Η Γερμανία σχηματίζει συμμαχία εναντίον της κατάργησης των μηχανών εσωτερικής καύσης στην ΕΕ από το 2035
Οι υπουργοί Μεταφορών της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, της Ουγγαρίας και της Σλοβακίας συναντήθηκαν για να συζητήσουν τις προτεινόμενες αλλαγές στα σχέδια της Ε.Ε. να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το
Η Γερμανία σχημάτισε συμμαχία με την Ιταλία και ορισμένες χώρες της ανατολικής Ευρώπης εναντίον της σχεδιαζόμενης σταδιακής κατάργησης των μηχανών εσωτερικής καύσης στα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035, καθώς ετοιμάζεται να υποβάλει αντιπρόταση.
Οι υπουργοί Μεταφορών της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, της Ουγγαρίας και της Σλοβακίας συναντήθηκαν χθες Δευτέρα για να συζητήσουν τις προτεινόμενες αλλαγές στα σχέδια της ΕΕ.
Η υπό κατάρτιση ευρωπαϊκή νομοθεσία «χρειάζεται αλλαγές επειγόντως», έκρινε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Volker Wissing.
Σύμφωνα με τον Wissing, επικρατεί σκεπτικισμός στη νεοπαγή συμμαχία για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο Γερμανός υπουργός πρόσθεσε πως πρόκειται να προταθεί να δημιουργηθεί ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων, που μπορούν να καίνε συνθετικά καύσιμα, κλιματικά ουδέτερα, μετά το 2035.
«Η απαγόρευση της μηχανής εσωτερικής καύσης, όταν μπορεί να λειτουργεί με κλιματικά ουδέτερο τρόπο, μας φαίνεται λάθος προσέγγιση», επέμεινε.
Η νομοθεσία για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το κυριότερο εργαλείο της ΕΕ για να προωθήσει την ευρωπαϊκή μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπήκε στον πάγο νωρίτερα αυτόν τον μήνα, όταν το Βερολίνο πρόβαλε ένσταση την τελευταία στιγμή.
Η εξέλιξη κατέλαβε εξαπίνης πολλούς στις Βρυξέλλες και σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, καθώς οι χώρες μέλη της ΕΕ και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είχαν ήδη καταλήξει σε συμφωνία στα τέλη του 2022.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ