Η Mercedes-Benz Vision EQXX διανύει 1.300+ km στην Εθνική

Η Mercedes-Benz Vision EQXX διανύει 1.300+ km στην Εθνική

1.319 km με μία φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο; Το Vision EQXX ταξιδεύει από το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας έως τις εγκαταστάσεις στο Ντουμπάι χωρίς να ψάξει πρίζα.

Vision EQXX

Η Mercedes-Benz αποδεικνύει ξανά τις εξαιρετικές ταξιδιάρικες ικανότητες του Vision EQXX, αυτή τη φορά στην Αραβική Χερσόνησο. Το επαναστατικό EV πραγματοποίησε τη διαδρομή των 1.010 km από την αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας έως τις εγκαταστάσεις στο Ντουμπάι των ΗΑΕ, σε συνολικά 14 ώρες και 42 λεπτά.

Παρά τις θερμοκρασίες που έφτασαν τους 34 βαθμούς Κελσίου, το Vision EQXX ήταν πιο αποδοτικό από ποτέ, καταναλώνοντας μόλις 7,4 kWh ενέργειας ανά 100 km.

1.300 και βάλε km στον αυτοκινητόδρομο; Κανένα πρόβλημα για τη Mercedes-Benz Vision EQXX

Επίδοση κατατί μικρότερη από τις 8,3 kWh/100 km, όταν είχε ξεκινήσει από τη Στουτγάρδη της Γερμανίας κι έφτασε στη πίστα του Silverstone στην Αγγλία. Καλύπτοντας συνολική απόσταση 1.202 km με μόλις μια φόρτιση.

Vision EQXX

Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία των 100 kWh του Vision EQXX είχε ακόμα εμβέλεια 309 km μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Εάν οι συνθήκες είχαν παραμείνει σταθερές, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει διανύσει σχεδόν 1.319 km συνολικά. 

Κάποτε η Mercedes-Benz ανακοίνωνε 1.000 km αυτονομίας και κατανάλωση κάτω από 10 kWh στον αυτοκινητόδρομο, νούμερα που ξεπεράστηκαν κατά πολύ.

Vision EQXX

Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο. Οι υψηλές θερμοκρασίες, όπως το κρύο ή η ζέστη, μειώνουν σημαντικά την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που μπορεί να είναι ανησυχητικό για ορισμένους καταναλωτές. 

Για να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο της θερμότητας στο Vision EQXX, η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε μια αντλία θερμότητας για την ψύξη της καμπίνας, η οποία σύμφωνα με τους Γερμανούς δεν είχε σχεδόν καμία αρνητική επίδραση στην αυτονομία.

Vision EQXX

Για να αποτραπεί περαιτέρω η μείωση της ισχύος των βοηθητικών συστημάτων, το δοκιμαστικό όχημα είναι επίσης εξοπλισμένο με 117 ηλιακά στοιχεία, τα οποία συνέλεξαν συνολικά 1,8 kWh ενέργειας, αυξάνοντας την αυτονομία κατά 24 km. Η Στουτγάρδη δηλώνει ότι τα εξελίσσει για να τα ενσωματώσει στα αυτοκίνητα παραγωγής της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι τεχνολογίες της Mercedes-Benz Vision EQXX θα περάσουν σύντομα στην παραγωγή

Η δοκιμή βοήθησε επίσης να αποδειχθεί η χρησιμότητα του έξυπνου βοηθού οδήγησης της εταιρείας. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό προτάσεις για το πώς να οδηγεί πιο αποτελεσματικά και κάνει τη διαφορά.

Vision EQXX

Στην προκειμένη περίπτωση, ελήφθησαν υπόψη παράγοντες όπως οι έντονοι πλευρικοί άνεμοι για να βοηθήσουν τους οδηγούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο την μπαταρία. 

Όταν έφτασαν στο τέλος της διαδρομής, τους συμβούλευσε πώς να βρουν το καλύτερο σημείο στάθμευσης για να μεγιστοποιήσουν την ηλιακή φόρτιση με βάση τη γωνία πρόσπτωσης των ηλιακών ακτίνων.

Vision EQXX

«Το Vision EQXX συνεχίζει να παρέχει πολύτιμα δεδομένα για τη συνεχή ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών ηλεκτρικής απόδοσης», δήλωσε ο Markus Schafer, επικεφαλής τεχνολογίας της Mercedes.

«Όπως ήταν αναμενόμενο, όλα τα συστήματα απέδωσαν τέλεια σε συνθήκες ερήμου. Μια περαιτέρω απόδειξη ότι η ηλεκτροκίνηση είναι έτοιμη για τις παγκόσμιες αγορές».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube