Audi, η λύση είναι να πουλάει λιγότερο αλλά ακριβότερα

Audi, η λύση είναι να πουλάει λιγότερο αλλά ακριβότερα

Η Audi βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Η λύση είναι να ξαναγεμίσει τα ταμεία της. Πώς όμως;

Audi

Το 2024 ήταν μια χρονιά που η Audi θέλει να ξεχάσει γρήγορα. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 11,8% στα 1.671.218 αυτοκίνητα, επιτρέποντας στην Tesla να την προσπεράσει για πρώτη φορά στα χρονικά. Οι εγχώριοι αντίπαλοι BMW και Mercedes-Benz επίσης την ξεπέρασαν κατά πολύ.

Έχοντας αυτό κατά νου, σκεφτόμαστε ότι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνει η Audi είναι να αυξήσει τις τιμές και να διακινδυνεύσει να αποξενώσει ακόμη περισσότερους τους αγοραστές. Ίσως όμως για αυτό δεν είμαστε CEO σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία. Γιατί τα στοιχεία των πωλήσεων δεν είναι το παν -τα περιθώρια κέρδους είναι το κλειδί για έναν υγιή ισολογισμό.

Οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα. Μόνο η κερδοφορία μετράει. Δες το παράδειγμα της Ferrari. Το θέμα είναι, μπορείς να γίνεις Maranello; 

Audi

Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο Jose Miguel Aparicio, το νέο αφεντικό της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Audi σκοπεύει να ανέβει επίπεδο τιμών. «Κάνουμε ένα βήμα προς τα πάνω όσον αφορά την premiumness, αυξάνοντας το κύρος, την επιθυμία και την αντίληψη της μάρκας. Ενδιαφερόμαστε περισσότερο για την ποιότητα παρά για την ποσότητα».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα κινεζική υπό-μπράντα της Audi ονομάζεται... AUDI

Αυτό δεν θα είναι εύκολο, γιατί στην ιεραρχία του Ομίλου, η Audi θα πρέπει να μην εμπλακεί στα χωράφια της Porsche. Και να προσφέρει κάτι πραγματικά ανταγωνιστικό, όχι απλώς να αυξήσει τις τιμές. Η Audi έχει ήδη ανακοινώσει τη διακοπή της παραγωγής του A1 Sportback και του Q2, κανένα από τα δύο δεν θα επιβιώσει να δει επόμενη γενιά.

Audi

Καθιστώντας το A3 ως το βασικό μοντέλο της φίρμας. Στην άλλη άκρη της γκάμας, αναμένουμε κάτι πιο φανταχτερό από το σημερινό A8, όπως υποδηλώνει το πρωτότυπο grandsphere. Επιπλέον, το πρωτότυπο urbansphere υπαινίσσεται ένα SUV υψηλών προδιαγραφών, που θα τοποθετείται πάνω από τα Q7 και Q8. Ενώ το skysphere ίσως αποτελέσει το R8 του μέλλοντος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi, τρελός παπάς τα βάφτισε, αλλάζουν και πάλι ονοματοδοσία, διότι μπέρδευαν τους αγοραστές

Ο ανταγωνιστής της Audi, Jaguar, επίσης ανεβαίνει επίπεδο κι εισβάλλει βαθύτερα στην πολυτελή κατηγορία. Αλλά για να το καταφέρει αυτό, θα υιοθετήσει μια ριζοσπαστική προσέγγιση μεταμορφώνοντας όλη την γκάμα σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Η Audi σκόπευε να γίνει 100% μέχρι το 2033, αλλά άλλαξε γνώμη και τώρα θέλει να παραμείνει «ευέλικτη». Ακόμη κι η DS Automobiles του Ομίλου Stellantis έχει βάλει στο στόχαστρο την Bentley. Όλοι πάνε για τα γερά πορτοφόλια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube