Η FIAT θα ενσωματώσει τα καλώδια φόρτισης στα EV της

Η FIAT θα ενσωματώσει τα καλώδια φόρτισης στα EV της

Το καλώδιο της AC φόρτισης θα βρίσκεται ενσωματωμένο στο μπροστινό μέρος των ηλεκτρικών FIAT, αρχής γενομένης από το Grande Panda.

FIAT

Η FIAT ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει καλώδια φόρτισης στο αμάξωμα των ηλεκτρικών επόμενης γενιάς της, ξεκινώντας με το νέο Grande Panda που θα καταφτάσει προσεχώς. 

Στο νέο αστικό EV των Ιταλών, το σπειροειδές καλώδιο θα μπορεί να αποθηκευτεί πίσω από ένα πάνελ στην μπροστινή όψη του EV. Με τη FIAT να το περιγράφει ως τον καινοτόμο τρόπο της «επανεφεύρεσης» της φόρτισης.

Γιατί να μπλέκεις με καλώδια και τη βρώμα τους; Η FIAT έχει πάντα έξυπνες κι απλές λύσεις

FIAT

Η ενσωμάτωση των καλωδίων στο αμάξωμα ενός EV θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της φιλικότητας προς τον χρήστη, δήλωσε ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής Stellantis: «Προσφέρουμε μια ουσιαστική λύση για το πρόβλημα των βρώμικων καλωδίων». 

«Έχουμε αυτά τα φανταστικά αυτοκίνητα — γεμάτα τεχνολογία, υπέροχα υλικά, ωραίες επενδύσεις — και το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να πετάμε το καλώδιο στο έδαφος, να το βρωμίζουμε στις λάσπες και τις σκόνες και μετά να το ρίχνουμε πάλι πίσω στο πορτμπαγκάζ. Ακόμα κι οι ηλεκτρικές σκούπες, έχουν βρει καλύτερη λύση δεκαετίες τώρα».

Το ολοκαίνουργιο FIAT Grande Panda αντλεί έμπνευση από το κλασικό Panda του 1980 κι αποτελεί το πρώτο μέλος μιας νέας, παγκόσμιας οικογένειας μοντέλων που θα ολοκληρωθεί το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To νέο FIAT Grande Panda βγήκε βόλτα στο Τορίνο

Το ενσωματωμένο καλώδιο AC θα μπορεί να φορτίσει με ταχύτητες έως και 7,4 kW, που σημαίνει ότι θα μπορεί να προσθέσει περίπου 200 km στην μπαταρία των 44 kWh σε 4 ώρες και 10 λεπτά.

FIAT

Γίνεται κατανοητό ότι το καλώδιο φόρτισης που θα είναι τοποθετημένο μπροστά, δεν θα προσφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης λόγω της απαίτησης ψύξης που θα προέκυπτε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT Grande Panda, πού θα κατασκευάζεται; [video]

Μια ξεχωριστή θύρα φόρτισης DC είναι τοποθετημένη στο πλάι του αυτοκινήτου για μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης έως και 100 kW.

FIAT

Το νέο FIAT Grande Panda βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Smart Car του Ομίλου Stellantis, όπως ακριβώς συνέβη με το ομογάλακτο Citroën C3.

Όταν κυκλοφορήσει κι επισήμως, θα είναι ένα από τα φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Με μήκος στα 4 m, θα είναι διαθέσιμο και σε ήπια υβριδικές εκδόσεις.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube