H Mansory απογειώνει τη Ferrari SF90 Spider στους 1.100 ίππους
Με περισσότερη ισχύ από μια Lamborghini Revuelto κι ακραία αισθητική, η Mansory καταθέτει τη δική της άποψη για τη Ferrari SF90 Spider.
Η Mansory δεν απευθύνεται σε διακριτικούς αγοραστές, ούτε σε αυτούς που έχουν λεπτό φινετσάτο γούστο. Αλλά για τους υπόλοιπους που εκτιμούν το κραυγαλέο και το πομπώδες, αυτή η βελτιωμένη Ferrari SF90 Spider θα τους συγκινήσει. Κι όχι μόνο όταν την κοιτούν.
Έχοντας 1.100 ίππους κάτω από το δεξί τους πόδι, οι οδηγοί της Ferrari SF90 Spider θα εκτιμήσουν τη βελτίωση των 100 PS που προσφέρει η Mansory σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο.
Όμορφη ή καγκούρικη, κανείς δεν θα γκρινιάξει για τα 100 επιπλέον PS στην ήδη πανίσχυρη SF90 Spider
Με τόση ισχύ και 980 Nm, η Mansory ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,4”, κατά ένα δέκατο δηλαδή ταχύτερα από την εργοστασιακή Ferrari SF90 Spider και τη Revuelto των 1.015 ίππων.
Θα είχε ενδιαφέρον αν ο βελτιωτικός οίκος ανακοίνωνε μέτρηση για το 0-200. Θυμίζουμε ότι το εργοστασιακό μοντέλο αρκείται στα 7,0”. Θεωρούμε ότι τουλάχιστον πέντε δέκατα, ίσως κι επτά, θα έχουν κουτσουρευτεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mansory: Τιρκουάζ σε Mercedes-Benz δεν συνεπάγεται βαρεμάρα
Η τελική ταχύτητα έχει ανέβει από τα 340 στα 355 km/h, όχι κι άσχημα για μοντέλο που μπορεί να ταξιδέψει με τον αέρα να ανεμίζει τα μαλλιά του πληρώματος.
Η εμφάνιση είναι καθαρά προσωπική υπόθεση, αλλά ποτέ τα δημιουργήματα της Mansory δεν ήταν διακριτικά. Ίσως με εξαίρεση την παρέμβασή της στην 812 Superfast. Ευτυχώς, οι παρεμβάσεις στην καμπίνα είναι πιο ήπιες σε σχέση με τα πρόσθετα στο αμάξωμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο DJ Tiesto οδηγεί μια αγριεμένη Mansory Rolls-Royce Cullinan
Εκεί ξεχωρίζουν οι επεμβάσεις σε μπροστινό και πίσω μέρος, με την πίσω αεροτομή να βγάζει μάτι. Όπως και τα πλαϊνά μαρσπιέ. Αλλά και το μπροστινό σπόιλερ. Την κοιτάς και δεν ξέρεις τι να πρωτοσχολιάσεις...
Λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης, το ιταλικό μοντέλο δεν διψάει τόσο πολύ όσο μια Veyron, το πρώτο hypercar που πρόσφερε 4ψηφια ισχύ σε μοντέλο παραγωγής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mansory F8XX: Όταν η Ferrari F8 Tributo δεν είναι αρκετή!
Η Mansory ισχυρίζεται ότι καταναλώνει μόλις 8,2 lt στα 100 km, ενώ όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αρκείται σε 9,3 kW στα 100 km. Νούμερα που προφανώς ανήκουν εντελώς στη σφαίρα της φαντασίας.