Hyundai Kona Mauna Loa, έτοιμο να πάρει τα λαγκάδια

Hyundai Kona Mauna Loa, έτοιμο να πάρει τα λαγκάδια

Το Hyundai Kona αποκτά την περιπετειώδη έκδοση Mauna Loa, αλλά θα προσφέρεται μόνο στην Ιαπωνία.

Το τελευταίο που περιμέναμε είναι μια συλλεκτική έκδοση του Hyundai Kona. Ειδικά από τη στιγμή που βασίζεται στην 100% ηλεκτρική έκδοση και φοράει εκδρομικό προσωπείο.

Το σκληροτράχηλο και περιπετειώδες Hyundai Kona ονομάζεται Mauna Loa, ακριβώς όπως το μεγαλύτερο ενεργό ηφαίστειο του πλανήτη. Και δηλώνει πανέτοιμο να ξεχυθεί στις εξοχές — το Kona, όχι το ηφαίστειο. Για να επιδείξει την αξιοσύνη του, έχει βαφτεί σε Mirage Green χρώμα, ενώ έχει πλημμυρίσει το αμάξωμα με πλαστικά προστατευτικά.

Αντί να συνδυάσει την περιπετειώδη φύση με κάποια υβριδική έκδοση, η Hyundai επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Kona

Hyundai Kona

Τελικά, η εμφάνιση θυμίζει περισσότερο βασικό μοντέλο παλαιότερων δεκαετιών, παρά ένα εκτός δρόμου αγρίμι. Πάντως, τα πάνελ είναι βαμμένα με ειδική αντιχαρακτική επένδυση, ώστε να αψηφούν τις κροκάλες και τα σημάδια της κακοπέρασης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda Rugged Open Air Vehicle, το απόλυτο παιχνίδι για το χώμα

Φοράει πιο χωματινά ελαστικά Toyo Open Country, σε διάσταση 205/65 R16 σε ζάντες της Weds. Οι τέσσερις λασπωτήρες θα κρατήσουν το αμάξωμα ανέπαφο, ενώ στην οροφή φέρει σχάρες για έξτρα φόρτωμα.

Hyundai Kona

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η Hyundai εγκαθιστά πατάκια που καθαρίζονται εύκολα από λάσπες και χώματα. Η καμπίνα είναι επίσης βαμμένη πράσινη με κίτρινες πινελιές να κάνουν όμορφη αντίθεση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Kona 1.0T 120 PS 48V Hybrid

Ως έξτρα διατίθενται μερικά ακόμη αξεσουάρ, που θα διευκολύνουν τη διαβίωση στη φύση. Όπως μια πτυσσόμενη καρέκλα και τσέπες αποθήκευσης που μπορούν να στερεωθούν στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων. Προσφέρονται επίσης δύο κιβώτια διαφορετικού μεγέθους για στεγνές μεταφορές στον χώρο αποσκευών.

Hyundai Kona

Η Hyundai θα κατασκευάσει μόνο 30 μονάδες του Kona Mauna Loa και θα τις χρεώσει περίπου €2.600 πιο ακριβά από την κανονική έκδοση. Σε αντίθεση με το Mauna Loa που βρίσκεται στη Χαβάη, το αντίστοιχο EV θα διατίθεται μόνο στην ιαπωνική αγορά, οπότε θα έχει το τιμόνι στη δεξιά πλευρά.

Και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Με ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 65,4 kWh, η αυτονομία του φτάνει τα 490 km κατά WLTP. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube