C, ο βελτιωτικός οίκος παρενέβη στο σασί, την αεροδυναμική, τον κινητήρα, τα φρένα και την ανάρτηση. Την ίδια στιγμή μείωσε το βάρος κατά 120 kg.
Χάρη μάλιστα στην βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος και τους 510 ίππους του 12κύλινδρου επίπεδου κινητήρα, η τελική ταχύτητα αυξήθηκε στα 323 km/h.