Η Kia εξετάζει την παραγωγή EV στην Ευρώπη

Η Kia εξετάζει την παραγωγή EV στην Ευρώπη

Η Kia εξετάζει την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην Ευρώπη για να ξεπεράσει τους περιορισμούς των προμηθειών και να συμβάλλει στη μείωση του αποτυπώματος της σε άνθρακα.

Ο επικεφαλής λειτουργιών της Kia Europe, Emilio Herrera, δήλωσε ότι η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αξιολογεί την παραγωγή EV στη Γηραιά Ήπειρο, χωρίς να προσδιορίζει ποιο μοντέλο θα μπορούσε να κατασκευαστεί. Το μοναδικό εργοστάσιο της Kia στην Ευρώπη βρίσκεται στη Zilina της Σλοβακίας, κατασκευάζοντας βενζινοκίνητα και τουρμποντίζελ Ceed, Sportage και Venga.

Η κατασκευή ενός EV στην Ευρώπη θα ελαχιστοποιήσει τους κινδύνους διακοπής της ροής από τους συνεργάτες-προμηθευτές, δήλωσε ο Herrera. «Γνωρίζουμε ότι οι προμηθευτές μας, LG Chemical και η SK Innovation, αναζητούν πιθανή παραγωγή μπαταριών στην Ουγγαρία, στην Τσεχία και στη Σλοβακία», ανέφερε. Δήλωσε ότι δεν ανησυχεί για τη σημερινή χαμηλή ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, διότι οι πωλήσεις EV «αυξήθηκαν δραστικά» σε πολλές αγορές της ΕΕ, κυρίως λόγω της φορολογίας.

Να σημειώσουμε ότι η Kia πουλάει αυτήν την περίοδο στην Ευρώπη μόνο το κορεατικής κατασκευής μικρό crossover, Soul.

Ο Herrera είπε ότι η Kia θα μπορούσε να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά Soul εάν δεν υπήρχαν περιορισμοί στις προμήθειες, μέσω παραδόσεων από το εργοστάσιο στην Κορέα. «Σήμερα το πρόβλημά μας δεν είναι εάν μπορούμε να πουλήσουμε αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά πόσα θα έχουμε [από την Κορέα]», είπε. Να σημειώσουμε ότι η Kia πούλησε περισσότερα ηλεκτρικά Soul στην Ευρώπη το 2018 απ’ ό,τι αθροιστικά βενζινοκίνητα και τουρμποντίζελ, δήλωσε ο Herrera.

Kia e-Soul

Μόνο ηλεκτρικά Soul
Το νέο Soul EV λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ευρώπη, τη δοκιμή του οποίου θα διαβάσετε στο DRIVE που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες. Το νέο Soul αυτή τη στιγμή πωλείται στην Ευρώπη μόνο ως EV, ξεκινώντας από τις 33.990 ευρώ στη Γερμανία –στην Ελλάδα αναμένεται το 2020 με άγνωστη προς το παρόν τιμή.

Το ηλεκτρικό B-SUV της Kia έχει αυτονομία κατά WLTP, 452 km με τη μεγάλη μπαταρία των 64kWh και 277 km με την μπαταρία των 39,2 kWh, λέει η Kia.

Η Kia υπαινίχθηκε ένα πιθανό μελλοντικό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, μοντέλο παραγωγής του πρωτοτύπου «Imagine by Kia» που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Η ηλεκτροκίνητη γκάμα της Kia περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του crossover Niro και του Optima (μπερλίνα και στέισον), όλα κατασκευασμένα στην Κορέα. Η Kia θα προσθέσει οσονούπω τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του κόμπακτ στέισον Ceed και του επερχόμενου crossover που θα βασίζεται στο Ceed –πιθανή ονομασία ΧCeed. Και τα δύο θα κατασκευάζονται στη Zilina, είπε ο Herrera. Το 5θυρο Ceed θα φορέσει ελαφρά υβριδικά συστήματα σε όλες τις εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Η 1.600άρα έκδοση τουρμποντίζελ του μεσαίου SUV της Kia, του Sportage, θα έχει επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία.

Zilina Kia Factory
Στο σλοβακικό εργοστάσιο της Zilina κατασκευάζονται Ceed, Sportage και Venga, ενώ προσεχώς η εγκατάσταση αυτή θα υποστηρίξει και την παραγωγή των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων του κόμπακτ στέισον Ceed και του επερχόμενου crossover ΧCeed.


Οι κινήσεις αυτές θα βοηθήσουν την κορεατική εταιρεία να μειώσει τις εκπομπές CO2, καθώς οι νομοθέτες της Ευρώπης προχωρούν στην επιβολή περαιτέρω μείωσης στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρώπη.

Η ΕΕ έχει επιβάλει στόχο για το μέσο όρο των εκπομπών CO2 από το σύνολο του στόλου μιας εταιρείας τα 95 g/km έως το 2021 με επιμέρους στόχους για τους ομίλους αυτοκινήτων και απειλή προστίμου για τις εταιρείες που δεν θα συμμορφώνονται με το στόχο τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στόχοι CO₂ 2021: Μέχρι και €34 δισ. σε πρόστιμα στην Ευρώπη

Η Kia πιθανότατα θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτροκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη για να επιτύχει τον επιβληθέντα στόχο της από την ΕΕ για 94 g/km το 2021, ανέφερε η PA Consulting σε έκθεσή της. Ο μέσος όρος της Hyundai-Kia ενδέχεται να μειωθεί στα 96,1 g/km το 2021 από 122 g/km που είναι σήμερα, αναφέρει η PSA Consulting.

Ο Herrera είπε ότι η Kia θα πρέπει να πουλάει 32.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2021 για να επιτύχει το στόχο της και να αποφύγει να πληρώσει το πρόστιμο της ΕΕ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube