Ηλεκτρικό Lada Niva από τη Γερμανία!
Ο Γερμανός Willibald Schmid αποκαλύπτει την Elantrie, εταιρεία για ηλεκτρικές μετατροπές, με πρώτο δείγμα γραφής ένα αρχαίο Lada Niva.
Το αυτοκίνητο που ονομάζεται πλέον Lada Niva Legend στη Ρωσία, το ρωσικό 4x4 «αντίκα» μετατράπηκε σε ηλεκτρική «κορασίδα» από τη μικρή γερμανική εταιρεία Elantrie. Μια νέα επιχείρηση που δημιουργήθηκε από τον Γερμανό Willibald Schmid και μετατρέπει το θερμικο σας Lada Niva σε 100% ηλεκτρικό μοντέλο έναντι €2.800.
Ο Schmid ξεκίνησε το πρότζεκτ εξηλεκτρισμού με ένα πρωτότυπο Golf III και στη συνέχεια προχώρησε εμπορικά με δύο μοντέλα: Το Niva που βλέπετε και το Logan II.
Στο πρότζεκτ του Niva, η μετατροπή καθιστά δυνατή την αντικατάσταση του βενζινοβόρου 1.700άρη κινητήρα με τους 83 ίππους από έναν ηλεκτροκινητήρα παρόμοιας ισχύος: 65 kW ή 88 PS. Από την άλλη, οι επιταχύνσεις από στάση και κυρίως οι ρεπρίζ θα πρέπει να είναι σαφώς πιο αποδεκτές από αυτές του παλιού ατμοσφαιρικού μπλοκ του Niva. Η μπαταρία των 30 kWh διασφαλίζει αυτονομία μόλις 100 km, έναντι περίπου 150 km για την μπαταρία των 27 kWh του Logan ΙΙ.
Η μετατροπή του Niva σε μικρό ηλεκτρικό 4x4, όπως είπαμε κοστίζει €2.800, τιμή αρκετά ελκυστική για μετασκευή. Και λέμε «ελκυστική» για έναν παραπάνω λόγο: Ο βενζινοκινητήρας δεν αφαιρείται εντελώς από το αυτοκίνητο. Αφαιρούνται μόνο η κυλινδροκεφαλή, τα έμβολα και οι μπιέλες.
Ο ηλεκτροκινητήρας εγκαθίσταται στη συνέχεια στο μπλοκ και συνδέεται με τον στροφαλοφόρο άξονα μέσω μιας μετάδοσης με ιμάντα ή καδένα.
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στη θέση του ρεζερβουάρ, ενώ ο παλιός λαιμός που το συνδέει με την τάπα αντικαθίσταται από την υποδοχή για επαναφόρτιση. Η Elantrie διευκρινίζει ότι μια πρίζα 220V βρίσκεται τοποθετημένη στο πορτμπαγκάζ για να φορτίζει την μπαταρία.
[Πηγή Elantrie]