Jaguar E-type Φρανκενστάιν με μοτέρ 760 PS από Supra
Πώς θα ήταν η ιδανική Jaguar E-type για ντριφτ; Με μοτέρ από Toyota Supra, κιβώτιο από BMW M3, ανάρτηση και διαφορικό από BMW M5 και φρένα από Corvette.
Οι λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων καλύτερα να μη διαβάσουν το παρόν άρθρο. Η συγκεκριμένη Jaguar E-type δεν έχει και πολλά κοινά με το βρετανικό κόσμημα, αφού τα μηχανικά της μέρη είναι ένα αμάλγαμα γερμανικών, ιαπωνικών κι αμερικανικών μοντέλων.
Το εγχείρημα αποσκοπεί στο να συνταιριάξει την κλασική εμφάνιση του μοντέλου της δεκαετίας του 1960 με τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου αγωνιστικού που πρωταγωνιστεί στις drift διοργανώσεις.
Jaguar E-type ετοιμάζεται για αγωνιστικό ντριφτ με μοτέρ από Toyota Supra, κιβώτιο από BMW M3, ανάρτηση και διαφορικό από BMW M5 και φρένα από Corvette
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο διάσημος εξακύλινδρος σε σειρά 2JZ-GTE που προέρχεται από την Toyota Supra. Γνωστός για την αξιοπιστία του και την ευκολία με την οποία αποδίδει παραπάνω ισχύ, αντικαθιστά τον επίσης εξακύλινδρο σε σειρά των 4,2 lt που φορούσε αρχικά το κλασικό μοντέλο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Jaguar E-type S3 V12 Open Two-Seater
Με μεγάλη τουρμπίνα Borg Warner EFR 8474, ιντερκούλερ της Vibrant Performance κι εγκέφαλο της Link G4 αποδίδει 760 PS, ώστε ο οδηγός Faruk Kugay να μπορεί να σπάει την πρόσφυση κατά το δοκούν.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διασώζοντας Jaguar E-type από τα παλιοσίδερα της Ιστορίας
Ο Πολωνός διαγωνιζόμενος στη Formula Drift χρησιμοποιούσε τον ίδιο κινητήρα στο προηγούμενο αγωνιστικό του, ένα Nissan S14.
Για να διαχειριστεί όλη αυτή την ισχύ, το αυτοκίνητο διαθέτει χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο της ZF από την E36 BMW M3. Το πίσω υποπλαίσιο, η ανάρτηση και το διαφορικό προέρχονται από τη 5 Series E60. Εν τω μεταξύ, τα εμπρός φρένα είχαν τοποθετηθεί αρχικά σε Chevrolet Corvette του 2003.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει η εργαλειοθήκη της Jaguar E-type;
Φυσικά, οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί Rotiform 17 ιντσών είναι μεγαλύτεροι από αυτούς που συναντάμε στην αγωνιστική Lightweight E-type του 1963, αλλά σε απόλυτη σχεδιαστική αρμονία με το πρωτότυπο.
Κάτι που δεν μπορούμε να πούμε για το εσωτερικό, όπου συναντάμε ένα πραγματικό αγωνιστικό όχημα, με μπάκετ από ανθρακονήματα, σπορ τριάκτικο τιμόνι και τα απολύτως απαραίτητα ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από τα δρώμενα στην πίστα.