Η ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC θα φορτίζει με 320+ kW

Η ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC θα φορτίζει με 320+ kW

Η νέα Mercedes-Benz GLC με τεχνολογία EQ υπόσχεται κορυφαία ηλεκτρικά χαρακτηριστικά.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που αντικρίζουμε τη νέα 100% ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC. Μας την αποκαλύπτει η ίδια η γερμανική εταιρεία με επίσημες «κατασκοπευτικές φωτογραφίες». Θα διαδεχτεί την EQC κι υπόσχεται να καταστεί ένα «σημαντικό ορόσημο».

Το ηλεκτρικό crossover θα ενσωματώνει 800βολτη αρχιτεκτονική, που θα του επιτρέπει να φορτίζει με ταχύτητες άνω των 320 kW. Η ηλεκτρική φαρέτρα της Mercedes-Benz GLC θα περιλαμβάνει και προηγμένες μπαταρίες με ειδική χημεία κυψελών. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες, μόνο ότι θα έχουν «πολύ υψηλή ενεργειακή πυκνότητα». Άρα είτε θα είναι μικρότερες κι ελαφρύτερες για ίδια αυτονομία, είτε θα προσφέρουν κάλυψη τεράστιων αποστάσεων.

Η νέα GLC θα προσφέρεται και με θερμικά μοτέρ. Αλλά αν είναι τόσο αξιόλογη ηλεκτρικά, γιατί να τα προτιμήσεις;

Mercedes-Benz GLC

Η Στουτγκάρδη αποκάλυψε ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου ενδοεταιρικά. Τα δε τετρακίνητα μοντέλα θα διαθέτουν μια «ισχυρή» μπροστινή μονάδα κίνησης που μπορεί να «εμπλακεί ή να αποδεσμευτεί εξαιρετικά γρήγορα», ανάλογα με τις ανάγκες. Κάτι που θα βοηθήσει στην αύξηση της απόδοσης, παρέχοντας παράλληλα κορυφαία πρόσφυση σε κάθε τερέν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Lamborghini φοράει ηλεκτροκινητήρες της Mercedes-Benz

 Η Mercedes-Benz GLC με τεχνολογία EQ θα διαθέτει το νέο σύστημα πέδησης, που ενσωματώνει τα φρένα μέσα στον ηλεκτροκινητήρα. Πώς λειτουργεί; Το δισκόφρενο είναι υδρόψυκτο και δεν γυρίζει, ενώ το τακάκι είναι κυκλικό και περιστρέφεται μαζί με το μοτέρ. Δεν υπάρχει η παραδοσιακή δαγκάνα όπως την γνωρίζουμε. Η πέδηση επιτυγχάνεται πιέζοντας το κυκλικό τακάκι πάνω στον ακίνητο δίσκο. Εκτός από το ότι είναι μικρότερο, το νέο σύστημα βελτιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας πέδησης, ενώ ελαχιστοποιεί τη σκόνη που απελευθερώνουν τα φρένα στο περιβάλλον.

Mercedes-Benz GLC

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Γερμανοί πήραν τη γενναία απόφαση να ενοποιήσουν σχεδιαστικά την γκάμα τους. Η νέα GLC θα είναι το δεύτερο νέο EV που θα προσφέρεται και σε θερμική παραλλαγή στην ίδια πλατφόρμα, μετά την επερχόμενη CLA.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz, ξεκινά δοκιμές για μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Σε αντίθεση με αυτήν, η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα MMA, η μεγαλύτερη GLC θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MB.EA.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube