Η επόμενη Bugatti Chiron θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής εδώ και δεκαετίες που θα χρησιμοποιεί ένα V16 μοτέρ. Το τελευταίο ήταν η εξαιρετικά σπάνια Cizeta-Moroder V16T το 1991.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 28 πανάκριβες Bugatti τριγυρίζουν ανά τας Ευρώπας
Γνωρίζαμε ήδη ότι το επόμενο hypercar της Bugatti θα είναι το πρώτο μοντέλο εδώ και δεκαετίες που θα χρησιμοποιεί V16 κινητήρα. Κι ότι θα περιλαμβάνει υβριδική τεχνολογία.
Τώρα, ο CEO Mate Rimac έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το νέο κινητήριο σύνολο της Bugatti σε μια συνέντευξη στο συνέδριο Future of the Car των Financial Times στο Λονδίνο.
Αποκάλυψε ότι ο κολοσσιαίος κινητήρας θα λειτουργεί χωρίς υπετροφοδότηση, σε αντίθεση με τον W16, ο οποίος χρησιμοποιούσε τέσσερα τούρμπο. Το δε μήκος του θα φτάνει το ένα μέτρο – θα είναι δηλαδή 400 mm μακρύτερος από τον W16 που φορούσε η Chiron.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mate Rimac παρουσίασε τον ηλεκτρικό διάδοχο του Yugo
Παρόλες τις μεγαλύτερες διαστάσεις και τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας, το νέο μοντέλο θα έχει παρόμοιο σχήμα με την προκάτοχό του. «Το αμάξωμα είναι μια εξέλιξη του υπάρχοντος σχήματος. Θα καταλαβαίνετε αμέσως ότι πρόκειται για Bugatti».
Ο Mate Rimac, παρά το γεγονός ότι έγινε γνωστός για την αμιγώς ηλεκτρική βολίδα Rimac Nevera των 1.900+ ίππων, δήλωσε ότι επέμενε προσωπικά για την υιοθέτηση του V16.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Bugatti Bolide θα ρίχνει σε μονοθέσιο της Formula 1
«Η διοίκηση έλεγε ότι το επόμενο μοντέλο θα πρέπει να είναι ηλεκτρικό», αλλά ο ίδιος δεν ήθελε η επόμενη Chiron να είναι ένα Nevera με ελάχιστες διαφορές. Άλλωστε, υπάρχει ήδη κάτι τέτοιο, είναι το Pininfarina Battista.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Rimac Nevera μπαίνει στα ρεκόρ Γκίνες με... την όπισθεν [video]
Ήθελα να διατηρηθεί η διαφορετική φιλοσοφία των δύο εταιρειών και δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί του. Η κληρονομιά της Bugatti είναι τεράστια, για να «καπελωθεί» από τη Rimac.
«Μπορούσαμε πολύ εύκολα και πειστικά να φτιάξουμε μια Bugatti από το Nevera. Ένα λίγο διαφορετικό σχέδιο και θα ήμαστε έτοιμοι, αλλά σκέφτηκα ότι αυτό θα ήταν απολύτως λανθασμένο για την ιστορική μάρκα. Η απόφαση πάρθηκε πριν από τρία χρόνια κι ευτυχώς με άκουσαν».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιτέλους, ο Mate Rimac παρέλαβε το προσωπικό του Nevera
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Rimac δεν έχει καταφέρει να πουλήσει ακόμα και τα 150 Nevera, κάτι παράδοξο για hypercar που συνήθως προπωλούνται πριν ακόμα παρουσιαστούν επίσημα.
Η επόμενη Bugatti Chiron θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής εδώ και δεκαετίες που θα χρησιμοποιεί ένα V16 μοτέρ. Το τελευταίο ήταν η εξαιρετικά σπάνια Cizeta-Moroder V16T το 1991.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 28 πανάκριβες Bugatti τριγυρίζουν ανά τας Ευρώπας
Η φημολογία αναφέρει ότι θα έχει χωρητικότητα 8,3 lt κι ότι η Cosworth έχει συνεισφέρει στην εξέλιξή του. Ο Κροάτης αρνήθηκε να αποκαλύψει νούμερα ισχύος και περιορίστηκε στο ότι «θα έχει πάνω από 1.000 ίππους». Δεδομένου ότι ο W16 απέδιδε 1.600 PS, ίσως έχουμε μείωση της ιπποδύναμης.
Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε είναι το σχόλιο της γαλλικής εταιρείας ότι το πρώτο της υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι «ασύγκριτο σε κάθε λεπτομέρειά του. Μια καθαρή ενσάρκωση του DNA της Bugatti, που δημιουργήθηκε όχι μόνο για το παρόν ή ακόμα και το μέλλον – αλλά «Pour l'éternité» – για την αιωνιότητα».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μπορεί μια Huracán να νικήσει μια Bugatti Chiron; [video]
Δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί εάν το υβριδικό σύστημα θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να λειτουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά, ώστε να μπορεί να παρκάρει και να ξεπαρκάρει αθόρυβα. Ή αν θα μπαίνει στην πρίζα ώστε να προσφέρει κάποια ηλεκτρικά χιλιόμετρα.