Hyundai Ioniq 9, επίσημη παρουσίαση για το απόλυτο οικογενειακό
Το Hyundai Ioniq 9 αποτελεί ίσως το απόλυτο ηλεκτρικό οικογενειακό. Με άπλετους χώρους και χορταστική αυτονομία.
Το Hyundai Ioniq 9 αποτελεί δίδυμο μοντέλο του Kia EV9 κι υπόσχεται να αποτελέσει το ιδανικό μοντέλο για πολυμελείς οικογένειες, για όποιες τουλάχιστον θέλγονται από την ηλεκτροκίνηση.
Προσφέρει τρεις σειρές θέσεις και χάρη στην μπαταρία των 110,3 kWh, ανακοινώνει 620 km αυτονομίας στον κύκλο δοκιμών WLTP. Τόσο μακριά θα ταξιδέψει το εισαγωγικό Hyundai Ioniq 9 Long Range, εφόσον φοράει ζάντες 19 ιντσών. Εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, που παράγει 218 ίππους και 350 Nm. Όσοι αναζητούν καλύτερες επιδόσεις, μπορούν να επιλέξουν το 4κίνητο AWD Long Range. Προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων στον μπροστινό άξονα, με επιπλέον ροπή 255 Nm.
Το βλέπεις και θες να το φορτώσεις και να πάρεις τις εξοχές και τα λαγκάδια. Κανένα πρόβλημα, έχει την αυτονομία και την ταχυφόρτιση να το υποστηρίξει
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Hyundai Ioniq 9 Performance, που φοράει ένα ζευγάρι μοτέρ 218 ίππων μπροστά και πίσω. Μπορεί να φτάσει τα 100 km/h σε 5,2”, τη στιγμή που οι υπόλοιπες εκδόσεις αρκούνται σε 6,7” και σε 9,4”. Όλα τα μοντέλα ξεπερνούν τα 200 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kia EV9 GT, η χαρά του πολύτεκνου με 4” στο 0-100 [video]
Και βέβαια, αναμένουμε μελλοντικά την έκδοση Ν. Κάτι αντίστοιχο του EV9 GT των 4”, που ήδη ετοιμάζεται. Όλες οι εκδόσεις θα φορτιστούν από το 10 στο 80% σε μόλις 24’, αν κουμπώσουν σε ταχυφορτιστή 350 kW. Διαθέτει επίσης λειτουργία V2L.
Οπτικά, το Hyundai Ioniq 9 διαθέτει τα ίδια Parametric Pixel φώτα με τα υπόλοιπα Ioniq και, παρά το μέγεθός του, έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,259 Cd με τους προαιρετικούς ψηφιακούς καθρέφτες. Πλησιάζοντας το 0,24 του Tesla Model X. Είναι επίσης το πρώτο Hyundai που εγκαταλείπει την κεραία οροφής και χρησιμοποιεί το παρμπρίζ για GPS και δορυφορικό ραδιόφωνο, τον πίνακα οργάνων για συνδεδεμένες υπηρεσίες και το παρμπρίζ της πίσω πόρτας για το ραδιόφωνο FM/AM. Στους αγοραστές θα προσφερθούν επιλογές για ζάντες 19, 20 και 21 ιντσών και 16 εξωτερικά χρώματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Kia EV9 GT-Line, επίδειξη δύναμης
Το τεράστιο μεταξόνιο των 3.130 mm έχει ως αποτέλεσμα μια σπηλαιώδη καμπίνα. Το τιμόνι — παρόμοιο με αυτό της τελευταίας γενιάς Santa Fe — περιλαμβάνει μικρά πράσινα LED που επιτρέπουν στον οδηγό να παρακολουθούν την υπολειπόμενη φόρτιση της μπαταρίας, χωρίς να μπει μέσα στο αυτοκίνητο.
Μια ενιαία κυρτή οθόνη φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και το επίσης 12ινστο infotainment. Στον βασικό εξοπλισμό, το Ioniq 9 είναι εξοπλισμένο με οκτώ ηχεία, ενώ προαιρετικά προσφέρονται 14 ηχεία της Bose. Θύρες USB-C 100 watt λαμβάνουν ενέργεια απευθείας από την μπαταρία των 110,3 kWh κι όχι από την 12βολτη.
Πολλές εσωτερικές επιφάνειες είναι επενδυμένες με φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όπως ανακυκλωμένο ύφασμα PET και δέρμα οικολογικής επεξεργασίας, υπογραμμίζοντας τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια του αυτοκινήτου. Το Ioniq 9 θα πωλείται σε διαμορφώσεις έξι κι επτά θέσεων, με τα καθίσματα της μεσαίας σειράς να περιλαμβάνουν λειτουργία περιστροφής, όπως στο EV9. Η πιο πρόσφατη σουίτα χαρακτηριστικών ασφαλείας της Hyundai είναι στάνταρ, καθώς κι οι 10 αερόσακοι.