Η Κορέα θα απαγορεύσει τα φορτισμένα EV στα υπόγεια πάρκινγκ

Η Κορέα θα απαγορεύσει τα φορτισμένα EV στα υπόγεια πάρκινγκ

Τα φορτισμένα EV δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 90% σε μέγιστο ποσοστό μπαταρίας στα γκαράζ της Νότιας Κορέας.

φορτισμένα EV

Η πυρκαγιά που προκάλεσε ηλεκτρική Mercedes-Benz EQE σε υπόγειο πάρκινγκ έχει εξαπολύσει ένα κυνήγι μαγισσών στις κορεατικές αρχές. Τώρα, σκέφτονται να απαγορεύσουν την είσοδο στα υπόγεια πάρκινγκ στα φορτισμένα EV.

Για την ακρίβεια, σε όσα έχουν ποσοστό μπαταρίας πάνω από 90%. Ταυτόχρονα, σκέφτονται να ρυθμιστούν οι ταχυφορτιστές στη Σεούλ ώστε να σταματούν τη φόρτιση όταν η μπαταρία φτάσει στο 80%. Μετά το 40% στα ελληνικά πλοία, τα φορτισμένα EV δαιμονοποιούνται όταν πρόκειται για υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Οι κάτοχοι ηλεκτρικών θα πάρουν πτυχίο στα Μαθηματικά. Όχι στα πάνω από 40% φορτισμένα EV στο πλοίο, όχι πάνω από 90% στο πάρκινγκ

φορτισμένα EV

Το περιστατικό σημειώθηκε στις αρχές του μήνα, όταν μια Mercedes-Benz EQE παραδόθηκε στις φλόγες σε υπόγειο πάρκινγκ στην πόλη Incheon της Νότιας Κορέας.  Το ατύχημα καταγράφηκε από τις κάμερες ασφαλείας, με το πλήρως ηλεκτρικό σεντάν να βγάζει λευκό καπνό ενώ ήταν σταθμευμένο, χωρίς να φορτίζει. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, τυλίχθηκε στις φλόγες, με τη φωτιά να επεκτείνεται σε κοντινά οχήματα.

Στο σημείο έσπευσαν συνολικά 177 πυροσβέστες και διασώστες, αλλά και 80 οχήματα. Τοπικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι χρειάστηκαν οκτώ ώρες για να σβήσει η φωτιά, η οποία προκάλεσε ζημιές σε περίπου 70 οχήματα που ήταν σταθμευμένα κοντά στη Mercedes-Benz EQE.

φορτισμένα EV

Λόγω του πυκνού καπνού, συνολικά 209 κάτοικοι χρειάστηκε να εκκενώσουν τα διαμερίσματά τους, με σχεδόν τους μισούς από αυτούς να διασώζονται από τους πυροσβέστες από τις σκάλες και τα μπαλκόνια. 20 κάτοικοι — μεταξύ των οποίων επτά βρέφη και παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών — μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο αφού εισέπνευσαν καπνό, μαζί κι ένας πυροσβέστης. Το συγκρότημα περιελάμβανε 1.581 διαμερίσματα σε 14 κτίρια, με την πυροσβεστική να δέχεται 197 κλήσεις.

Τώρα, δημοσίευμα της Korea JoongAng Daily κάνει λόγο για τα νέα μέτρα, τα οποία ενδέχεται να ισχύσουν από τα τέλη του Σεπτεμβρίου. Πολλοί ειδικοί στη χώρα αντιτίθενται στους νέους κανονισμούς. Σύμφωνα με τον καθηγητή Yoon Won-sub, ο οποίος ηγείται ενός ερευνητικού κέντρου μπαταριών που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο Sungkyunkwan και τη Samsung SDI, δεν υπάρχουν στοιχεία ότι οι πλήρως φορτισμένες μπαταρίες ενέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πιάσουν φωτιά.

«Το υψηλό ποσοστό φόρτισης δεν είναι παράγοντας που ενισχύει την πιθανότητα πυρκαγιάς», είπε. «Τα EV έχουν σχεδιαστεί εξαρχής για να μην φτάνουν ποτέ σε απολύτως πλήρη φόρτιση, ακόμα κι αν η ένδειξη λέει ότι είναι στο 100%. Είναι ένα αναπόδεικτο επιχείρημα ότι οι μπαταρίες ενέχουν υψηλότερο κίνδυνο πυρκαγιάς όταν είναι πλήρως φορτισμένες. Είναι σημαντικό να εξευρεθούν κατάλληλα αντίμετρα μετά από διεξοδική έρευνα των ειδικών».

Από τις 139 πυρκαγιές ηλεκτρικών οχημάτων που αναφέρθηκαν στη Νότια Κορέα τα τελευταία τρία χρόνια, μόνο 26 σημειώθηκαν κατά τη φόρτιση ενός αυτοκινήτου. Συγκριτικά, 68 πυρκαγιές ξέσπασαν όταν το όχημα ήταν εν κινήσει, ενώ άλλες 36 σημειώθηκαν ενώ το ηλεκτρικό όχημα ήταν σταθμευμένο. Στην περίπτωση της EQE που κάηκε ξαφνικά, το αυτοκίνητο ήταν σταθμευμένο χωρίς να φορτίζει.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube