Η European RS της Thornley Kelham είναι η απόλυτη Porsche 911

Η European RS της Thornley Kelham είναι η απόλυτη Porsche 911

Με τιμή που ξεκινά από τις €690.000, η Porsche 911 της Thornley Kelham εμπνέεται από την 997 GT3 RS 4.0.

Κι αν έχουμε χορτάσει από restomod της Porsche 911, με αποκορύφωμα τα αριστουργήματα της Singer... Τούτη 'δώ όμως θέλει να αψηφήσει την πρωτοκαθεδρία του οίκου από την Καλιφόρνια και με την European RS, απειλεί να μας πάρει τα μυαλά.

Αποτελεί την άποψη της βρετανικής Thornley Kelham για το πώς είναι η τέλεια Porsche 911. Σε αντίθεση με τα restomod της Singer που βασίζονται στη γενιά 964, οι Βρετανοί πάνε πιο πίσω, στα αερόψυκτα χρόνια. Οι ίδιοι δικαιολογούνται ότι η 964 είχε ABS κι υδραυλικό τιμόνι, ενώ οι παλιότερες 911 είναι πιο ανόθευτες κι ελαφριές. 

Με τιμή που ξεκινά από τις €690.000, δεν ξέρουμε αν η European RS είναι η καλύτερη Porsche 911, αλλά σαφώς είναι από τις ακριβότερες

Porsche 911

Αν πάλι φοβάστε την πάλη με το τιμόνι των 2,5 στροφών από άκρη σε άκρη χωρίς υποβοήθηση και τα θεόφαρδα ελαστικά, η Thornley Kelham τοποθετεί ηλεκτρική υποβοήθηση κατά παραγγελία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Singer Turbo Study: Μία ωδή 450 ίππων στην Porsche 930

Τι άλλο προσφέρει για να δημιουργήσει την τέλεια Porsche 911; Φαρδύτερα μετατρόχια κατά 112 mm μπροστά και 214 mm πίσω, πόρτες και μπροστινό καπό από αλουμίνιο, κάρμπον προφυλακτήρες και πίσω ducktail αεροτομή. Συνολικά, χρειάζονται 2.500 εργατοώρες για την κάθε μία από τις 25 European RS που θα κατασκευαστούν.

Porsche 911

Κοιτώντας από τα πολυανθρακικά τρία πίσω παράθυρα, θα δείτε μπάκετ καθίσματα της Recaro από ανθρακονήματα, τιμόνι Momo Prototipo, ένα πανάλαφρο κλιματιστικό και βέβαια, απίστευτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια.

Η βασική τιμή ορίζεται στις €690.000 και φτάνει όπου θα πείτε «στοπ». Υπάρχουν τρεις επιλογές κινητήρα. Ένας επίπεδος 6κύλινδρος από την 993, υπερκυβισμένος στα 3,8 lt, με σφυρήλατα έμβολα της Mahle, πολυπετάλουδη εισαγωγή και συμπίεση 11,8:1. Ανεβάζει έως τις 8.000 rpm, αποδίδοντας 390 ίππους και 393 Nm.

Porsche 911

Αν όμως ανοίξετε περαιτέρω το πορτοφόλι, σας ξεδιπλώνονται περισσότερες επιλογές. Αν ποθείτε περισσότερη ροπή χαμηλά, η Thornley Kelham σάς προτείνει 4λιτρο των 400 ίππων, ενώ αν είστε του στροφαρίσματος, θα σας ετοιμάσει τον 3,8 ώστε να ανεβάζει στις 10.000 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche 911 της Lanzante φοράει μοτέρ από F1 με 630+ ίππους

Όλοι οι κινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων με μπλοκέ διαφορικό της Wavetrac.

Porsche 911

Τα μπροστινά άκρα έχουν μεταφερθεί από τη σύγχρονη 911 GT3 και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση της JRZ, ελατήρια της Eibach και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους. Αν έχετε πολύ άγριες διαθέσεις, τικάρετε τα κουτάκια για τα κεραμικά φρένα και τα ελαστικά Michelin Cup 2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 84χρονη λιώνει στην πίστα 911 GT3 RS και Gallardo [video]

Πώς όμως προέκυψε η European RS; Είχαν ήδη ανακατασκευάσει μια Aston Martin DB4 για έναν αρχιτέκτονα. Έμεινε τόσο ικανοποιημένος που επέστρεψε με το αίτημα να του φτιάξουν την καλύτερη Porsche 911 στον πλανήτη.

Porsche 911

Είχε επίσης μια 997 GT3 RS 4.0 στην κατοχή, αλλά ήθελε κάτι πιο ρετρό. Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια από τη σύλληψη μέχρι την ολοκλήρωση, αλλά εσείς κι οι υπόλοιποι εκατομμυριούχοι δεν χρειάζεται να στενοχωριέστε: Τώρα ξέρουν τι πρέπει να κάνουν και θα είναι πολύ πιο γρήγοροι.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube