Η κινεζική Dongfeng θα φτιάχνει 100.000 ηλεκτρικά στην Ιταλία
Ενώ η Ιταλία δεν ήταν αρκετά φθηνή για την Alfa Romeo Milano, η Dongfeng από την Κίνα καλοβλέπει τη μεσογειακή χώρα για την ευρωπαϊκή της απόβαση.
Μεγάλος ντόρος έγινε την τρέχουσα εβδομάδα με την Alfa Romeo Milano, που τελικά θα ονομάζεται Junior ύστερα από τις έντονες αντιδράσεις της ιταλικής κυβέρνησης. Ότι δεν μπορεί ένα μοντέλο που κατασκευάζεται στην Πολωνία να ονομάζεται με το όνομα της σημαίνουσας ιταλικής πόλης. Η κινεζική Dongfeng πάντως δεν έχει τέτοια διλήμματα και θέλει να κατασκευάζει 100.000 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στη γείτονα.
Ενώ λοιπόν ο CEO του Ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι «εάν η Junior κατασκευαζόταν στην Ιταλία, θα ξεκινούσε από περίπου €40.000 αντί για €30.000 που κοστίζει τώρα», η Dongfeng θεωρεί ότι αποτελεί ιδανικό εφαλτήριο για την ευρωπαϊκή πορεία της.
H Ιταλία ήταν ακριβή για τη Stellantis, αλλά οι Κινέζοι τρίβουν τα χέρια τους με την ευκαιρία που τους παρουσιάζεται
Για μήνες, η Ιταλία φλερτάρει με ξένους κατασκευαστές και προσπαθεί να τους προσελκύσει, ώστε να κατασκευάσουν τα μοντέλα τους στην επικράτειά της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kι όμως, η Alfa Romeo Milano αλλάζει όνομα!
Μιλώντας πρόσφατα για το θέμα, ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της Dongfeng, Qian Xie, δήλωσε ότι «η Ιταλία είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης. Για μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, το να αποκτήσει τοπική παραγωγή σημαίνει ότι μπορεί να προμηθεύει όλες τις υπόλοιπες χώρες της ηπείρου».
Παρέλειψε να συμπληρώσει «παρακάμπτοντας τους πρόσθετους δασμούς που εξετάζει να επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση». Τις επόμενες εβδομάδες, η ιταλική κυβέρνηση αναμένεται να παρουσιάσει στους Κινέζους συγκεκριμένες επιλογές με τοποθεσίες όπου θα μπορούσαν να κατασκευάσουν το εργοστάσιό τους.
Η Dongfeng πούλησε 1,72 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, αρκετά χαμηλότερα σε σχέση με την καλύτερη χρονιά της το 2017 και τα 2,83 εκατομμύρια μονάδες.
Δεν είναι σαφές πόσα μοντέλα σκοπεύει να πουλήσει η Dongfeng στην Ευρώπη, αλλά την περασμένη εβδομάδα, παρουσίασε το πρώτο όχημα που θα αποβιβαστεί στη Γηραιά Ήπειρο.
Ονομάζεται M-Hero 1 κι είναι το κινεζικό Hummer. Θα ξεκινήσει την ευρωπαϊκή του καριέρα από την Ελβετία και θα ακολουθήσει η Γερμανία. Με περισσότερους από 1.000 ίππους από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, θα ξεκινά από τα 145.700 ελβετικά φράγκα, περίπου €150.000.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Stellantis είναι μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ιταλία, ενώ στην Κίνα έχει δημιουργήσει κοινοπραξία με την Dongfeng για την κατασκευή μοντέλων της Peugeot και της Citroën.