Η Ιταλία, απειλεί τον Stellantis με απώλεια κρατικών κεφαλαίων
Η ιταλική κυβέρνηση προειδοποιεί τον Όμιλο Stellantis να προχωρήσει στη δημιουργία εργοστασίου μπαταριών, αλλιώς θα χάσει κρατική χρηματοδότηση €370 εκατομμυρίων.
H ιταλική κυβέρνηση έχει εκδώσει μια αυστηρή προειδοποίηση προς τον Όμιλο Stellantis, ότι αν δεν προχωρήσει στη δημιουργία τοπικού εργοστασίου παραγωγής μπαταριών, θα στρέψει αλλού τα κρατικά κεφάλαια.
Ο Όμιλος Stellantis είχε υποσχεθεί να εγκαταστήσει ένα εργοστάσιο μπαταριών στην Ιταλία μέσω της κοινοπραξίας ACC, στην οποία είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής. Καθώς κι άλλα δύο εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι εργασίες στα εργοστάσια στην Ιταλία και στη Γερμανία τέθηκαν σε αναμονή νωρίτερα φέτος.
Απάντηση τις επόμενες ώρες ή τα χρήματα θα κάνουν φτερά, προειδοποιεί η ιταλική κυβέρνηση τον Όμιλο Stellantis
Κατά τη διάρκεια πρόσφατης διάσκεψης στην Ιταλία, ο Υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης Adolfo Urso είπε ότι η Stellantis πρέπει να δεσμευτεί για το έργο. Διαφορετικά κινδυνεύει να χάσει κρατικά κεφάλαια ύψους €370 εκατομμυρίων, τα οποία θα εισέπρατε από το ταμείο ανάκαμψης της ΕΕ για την πανδημία του COVID-19.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η ιταλική κυβέρνηση θέτει σε κίνδυνο τη FIAT, λέει ο Όμιλος Stellantis
«Η Stellantis πρέπει να μας δώσει μια απάντηση και πρέπει να το κάνει σύντομα», δήλωσε ο Urso. «Αν ο Όμιλος δεν μας απαντήσει θετικά εντός των επόμενων ωρών, θα μεταφέρουμε… τα κεφάλαια αλλού. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε αυτά τα χρήματα επειδή η Stellantis δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της».
Ο Urso πρόσθεσε ότι το υπουργείο περίμενε την απάντηση του Ομίλου των 14 εταιρειών για πάρα πολύ καιρό και ξεκαθάρισε ότι «η κυβέρνηση έκανε αυτό που της αναλογεί, σε αντίθεση με την εταιρεία».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis, στον Καιάδα όποια μάρκα δεν φέρνει χρήματα
Στην ACC έχουν μερίδιο η Mercedes-Benz κι η TotalEnergies κι υποστηρίζουν ότι θα επιβεβαιώσει το χρονοδιάγραμμά της αργότερα μες στο έτος ή στις αρχές του 2025. Αρχικά αναμενόταν να ξεκινήσει τη λειτουργία της σε ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Termoli της Ιταλίας το 2026, αλλά επί του παρόντος αναθεωρεί τα πλάνα της «για την εισαγωγή μιας νέας τεχνολογίας για την παραγωγή κυψελών και μονάδων, ώστε να είναι σύμφωνη με την εξέλιξη της αγοράς».
Η ιταλική κυβέρνηση βρίσκεται εδώ και καιρό σε ανοιχτή κόντρα με τον Όμιλο του Carlos Tavares. Θυμίζουμε ότι το ιταλικό κράτος πέρασε νομοθετική τροπολογία ώστε να αποσπάσει ανενεργές εταιρείες που βρίσκονται στη φαρέτρα του Ομίλου.
Όπως η Autobianchi κι η Innocenti, με σκοπό να τις μεταπωλήσει στους Κινέζους, με την προϋπόθεση ότι θα ιδρύσουν εργοστάσια στην ιταλική επικράτεια.
Έχουν κονταροχτυπηθεί και με την ακύρωση της πώλησης 134 FIAT Topolino εξαιτίας μιας μικρής ιταλικής σημαίας στο φτερό του ηλεκτρικού μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στα άκρα οι σχέσεις του Oμίλου Stellantis και με τη γαλλική κυβέρνηση!
Αλλά κι επειδή η νέα Alfa Romeo Junior είχε αρχικά ονομαστεί «Milano», κάτι που οι Ιταλοί θεώρησαν απαράδεκτο από τη στιγμή που κατασκευάζεται στην Πολωνία. Πιέζοντας και πετυχαίνοντας αλλαγή του ονόματος.