Η Ferrari θα παρουσιάσει στη Γενεύη ένα υβριδικό σούπερκαρ V8
Από το 2020 θα είναι διαθέσιμο στην αγορά, τόνισε ο Louis Camilleri.
Η Ferrari θα παρουσιάσει στη Γενεύη ένα υβριδικό αυτοκίνητο που θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα V8 και έναν ηλεκτρoκινητήρα. Αυτό ανακοίνωσε επίσημα ο διευθύνων σύμβουλος Louis Camilleri, δίχως όμως να γνωστοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Η κίνηση για υιοθέτηση ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης θα συμβάλλει όχι μόνον στην αύξηση της ισχύος, αλλά και στην πτώση του μέσου όρου των εκπεμπόμενων ρύπων από τα αυτοκίνητα της εταιρείας. Οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2020, δήλωσε ο Camilleri, τονίζοντας πως το αυτοκίνητο δεν θα είναι ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης αλλά θα έχει «κανονικό κύκλο ζωής», ενώ το περιθώριο κέρδους θα είναι μεγαλύτερο από αυτό που δίνει η 812 Superfast.
Παράλληλα ο Camilleri επεσήμανε πως πρόκειται για ένα προχωρημένο στάδιο εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας, η οποία έχει προχωρήσει πολύ από το 2013 όταν η LaFerrari υιοθέτησε το σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS από τα μονοθέσια της F1.
Ο Camilleri τόνισε επίσης ότι το 60% των προϊόντων της Ferrari θα έχει υβριδικές εκδόσεις μέχρι το 2022, ενώ επιβεβαίωσε πως από το 2022 θα ξεκινήσει η παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Αναφερόμενος τέλος στο ενδεχόμενο η Ferrari να βάλει στην γκάμα της ένα SUV, είπε πως οι πρώτες αντιδράσεις από τότε που μιλήσαμε για την Purosangue ήταν παραπάνω από θετικές. Η κατηγορία των SUV συνεχώς μεγαλώνει και ξέρουμε πλέον με απόλυτη βεβαιότητα ότι πολλοί πελάτες μας θα ήθελαν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ένα αυτοκίνητο σαν την Purosangue.
Αύξηση πωλήσεων και κερδών
Αναφερόμενος στις επιδόσεις της εταιρείας ο Camilleri δήλωσε πως οι πωλήσεις της Ferrari αυξήθηκαν κατά 10% πέρυσι φτάνοντας τα 9.251 αυτοκίνητα, ενώ στόχος για το 2019 είναι οι πωλήσεις να ξεπεράσουν τις 10.000 μονάδες. Στόχος μας είναι –είπε– να επικεντρωθούμε περισσότερο σε αύξηση των κερδών παρά σε αύξηση του όγκου πωλήσεων.
Η αύξηση των πωλήσεων χωρίς να διακυβεύεται το περιθώριο κέρδους ήταν μια φιλοδοξία του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Ferrari, του Sergio Marchionne, ο οποίος είχε συγκρουστεί με τον προκάτοχό του Luca Cordero di Montezemolo, που ήθελε να περιορίσει τις πωλήσεις σε 7.000 αυτοκίνητα ετησίως για να προστατεύσει τη μοναδικότητα της Ferrari.
Η Ferrari δήλωσε στις 31 Ιανουαρίου ότι τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 6% στα 274 εκατομμύρια ευρώ. Ο Camilleri τέλος δήλωσε πως υπάρχουν εξαιρετικά κερδοφόρα μοντέλα στην γκάμα της Ferrari, όπως η Monza SP1 και SP2. Η Ferrari θα κατασκευάσει 500 αντίτυπα από αυτά τα δύο μοντέλα, των οποίων η αρχική τιμή ξεκινά από τα 1,6 εκατ. ευρώ, την ώρα που η 812 Superfast ξεκινά από τα 300.800 ευρώ.