Έρευνα της J.D. Power, οι μάρκες με την υψηλότερη ικανοποίηση

Έρευνα της J.D. Power, οι μάρκες με την υψηλότερη ικανοποίηση

Ποιος δεν θέλει να τον ικανοποιεί η εταιρεία που επέλεξε; Ιδού ποιες είναι οι πιο απροβλημάτιστες, διά χειρός J.D. Power.

J.D. Power

Η έρευνα της J.D. Power επικεντρώνεται στην ικανοποίηση του πελάτη κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας. Αξιολογεί δηλαδή πόσα προβλήματα προκύπτουν στο πρώτο 3μηνο χρήσης στην αγορά των ΗΠΑ.

Κάθε χρόνο δημοσιεύεται μια τέτοια επισκόπηση κι η φετινή έρευνα της J.D. Power περιλαμβάνει διάφορα παράξενα συμπεράσματα. Όπως ότι η περσινή νικήτρια Dodge έχει κατρακυλήσει στην τελευταία θέση.

Ποιος θέλει να τρέχει στα συνεργεία το πρώτο τρίμηνο με το νέο αυτοκίνητο; Ακούγεται εφιάλτης...

Έτσι, λοιπόν η «Initial Quality Study» της J.D. Power για το 2024 εξετάζει τον αριθμό των αναφερόμενων σφαλμάτων ανά 100 αυτοκίνητα που αντιμετώπισαν οι κάτοχοι τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας. Κι οι λιγότερο προβληματισμένοι είναι οι ιδιοκτήτες Ram, με μόλις 149 προβλήματα ανά 100 οχήματα.

J.D. Power

Chevrolet, Hyundai, Kia και Buick και Nissan κατέλαβαν τις επόμενες τέσσερις θέσεις, μπροστά από την Porsche, την πρώτη premium μάρκα στην έβδομη θέση με 172. 

Ελάχιστα πίσω της η Lexus με 174, ενώ η BMW, η Mercedes-Benz, η Cadillac, η Land Rover κι η Lincoln έπεσαν στο κάτω μισό του πίνακα, με περισσότερα από 200 ζητήματα.

J.D. Power

Η Alfa Romeo βρέθηκε στη δεύτερη θέση το 2023, αλλά έπεσε 27η το 2024. Η Dodge πήγε ακόμα χειρότερα, αφού από την πρώτη θέση, βρέθηκε στην τελευταία! Με 301 προβλήματα από 140.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Polestar αξιολογείται ακόμα χαμηλότερα, αλλά η J.D. Power δεν τη συμπεριλαμβάνει στην επίσημη λίστα. Ούτε την Tesla και τη Rivian.

J.D. Power

Τα δεδομένα της J.D. Power προέρχονται από δεδομένα επισκευής, καθώς κι από απαντήσεις πελατών σε 227 ερωτήσεις που καλύπτουν 10 κατηγορίες. Περιλαμβάνουν από καθίσματα και σύστημα μετάδοσης κίνησης, μέχρι την εμπειρία οδήγησης, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και το infotainment. Τα δύο τελευταία ήταν υπεύθυνα για πολλά από τα αναφερόμενα προβλήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H J.D. Power απεφάνθη: Η Toyota παραμένει με τη βούλα η πιο αξιόπιστη μάρκα στον κόσμο

Ορισμένοι οδηγοί εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για τα προβλήματα σύνδεσης με το Apple CarPlay και το Android Auto, ενώ άλλοι παραπονέθηκαν για υπερβολικά ευαίσθητα συστήματα υποβοήθησης, όπως η ειδοποίηση οπίσθιας κυκλοφορίας.

J.D. Power

Άλλοι ήταν απογοητευμένοι με βασικά σχεδιαστικά ελαττώματα, όπως η πρόσφατη απόφαση της Tesla να αντικαταστήσει τους μοχλοδιακόπτες των φλας με κουμπιά τοποθετημένα στο τιμόνι.

Τα EV και τα PHEV, τα οποία τείνουν να περιέχουν περισσότερη τεχνολογία και πολυπλοκότητα από τα απλούστερα θερμικά μοντέλα, επισκέπτονταν τους αντιπροσώπους πολύ πιο συχνά από τα θερμικά μοντέλα. Έτσι, ενώ ο μέσος όρος βαθμολογίας είναι 180 για οχήματα βενζίνης και ντίζελ, τα ηλεκτρικά σημείωσαν 266.

J.D. Power

Ένα ασυνήθιστο πρόβλημα είναι οι δυσάρεστες οσμές του εσωτερικού. Ενώ οι περισσότεροι λατρεύουν τη μυρωδιά του νέου αυτοκινήτου γιατί τους θυμίζει ότι αγόρασαν καινούργιο όχημα, κάτι όλο και πιο σπάνιο, περισσότεροι ιδιοκτήτες που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν δυσάρεστες οσμές φέτος από ό,τι το 2023.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube