Η Ferrari ετοιμάζει εγγύηση μπαταρίας με €7.000 τον χρόνο
Με το νέο πρόγραμμα επέκτασης της εγγύησης της μπαταρίας, η Ferrari θεωρεί ότι θα διατηρηθούν ψηλά οι τιμές μεταπώλησης.
Πονοκεφαλιάζετε για το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας σε ένα μεταχειρισμένο υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο; Παρότι οι έρευνες δείχνουν ότι οι μπαταρίες συγκεκριμένων εταιρειών παρουσιάζουν ελάχιστη πτώση χωρητικότητας, η Ferrari ενστερνίζεται απολύτως τις αγωνίες του κοινού.
Και θεωρεί ότι αυτή η σκιώδης πτυχή των υβριδικών κι — οσονούπω — ηλεκτρικών της μοντέλων, θα πλήξει την τιμή μεταπώλησης των μελλοντικών μεταχειρισμένων Ferrari. Κάτι ολέθριο για την υστεροφημία και την εμπορική πορεία του Μαρανέλο.
Και γιατί να σκας για την μπαταρία; Δώσε ένα συμβολικό πόσο και κοιμήσου ξένοιαστος!
Με μια κίνηση ματ, μετατρέπει το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα. Πώς; Εκμεταλλεύεται την ανασφάλεια των αγοραστών και τους βάζει να πληρώσουν μια γενναιόδωρη επέκταση εγγύησης. Τσεπώνοντας ένα πολύ γερό χρηματικό ποσό.
Με «μόλις» €7.000 τον χρόνο, αναφέρει το Bloomberg, δεν θα έχετε καμία αγωνία για την μπαταρία της Ferrari σας. Έτσι κι αλλιώς, οι υβριδικές Ferrari καλύπτονται επί του παρόντος από 5ετή εγγύηση μπαταρίας.
Κι η ηλεκτρική που αναμένεται προσεχώς, αν ακολουθήσει την πεπατημένη των EV μοντέλων, θα προσφέρει 8ετή ξενοιασιά. Τι γίνεται όμως όταν παρέλθει αυτό το διάστημα; Τότε ο κάτοχος θα μπορεί να επεκτείνει την εγγύηση για άλλα οκτώ χρόνια, καταβάλλοντας το 7χίλιαρο ετησίως.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ e-Building, το νέο καμάρι της Ferrari δεν είναι 4τροχο
Σαν πολλά δεν είναι; Με στοιχειώδη γνώση προπαίδειας, υπολογίζουμε ότι το συνολικό κόστος ανέρχεται στα €56.000. Ίσως η μπαταρία του ηλεκτρικού να κοστίζει πολύ, άλλωστε μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει κάτι φθηνό σε μια Ferrari. Αλλά για το υβριδικό μοντέλο, το νούμερο είναι πολύ φουσκωμένο.
Από την άλλη, οι Ιταλοί σκέπτονται ότι τα €7.000 τον χρόνο είναι ψίχουλα για κάποιους από τους αγοραστές τους. Κι εξασφαλίζουν μια σκοτούρα λιγότερη. Ίσως και να έχουν δίκιο, θα φανεί από την ανταπόκριση που θα έχει το πρόγραμμα από το αγοραστικό κοινό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mr. Ferrari οδήγησε το νέο EV, «του άρεσε πολύ»
Αυτή τη στιγμή, η γκάμα της Ferrari έχει αγκαλιάσει για τα καλά τα υβριδικά μοντέλα. Σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, το Μαρανέλο πουλάει περισσότερα μοντέλα που μπαίνουν στην πρίζα παρά αμιγώς θερμικά.
Και βέβαια, μην ξεχνάμε ότι καταφτάνει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που φημολογείται ότι θα κοστίζει €500.000. Πριν αρχίσετε να προσθέτετε πανάκριβα έξτρα.