395.000 BMW 3 Series ανακαλούνται λόγω αερόσακων της Takata
Οι ιδιοκτήτες που επέλεξαν τιμόνι M Sport στην BMW 3 Series τους, μάλλον φορούν προβληματικό αερόσακο της Takata.
Οι αερόσακοι της Takata σε νέες περιπέτειες. Θα μπορούσε να είναι σίριαλ του Νίκου Φώσκολου, με τους επικίνδυνους ιαπωνικούς αερόσακους να έχουν πλήξει μέχρι στιγμής 10άδες μοντέλα. Τώρα, ήρθε η ώρα της BMW 3 Series.
Η ανάκληση δεν αφορά όλες τις BMW 3 Series αλλά μόνο όσες φορούν τιμόνι M Sport στις ΗΠΑ. Η γερμανική εταιρεία θα ειδοποιήσει τους κατόχους περισσότερων από 375.000 αυτοκινήτων, τα οποία μετρούν όλα πάνω από 10ετία χρήσης.
Οι Takata δεν έχουν αφήσει στην ησυχία του κανένα κατασκευαστή εδώ και μια 10ετία
Η ανάκληση καλύπτει μια ευρεία γκάμα μοντέλων, αμαξωμάτων και κινητήρων. Το μεγαλύτερο μέρος της ανάκλησης, 378.263 αυτοκίνητα, είναι τα μοντέλα BMW 3 Series 323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi, 335i και 335xi που κατασκευάστηκαν από την 1η Φεβρουαρίου 2005 έως τις 16 Δεκεμβρίου 2015.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυστραλία: Μπελάδες για τη Mercedes-Benz λόγω... Takata
Επίσης εκτείνεται σε 5.677 335d από τις 25 Ιουλίου του 2008 έως τις 11 Αυγούστου 2011 και 10.089 325xi, 328i και 328xi Wagon που κατασκευάστηκαν από τις 23 Αυγούστου 2005 έως τις 29 Μαΐου 2012. Η BMW πιστεύει ότι περίπου το 1% των ανακληθέντων οχημάτων έχουν όντως πρόβλημα, το οποίο μπορεί να αποβεί θανάσιμο.
Οι Γερμανοί ισχυρίζονται ότι δεν γνωρίζουν τυχόντα ατυχήματα ή τραυματισμούς που σχετίζονται με το ζήτημα, αλλά αυτό δεν αναιρεί την ανάγκη για δέουσα επιμέλεια του προβλήματος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανάκληση 12.749 Ford Ranger για πρόβλημα στους αερόσακους της Takata
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται με τις ανακλήσεις των αερόσακων Takata από το 2013. Το σκάνδαλο αφορά περίπου 67.000.000 αερόσακους σε οχήματα που πωλήθηκαν από σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Takata παραποιούσε στοιχεία για τους ελαττωματικούς αερόσακους
Το υλικό του πυροκροτητή που ξεδιπλώνει τους αερόσακους Takata, μπορεί με την πάροδο του χρόνου να αλλοιωθεί. Αυτό το πιθανό σύμπτωμα θα μπορούσε να αυξήσει υπερβολικά την εσωτερική πίεση κατά την ενεργοποίηση του αερόσακου.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, μπορεί να προκληθεί ρήξη του σώματος του πυροκροτητή κι εισχώρηση μεταλλικών θραυσμάτων στο χώρο των επιβατών, προκαλώντας σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ford θα πληρώσει αποζημιώσεις 299,1 εκατ. δολαρίων για τους αερόσακους Takata
Ευθύνεται προσώρας για τον θάνατο 27 ανθρώπων στις ΗΠΑ κι οι BMW 3 Series είναι η τελευταίη πράξη ενός δράματος με τεράστιο οικονομικό κόστος, πέρα από το ανυπολόγιστο ανθρώπινο.