Η Piëch Automotive ετοιμάζει ηλεκτρικό κουπέ με 1.000 ίππους
Η Piëch Automotive ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία, αυτή τη φορά υποσχόμενη ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό κουπέ που προασπίζεται την οδηγική απόλαυση.
Η Piëch Automotive μάς έχει απασχολήσει ξανά στο παρελθόν, όταν παρουσίασε το Mark Zero, ένα ηλεκτρικό κουπέ που υποσχόταν αυτονομία 500 km κι επαναφόρτιση σε 5'. Τώρα, που οι ιπποδυνάμεις έχουν ξεφύγει, λανσάρει το πρωτότυπο GT.
Το νέο καμάρι της Piëch Automotive θα έχει 1.020 ίππους και 1.100 Nm, φορώντας από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, απόδοσης 510 ίππων. Υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,6”, τελική ταχύτητα 300 km/h κι αυτονομία 502 km κατά το πρότυπο δοκιμών WLTP.
Με όνομα βαρύ σαν Ιστορία, το GT ευαγγελίζεται την επιστροφή της οδηγικής απόλαυσης στα EV
Το όνομα Piëch πιθανότατα ακούγεται οικείο σε πολλούς λάτρεις του αυτοκινήτου. Aνήκει στον Anton Piëch, γιο του πρώην προέδρου της VW Ferdinand Piëch και δισέγγονο του Ferdinand Porsche. Τώρα, ο απόφοιτος του Princeton University θέλει να αφήσει το δικό του στίγμα στην Ιστορία της αυτοκίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοί είναι οι κληρονόμοι του Ferdinand Piëch
Προς το παρόν, το 2+2 κουπέ δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα πρωτότυπο. Όπως ήταν άλλωστε και το Mark Zero, που δεν μετουσιώθηκε σε μοντέλο παραγωγής. Είναι ενδιαφέρον ότι θα χρησιμοποιεί δύο σασμάν δύο ταχυτήτων, ένα για κάθε έναν από τους ηλεκτροκινητήρες του. Ώστε να συνεχίσει να επιταχύνει δυνατά και στις υψηλές ταχύτητες.
Αλλά οι καταιγιστικές επιδόσεις δεν αρκούν για να καθιερώσουν την Piëch Automotive. Ο ιδρυτής της δηλώνει ότι το GT θα είναι πρωτόγνωρο σε επίπεδο οδηγικής αίσθησης, κατηγορώντας τα σύγχρονα ηλεκτρικά ότι «έχουν παραμελήσει το συναισθηματικό δέσιμο με τον οδηγό».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Piëch GT υπάρχει και εξελίσσεται
Το πρωτότυπο έχει μήκος 4.780 mm, πλάτος 2.000 mm κι ύψος 1.350 mm, με μεταξόνιο 2.780 mm. Η Piëch Automotive θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή του το 2028 και να κατασκευάσει συνολικά 2.000 μονάδες.
Ελπίζει να τα καταφέρει με τη βοήθεια της καναδικής Multimatic, της εταιρείας που κατασκεύασε το Ford GT. Η τιμή πώλησης θα διαμορφωθεί στα €200.000.
Υπερφιλόδοξοι στόχοι, τη στιγμή που το Rimac Nevera έχει παραδώσει 50κάτι μόλις τεμάχια, με τον Mate Rimac να παραπονιέται ότι ο κόσμος δεν αγοράζει ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα.
Προσώρας, αναζητούνται κεφάλαια από διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένης της Μέσης Ανατολής. Γιατί αλλιώς, όλο το εγχείρημα θα παραμείνει άλλο ένα ελπιδοφόρο πρωτότυπο.