Η Audi ποντάρει στα υβριδικά, η ηλεκτρική μετάβαση θα αργήσει

Η Audi ποντάρει στα υβριδικά, η ηλεκτρική μετάβαση θα αργήσει

Η Audi εξακολουθεί να επιθυμεί να γίνει αμιγώς ηλεκτρική το 2033, αλλά προβλέπει μεγάλη ζήτηση στα PHEV στο μεταξύ.

Audi

Η Audi θα επεκτείνει και θα αναβαθμίσει την υβριδική της γκάμα τα επόμενα χρόνια, επειδή η μετάβαση από τα μοτέρ εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά θα διαρκέσει «περισσότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί». 

Η γερμανική εταιρεία εμμένει στον στόχο που είχε ανακοινώσει προηγουμένως. Δηλαδή να προσφέρει αποκλειστικά EV μοντέλα από το 2033, αλλά μέχρι τότε θα συνεχίσει να προσφέρει και μια θερμική επιλογή, παράλληλα με το ηλεκτρικό μοντέλο. Όπως κάνει ήδη με τα Audi Q5 και Q6 E-tron για παράδειγμα.

Η ηλεκτροκίνηση είναι ο μόνος δρόμος για το μέλλον, αλλά τα υβριδικά θα συνεχίσουν να έχουν ισχυρή ζήτηση μέχρι τότε

Audi

Αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes και Ford, έχουν επίσης υπαναχωρήσει αναφορικά με την πλήρως ηλεκτρική μετάβαση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι «εγγυημένη για τα επόμενα 10 χρόνια» και προβλέπει μια πιο εκτεταμένη «μεταβατική φάση» μεταξύ των θερμικών κι ηλεκτρικών οχημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Ford τα μαζεύει για το «μόνο EV στην Ευρώπη» το 2030

«Μέσα στον Όμιλο Volkswagen, αναγνωρίσαμε νωρίς ότι τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα αποτελέσουν τη μεταβατική γέφυρα των δύο κόσμων και τώρα βλέπουμε ότι η γέφυρα είναι μεγαλύτερη από ό,τι αρχικά πιστεύαμε», δήλωσε σχετικά.

Audi

Σε αναγνώριση της αυξημένης ζήτησης για υβριδικά, η Audi δημιούργησε μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης για την επόμενη γενιά μοντέλων PHEV. Θα μπορούν να διανύσουν έως και 100 km με ηλεκτρική ενέργεια, χάρη σε μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία. 

Τα νέα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPC – αρχής γενομένης από το Audi A5 που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα. Η νέα πλατφόρμα θα μπορεί επίσης να φιλοξενήσει θερμικά μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας, αν κι η Audi δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει κάποια τέτοια προοπτική.

Audi

Παρά την ανανεωμένη εστίαση της Audi στα υβριδικά, ωστόσο ο Döllner δήλωσε ότι η μακροπρόθεσμη άποψη της εταιρείας είναι ότι τα EV θα επικρατήσουν.

«Δεν τα έχει αγκαλιάσει πλήρως το κοινό, αλλά συνεχίζουν να αυξάνουν τα ποσοστά αγοράς τους. Αλλά πιστεύουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία είναι ανώτερο από ένα θερμικό. Με τις μελλοντικές καινοτομίες στο θέμα των μπαταριών, θα ξεπεραστούν οι σκόπελοι που υπάρχουν σήμερα».

Audi

«Για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια, θα προσφέρουμε τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης: εξαιρετικά αποδοτικά θερμικά σύνολα, επαναφορτιζόμενα υβριδικά, κάτι πολύ σημαντικό στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική, και μπαταριοκίνητα ηλεκτρικά. Το θετικό είναι ότι είμαστε ευέλικτοι».

Ο Döllner δήλωσε ότι η γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων «πρώτης γενιάς» της Audi θα ολοκληρωθεί το 2027, ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του τελευταίου θερμικού της μοντέλου. Το οποίο είναι πιθανόν να είναι η επόμενη γενιά του Audi Q7. 

Audi

Αυτή τη στιγμή η γερμανική εταιρεία προσφέρει τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα και σύντομα θα αποκαλύψει το νέο A6 E-tron, πριν από την κυκλοφορία του εντός της χρονιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικό Audi A4 με 650 km αυτονομίας και S4 με 510 PS

Το νέο A4 E-tron αναμένεται να ακολουθήσει το επόμενο έτος, ενώ είναι γνωστό ότι στα σκαριά βρίσκονται κι ηλεκτρικά ισοδύναμα για τα A3 και A8.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube