Κι όμως, μπορείς να νοικιάσεις Toyota Corolla AE86 με μοτέρ GR Yaris
Με €125 για τρεις ώρες, μπορείς να νοικιάσεις μια Corolla AE86 και να κάνεις τις βόλτες σου. Είτε με το μοτέρ του GR Yaris, είτε με ηλεκτροκινητήρα.
Ένα ζευγάρι ειδικά διαμορφωμένων Toyota Corolla AE86 θα είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση στο Τόκιο από τις 17 Οκτωβρίου έως τις 20 Δεκεμβρίου. Προσφέροντας στους λάτρεις της οδήγησης μια μοναδική ευκαιρία ζωής.
Πολλοί θεωρούν ότι η Corolla AE86, γνωστή κι ως «Hachi-Roku» και προκάτοχος του σημερινού Toyota GR86, είναι ένα μοντέλο θρύλος κι από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην ιστορία του ντριφτ. Και τώρα μπορείς να το νοικιάσεις για τρεις ώρες με €125. Υπάρχουν μάλιστα δύο επιλογές, ώστε να καλυφθούν όλα τα γούστα. Είτε φορώντας το 3κύλινδρο μοτέρ του GR Yaris, είτε με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Έχεις ξανακούσει να γίνεται κλήρωση για το ποιος θα πρωτονοικιάσει ένα αυτοκίνητο;
Όπως ίσως έχεις ήδη μαντέψει, δεδομένης της μοναδικής φύσης αυτής της ευκαιρίας ενοικίασης, το ενδιαφέρον αναμένεται να είναι υψηλό. Για να διασφαλιστεί η ομαλή ροή, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση σε όσους δηλώσουν έως τις 30 Σεπτεμβρίου για να καθοριστεί ποιος θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει αυτά τα ειδικά αυτοκίνητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ολοκαίνουργια σασί Toyota Corolla AE86 πωλούνται στο Alibaba
Στο πακέτο περιλαμβάνεται κι ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τεχνικούς εξέλιξης της Toyota, αποκτώντας επιπλέον γνώσεις για τα μοντέλα και τα χαρακτηριστικά απόδοσης τους. Οι ειδοποιήσεις θα σταλούν μέσω email στις 3 Οκτωβρίου, προσκαλώντας τους τυχερούς στο GR Garage στο Τόκιο, όπου θα στεγάζονται τα αυτοκίνητα.
Είναι ενδιαφέρον ότι προκειμένου να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο, οι ιθύνοντες αφαίρεσαν το τούρμπο από το μοτέρ του το GR Yaris. Παρότι ατμοσφαιρικό, οι 113 ίπποι και τα 160 Nm δεν είναι ευκαταφρόνητα για 980 kg. Συνδυάζονται με χειροκίνητο 5τάχυτο αντί για το 6άρι σασμάν που φοράει το γρήγορο Yaris.
Αν είσαι του ηλεκτρισμού, το EV Hachi-Roku προσφέρει ένα μικρό πλεονέκτημα ισχύος, παράγοντας 129 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα του. Ωστόσο, υπολείπεται σε ροπή, αφού περιορίζεται στα 150 Nm.
Είναι αξιοσημείωτο ότι η ηλεκτρική έκδοση φοράει χειροκίνητο έξι σχέσεων και με βάρος 1.070 kg, συνδυάζοντας τη γοητεία του κλασικού με την ηλεκτροκίνηση.