Επιβεβαιώθηκε: Αυτό το μοτέρ θα φοράει η επόμενη BMW M3

Επιβεβαιώθηκε: Αυτό το μοτέρ θα φοράει η επόμενη BMW M3

Μετά από φημολογία ετών, επιτέλους ξέρουμε τι κινητήρα θα φοράει η BMW M3 επόμενης γενιάς.

BMW M3

BMW M3, ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της αυτοκίνησης. Με ατελείωτη φημολογία τα τελευταία χρόνια σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα φορά η επόμενη γενιά.

Αρχικά, πάνω στη φούρια του εξηλεκτρισμού, είχε ακουστεί ότι η μελλοντική BMW M3 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Κάτι που δυσαρέστησε πολλούς φίλους της μάρκας, παρά τη χαοτική διαφορά στις επιδόσεις. Βλέπεις, οι ψίθυροι έκαναν λόγο για ισχύ πέριξ των 1.360 ίππων από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Στη συνέχεια, πριν κάνα 6μηνο, διέρρευσε ότι ο 6κύλινδρος σε σειρά της σημερινής γενιάς θα διατηρηθεί για ένα μοντέλο ακόμα.

Για περάστε, έχουμε απ' όλα: Ηλεκτρική θέλετε; Θερμική θέλετε; Δεν χαλάμε χατήρια!

BMW M3

Κι επιτέλους, είναι οριστικό: Το μαθαίνουμε από επίσημα χείλη, τα πιο «επίσημα» που γίνεται. Πρόκειται για τον Frank van Meel, αφεντικό της BMW M, που μίλησε σήμερα στο Bimmer Today.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποια προτιμάς; BMW M3 ή Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio [video]

Είπε αυτό που όλοι περιμέναμε, ότι η επόμενη BMW M3 θα προσφέρεται τόσο σε θερμική, όσο και σε ηλεκτρική έκδοση. Κι ο καθένας θα επιλέγει κατά το δοκούν. Ο διτούρμπινος S58 των 3,0 lt έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα. 

BMW M3

Αν όμως ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τις απόλυτες επιδόσεις από τον ήχο και τον πωρωτικό χαρακτήρα του κινητήρα εσωτερικής καύσης, τότε σου έχουμε καλά νέα. Με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, η ηλεκτρική γερμανική μπερλίνα θα είναι άπιαστη. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H ηλεκτρική BMW M3 δεν θα ονομαστεί iM3

Δεν επιβεβαιώθηκε η φήμη για την ισχύ του ενός megawatt, που ισούται με 1.360 ίππους, αλλά θεωρούμε δεδομένο ότι θα προσφέρει τερατώδη ιπποδύναμη. Προφανώς θα ζυγίζει σημαντικά παραπάνω από τη θερμική έκδοχη, ένεκα των μπαταριών. Απομένει να δούμε πόσο.

BMW M3

Η νέα BMW M3 δεν είναι το μοναδικό σπορ σεντάν που θα προσφέρεται ταυτόχρονα με θερμικά κι ηλεκτρικά σύνολα. Ήδη το κάνει το Dodge Charger 8ης γενιάς, με τον εσωτερικής καύσης να αποδίδει 550 ίππους και τον EV 680.  

Όμως, η μπαταρία των 100,5 kWh συνεπάγεται ότι το βάρος του πρώτου ηλεκτρικού muscle car στην Ιστορία φτάνει τα 2.648 kg. Ας ελπίσουμε ότι η ηλεκτρική BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη. Πιο κοντά στο Tesla Model 3 Performance που περιορίζεται στα 1.850 kg. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube