Το 70% των Pagani Utopia πωλείται με χειροκίνητο κιβώτιο

Το 70% των Pagani Utopia πωλείται με χειροκίνητο κιβώτιο

Ποιος είπε ότι η χειροκίνητη μετάδοση είναι ξοφλημένη υπόθεση; Οι πωλήσεις της Pagani Utopia δείχνουν το αντίθετο.

Pagani Utopia

Η Pagani Utopia προσφέρει ένα χαρακτηριστικό που δεν είχε η προκάτοχός της, η Huayra: Την επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Μέχρι στιγμής, έχει αποδειχθεί πολύ πιο δημοφιλές από το αυτόματο.

«Πάνω από το 70% των αγοραστών της Pagani Utopia έχουν επιλέξει το μηχανικό σασμάν», δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής Hannes Zanon στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Monterey.

Ενώ τα αυτόματα κερδίζουν δημοτικότητα στα καθημερινά μοντέλα, τα χειροκίνητα παίρνουν το αίμα τους πίσω στα υπεραυτοκίνητα

Pagani Utopia

Πριν μια δεκαετία, φαινόταν ότι όλα τα οχήματα επιδόσεων υιοθετούσαν την αυτόματη μετάδοση. Τάση που αναιρείται, αφού όλο και περισσότεροι niche κατασκευαστές επιστρέφουν στο τρίτο πεντάλ, έστω κι ως επιλογή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pagani Utopia Roadster, ίδιο βάρος με την κουπέ, από €3,1 εκατομμύρια

Η μετάβαση δεν ήταν εύκολη υπόθεση για την Pagani, η οποία έπρεπε να κατασκευάσει ένα κιβώτιο ταχυτήτων ικανό να αντέξει ροπή 1.100 Nm. 

Pagani Utopia

«Χρειάστηκε να εξελίξουμε μόνοι μας κάποια εξαρτήματα που δεν μπορούσαμε να βρούμε στην αγορά», παρατήρησε ο Zanon. «Είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα κιβώτιο κι έναν συμπλέκτη που να μπορούν να διαχειριστούν τόση ροπή και να παρέχουν σωστή αίσθηση. Ταυτόχρονα να είναι εύκολοι στη χρήση. Είναι η πρώτη φορά που εξελίξαμε δικό μας συμπλέκτη. Έναν 3δισκο 215 mm».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pagani Utopia φοράει τα μπρατσάκια της στο Ντουμπάι [video]

Το κιβώτιο της Pagani Utopia θέλει προσοχή, γιατί έχει την όπισθεν εκεί που στα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι η 1η. Η οποία βρίσκεται κάτω αριστερά, οπότε με εξαίρεση την εκκίνηση, ο οδηγός παίζει με τις υπόλοιπες έξι σχέσεις, λες κι οδηγεί ένα οποιοδήποτε 6άρι σασμάν.

Pagani Utopia

«Ο συμπλέκτης είναι όχι μόνο εύκολος στη χρήση, αλλά κι ανθεκτικός», συμπλήρωσε. «Ακόμα και με αρκετά επιθετική οδήγηση, αναμένουμε να ξεπεράσει τα 20 με 25.000 km πριν χρειαστεί αντικατάσταση». Εντάξει, δεν ακούγεται μεγάλο νούμερο, αλλά σκέψου ότι μιλάμε για 1.100 Nm κι αναμενόμενα απαιτητική οδήγηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nilu27, με ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο

Η Pagani έχει κατασκευάσει 40 Utopia μέχρι στιγμής και δεν είναι η μόνη που προσφέρει μηχανική επιλογή στους αγοραστές. Η χειροκίνητη Porsche 911 GT3 πουλάει σαφώς περισσότερο από την PDK στις ΗΠΑ. Υπάρχει επίσης η περιορισμένης παραγωγής Valliant της Aston Martin, αλλά και το Nilu27.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube