Κι όμως, στις ΗΠΑ κάνεις leasing το Nissan Leaf με $19 τον μήνα
Με λιγότερα από €18 μηνιαίως, μπορείτε να έχετε ένα ολοκαίνουργιο Nissan Leaf στο γκαράζ σας.
Θυμάστε που η Γαλλία επιδοτούσε τη χρήση του νέου ηλεκτρικού Citroën ë-C3; Εκπληρώνοντας συγκεκριμένα κριτήρια, μπορούσε κάποιος να το χρησιμοποιεί με €54 τον μήνα, χωρίς μάλιστα να καταβάλει προκαταβολή. Τώρα, το Nissan Leaf γίνεται ακόμα πιο προσιτό στις ΗΠΑ.
Ένα από τα επιχειρήματα των επικριτών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πως παραμένουν ακριβά. Κι όμως, μία αντιπροσωπεία στο Κολοράντο των ΗΠΑ προσφέρει πρόγραμμα μίσθωσης για 15 ολοκαίνουργια Nissan Leaf S: Με μηδενική προκαταβολή και μόλις $19 δολάρια τον μήνα! Περίπου €17,5, ήτοι κάτω από €0,60 την ημέρα!
Τρώγε ένα σουβλάκι την εβδομάδα λιγότερο και πάρε καινούργιο αυτοκίνητο
Με κόστος που αντιστοιχεί σχεδόν σε ένα σουβλάκι την εβδομάδα, μπορείτε να κυκλοφορείτε με ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό και μάλιστα περιωπής.
Με επαρκή μπαταρία, σωστή παθητική ασφάλεια και συμπαθητικές επιδόσεις. Ένα τέτοιο πρόγραμμα στη χώρα μας θα γινόταν ανάρπαστο, ακόμα κι αν περιελάμβανε 4κυκλα σαν το Citroën Ami. Πόσω μάλλον μοντέλα σαν το Nissan Leaf, τον άλλοτε πιονέρο της ηλεκτροκίνησης.
Θα πρέπει να περιορίσετε την ετήσια χιλιομετρική σας απόσταση στα 10.000 μίλια, περίπου 16.000 km. Φαίνονται υπεραρκετά στον μέσο Έλληνα, ειδικά για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία στον μέσο όρο. Αλλά για τους Αμερικανούς αφορούν το δεύτερο όχημα της οικογένειας, που επιφορτίζεται περισσότερο με τα καθημερινά αγώγια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Nissan Leaf λέει «αντίο» στην Ευρώπη
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορεί να μην υπάρχει προκαταβολή, αλλά υφίσταται προμήθεια αγοράς $695 (€644) και κάποιο κόστος αντιπροσώπου, που βρίσκεται στα $699 (€648).
Μπορείτε να επιλέξετε είτε να τα πληρώσετε προκαταβολικά, είτε να τα εισαγάγετε στις μηνιαίες πληρωμές σας. Ακόμα κι έτσι, τα συνολικά έξοδα για τα δύο χρόνια είναι κάτω από €1.750. Περίπου €73 ευρώ τον μήνα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Nissan Leaf e+
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ασφάλιση δεν περιλαμβάνεται στο παραπάνω κόστος. Παραμένει όμως το χαμηλότατο μίσθωμα κι η ξεγνοιασιά της επιστροφής του οχήματος στη διετία. Χωρίς πονοκεφαλιάσματα για τη μεταπώλησή του.
Όσο για το γαλλικό πρόγραμμα επιδότησης EV, περιελάμβανε τη μίσθωση 20.000 ηλεκτρικών οχημάτων ευρωπαϊκής κατασκευής με μηνιαία δόση €54-€149 χωρίς προκαταβολή. Η ανταπόκριση του κοινού όμως ήταν τεράστια κι η κυβέρνηση έλαβε 90.000 αιτήσεις μέσα σε λίγες εβδομάδες, ξεπερνώντας τη διαθεσιμότητα.
Ο αριθμός των προσφορών μίσθωσης αυξήθηκε σε 50.000, αλλά η ζήτηση συνέχισε να ανεβαίνει και το πρόγραμμα σταμάτησε.