Το επόμενο μοντέλο της Rimac ίσως θα καίει πετρέλαιο
Για την ακρίβεια, θα γεμίζει με πετρέλαιο, υδρογόνο ή υγραέριο κίνησης.
Η κροατική Rimac εξετάζει τη βιωσιμότητα μιας ριζοσπαστικής νέας τεχνολογίας που θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια καταναλώνοντας υγρά καύσιμα όπως το πετρέλαιο.
Ο ιδρυτής και πρόεδρος Mate Rimac δήλωσε ότι το μοντέλο που θα πλαισιώσει το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera των 1.914 PS θα πηγαίνει στο βενζινάδικο και θα φουλάρει σε λίγα λεπτά.
Τι καλύτερο αν μπορείς να συνδυάσεις την απόκριση κι ισχύ των ηλεκτρικών, αλλά χωρίς το αυξημένο βάρος και τη χρονοβόρα φόρτιση;
«Τα Rimac δεν είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Υιοθετούμε κάθε φορά τη λύση που είναι η κατάλληλη για την εποχή», δήλωσε, αποκαλύπτοντας ότι εξετάζουν ένα πρόγραμμα που θα καθορίσει εάν οι λεγόμενοι νανοσωλήνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Κατά λέξη, τους αποκάλεσε «nanotubes», στη συνέντευξη που έδωσε στα αγγλικά. Χωρίς να μπει σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες, η γενική ιδέα είναι ότι η υπερθέρμανση διάφορων υγρών καυσίμων θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Rimac Nevera μπαίνει στα ρεκόρ Γκίνες με... την όπισθεν [video]
Στη συνέχεια, αυτή θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων, αντικαθιστώντας έτσι την ογκώδη, βαριά κι ακριβή μπαταρία που έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ο Mate Rimac ανέφερε το LPG, το υδρογόνο και το ντίζελ ως παραδείγματα καυσίμων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την τροφοδοσία αυτής της διάταξης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Rimac Nevera στην Ευρώπη με δωρεάν φόρτιση για 8 χρόνια
Αποκάλυψε ότι η εταιρεία του συνεργάζεται με μία start-up που πειραματίζεται εδώ και καιρό με τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε μικρή κλίμακα.
Οι δοκιμές έχουν δείξει ότι οι νανοσωλήνες μπορούν να επιτύχουν 80% απόδοση, όταν ο μέσος όρος για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι κάτω από 30% και για τα EV στο 90%.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rimac Nevera, εξαΰλωσε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid στο Nürburgring! [video]
Τα υποπροϊόντα αυτής της διαδικασίας, συμπλήρωσε ο Rimac, περιλαμβάνουν CO2 κι άλλους ρύπους σε πολύ χαμηλότερη κλίμακα από οποιοδήποτε συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πιστεύει ότι το πρόγραμμα έχει δυνητικά τεράστιες επιπτώσεις για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά «ιδιαίτερα στα σπορ μοντέλα», υπονοώντας ότι θα υπάρξει σημαντική εξοικονόμηση βάρους κι εσωτερικών χώρων που θα αποκομιστούν από την αφαίρεση της τεράστιας μπαταρίας από ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.