Συνεργασία των Ευρωπαίων αλά Airbus έναντι των Κινέζων
Η Renault πιστεύει ότι η μόνη ευκαιρία των Ευρωπαίων έναντι των Κινέζων είναι μια κοινοπραξία σαν την Airbus.
Η Airbus δημιουργήθηκε ως κοινοπραξία μεταξύ ευρωπαϊκών εταιρειών αεροδιαστημικής. Υποστηρίζεται από ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, έχει έδρα στην Τουλούζη κι αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της αμερικανικής Boeing.
Σύμφωνα με τον Luca de Meo, CEO της Renault, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες οφείλουν να κάνουν κάτι παρόμοιο με την Airbus.
Ή ακολουθούμε το συνεργατικό μοντέλο της Airbus ή βουλιάζουμε, διατείνεται το αφεντικό της Renault
Μόνο έτσι θα καταφέρουν να ανταγωνιστούν την αυξανόμενη εισροή προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα, η οποία έχει αναδειχθεί σε ηγέτιδα στην κατηγορία.
«Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί προκειμένου να βρούμε μια λύση» δήλωσε ο Ιταλός διευθύνων σύμβουλος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αυτή την εβδομάδα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Airbus: Το 2035 θα έχουμε τα πρώτα αεροπλάνα υδρογόνου
«Οι εταίροι μπορούν να μοιραστούν την επένδυση και να μειώσουν το κόστος της παραγωγής νέων οχημάτων», υποστήριξε ο De Meo. Πέρα από την Airbus, επισήμανε επίσης παραδείγματα του παρελθόντος όταν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάστηκαν, όπως στην πλατφόρμα «Type 4» τη δεκαετία του '80, την οποία μοιράζονταν οι Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Saab.
Η Renault βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τη Volkswagen για να μοιραστεί την πλατφόρμα AmpR που χρησιμοποιεί το Renault 5 και θα μπει και στο μικρότερο Twingo.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Tavares: Μην μειώνετε τις τιμές, θα γίνει «λουτρό αίματος»
Ένα EV που η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να πουλά στα €20.000, όντας ευθέως ανταγωνιστικό με πολλά κινεζικά μοντέλα.
Σύμφωνα με τον βραβευμένο CEO, η λύση θα είναι η δημιουργία μιας ευρωπαϊκής αλυσίδας που θα περιλαμβάνει μπαταρίες, κινητήρες και ηλεκτρονικά είδη, όπως κάνουν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλα όσα γνωρίζουμε για το Renault Twingo EV των €20 χιλιάδων
«Ο στόχος είναι να κατασκευάζουμε τα πάντα στην Ευρώπη σε ανταγωνιστική τιμή», είπε ο de Meo. Υποστήριξε περαιτέρω ότι η ταχύτητα στην εξέλιξη νέων μοντέλων θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Είπε ότι η Renault μείωσε τους χρόνους ανάπτυξης για τα ηλεκτρικά της από τέσσερα χρόνια σε τρία χρόνια για το Renault 5 και θα μειώσει σε δύο χρόνια για το Twingo.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έχουμε ημερομηνία για το VW ID.1 των €20.000
«Η ταχύτητα είναι σημαντική ενάντια στους Κινέζους», είπε. «Βρισκόμαστε σε έναν αβέβαιο κόσμο. Στο παρελθόν, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μπορούσες να προβλέψεις τι θα γινόταν στο μέλλον».