Ευρωπαϊκές πωλήσεις Ιουλίου: Κάτω τα ηλεκτρικά, πάνω τα υβριδικά

Ευρωπαϊκές πωλήσεις Ιουλίου: Κάτω τα ηλεκτρικά, πάνω τα υβριδικά

Τα ηλεκτρικά έχασαν έδαφος, πέφτοντας στο 12,1%, ενώ τα υβριδικά ανέβηκαν στο 32%.

ηλεκτρικά

Οι πωλήσεις που αφορούν μπαταριοκίνητα ηλεκτρικά μοντέλα μειώθηκαν κατά 10,8% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιούλιο και πλέον αντιπροσωπεύουν το 12,1% των συνολικών ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων.

Συγκριτικά, το μερίδιο αγοράς των υβριδικών έχει αυξηθεί, ενώ το συνδυασμένο μερίδιο των αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ έχει μειωθεί. Τον Ιούλιο, 102.705 νέα ηλεκτρικά πωλήθηκαν στην ΕΕ. Ένας βασικός λόγος για την πτώση αφορά τη μείωση κατά 36,8% στον αριθμό των BEV που πωλήθηκαν στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης. από 48.682 μονάδες τον Ιούλιο του 2023 σε 30.762 τον Ιούλιο του 2024.

Πάνω τα υβριδικά, κάτω τα PHEV και τα ηλεκτρικά, ιδού πώς ψωνίζουν οι Ευρωπαίοι

ηλεκτρικά

Τα ηλεκτρικά οχήματα μειώθηκαν και σε άλλες σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Φινλανδίας (-21,3%), της Ιρλανδίας (-24,9%), της Σουηδίας (-14,9%) και της Αυστρίας (-11,7%). Σε άλλες αγορές όμως σημείωσαν αύξηση ρεκόρ, συμπεριλαμβανομένων της Δανίας (+68,8%), του Βελγίου (+44,2%) και του Λουξεμβούργου (+38,5%).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW ξεπέρασε σε ηλεκτρικές πωλήσεις την Tesla στην Ευρώπη τον Ιούλιο

Η μείωση των πωλήσεων αντανακλά σε συνολικό μερίδιο αγοράς των BEV στο 12,1%, σε σύγκριση με 13,5% τον Ιούλιο του 2023. Μια ματιά στα δεδομένα των τελευταίων 18 μηνών αποκαλύπτει ότι το μερίδιο των BEV στην ΕΕ κυμάνθηκε από το χαμηλότερο σημείο του 11,8% τον Απρίλιο του 2023 στο ζενίθ του 21% τον Αύγουστο του 2023.

ηλεκτρικά

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο εξηλεκτρισμός χάνει έδαφος, αφού τα υβριδικά μοντέλα σημειώνουν άνθηση. Οι πωλήσεις των υβριδικών αυξήθηκαν κατά 25,7% τον Ιούλιο στις 273.003 μονάδες, χάρη στις αυξήσεις στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης: τη Γαλλία (+47,4%), την Ισπανία (+31,5%), τη Γερμανία (22,4%) και την Ιταλία (+17,4%). Τα υβριδικά αντιπροσωπεύουν πλέον το 32% της αγοράς νέων ταξινομήσεων στην Ευρώπη, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από το 25,5% του Ιουλίου 2023.

Θα περίμενε κανείς ότι οι πωλήσεις των επαναφορτιζόμενων υβριδικών έχουν επίσης αυξηθεί αλλά περιέργως σημειώνουν κάμψη. Τα στοιχεία της ACEA αποκαλύπτουν πτώση 14,1% τον περασμένο μήνα, με 57.679 πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 6,8% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.

ηλεκτρικά

Οι πωλήσεις οχημάτων βενζίνης και ντίζελ υποχωρούν επίσης. Τον Ιούλιο, οι πωλήσεις νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7%, υποχωρώντας σε μερίδιο αγοράς 33,4%. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ έχουν επίσης μειωθεί κατά 10,1% και αντιπροσωπεύουν το 12,6% του συνόλου των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Οριακά πάνω από τα ηλεκτρικά δηλαδή.

Για την ελληνική αγορά, τα ποσοστά έχουν ως εξής: Τα υβριδικά κατέχουν το 44,4% των ταξινομήσεων, 41,7% αφορούν πωλήσεις βενζίνης και ντίζελ, ενώ τα ηλεκτρικά είναι στο 7,22% και τα plug-in hybrid στο 6,67%. 

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube