Hyundai, εστιάζει στα υβριδικά και υπόσχεται αυτονομία 900 km

Hyundai, εστιάζει στα υβριδικά και υπόσχεται αυτονομία 900 km

H Hyundai, βλέποντας πως οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν εξελίσσονται με τον τρόπο που αναμενόταν, αποφάσισε να επενδύσει σε υβριδικά συστήματα κίνησης, ικανά να προσφέρουν αυτονομία 900 km.

Hyundai Kona Hybrid

Μπορεί η Hyundai να έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της ορισμένες αξιόλογες εξηλεκτρισμένες προτάσεις, πλην όμως η κορεατική φίρμα έχει πάρει απόφαση να επενδύσει και στην υβριδική τεχνολογία, για να καλύψει το κενό ανάμεσα στα θερμικά και ηλεκτρικά της μοντέλα.

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της Ημερίδας Επενδυτών, ανακοίνωσε την νέα επιχειρηματική της στρατηγική. Η οποία λόγω της «μικρής επιβράδυνσης» στις πωλήσεις των EV θα στηριχτεί σε μεγάλο στα υβριδικά αυτοκίνητα. Με την κορεατική φίρμα να γνωστοποιεί πως θα παρουσιάσει δύο νέα, υβριδικά συστήματα κίνησης, διπλασιάζοντας τον αριθμό των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών της προτάσεων παγκοσμίως.

Στόχος της Hyundai είναι η πώληση 1,33 εκατομμυρίων υβριδικών μοντέλων ετησίως από το 2028

Ηyundai CEO Jaehoon Chang

«Βλέποντας τι συνέβη τον τελευταίο χρόνο, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου. Πλέον, η ρόδινη προοπτική για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση τίθεται εν αμφιβόλω. Δεδομένης λοιπόν της επιβράδυνσης της μετάβασης προς τα EV, βλέπουμε πως υπάρχει αύξηση στη ζήτηση των υβριδικών», τόνισε ο Ο Jaehoon Chang, πρόεδρος και CEO της Hyundai Motors.

Ανέφερε δε πως μέχρι το 2028, η εταιρεία θα έχει στη γκάμα της 14 υβριδικά μοντέλα από εφτά που διαθέτει σήμερα. Περιλαμβανομένων και των μοντέλων της Genesis. Στόχος της Hyundai είναι η πώληση 1,33 εκατομμυρίων υβριδικών μοντέλων ετησίως από το 2028, τα οποία θα κατασκευάζονται μαζί με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA), στην Georgia των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και το σύστημα που εξελίσσει. Ένας ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους τροχούς, τη στιγμή που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα επαναφορτίζει τη μπαταρία. Στην ουσία, ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, παράγοντας ενέργεια για τις μπαταρίες.

Hyundai Kona Hybrid

Πρόκειται για ένα σύστημα (EREV η ονομασία του) που δεν βλέπουμε πρώτη φορά, με τη Mazda να το χρησιμοποιεί ήδη στο MX30. Με τους ανθρώπους της φίρμας να αισιοδοξούν για τις τιμές των αυτοκινήτων, μιας και δεν απαιτούν μεγάλες μπαταρίες, οι οποίες ανεβάζουν το κόστος, όπως συμβαίνει με τα EV. Για την ακρίβεια, η μπαταρία ενός EREV κοστίζει το 1/3 σε αντιστοιχία με εκείνη ενός φουλ ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Τα καινούργια μοντέλα που θα ενσωματώσουν αυτή τη τεχνολογία, έρχονται να διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις επιλογές των πελατών της Hyundai, αναφορικά με την τεχνολογία και τα συστήματα  κίνησης. Όσο για την αυτονομία τους; Με γεμάτο ρεζερβουάρ και φορτισμένη μπαταρία, υπόσχονται περί τα 900 km. Αξίζει επίσης να προσθέσουμε πως η τεχνολογία αυτή επιτρέπει και την ύπαρξη τετρακίνησης, μέσω της διάταξης δύο κινητήρων.

Τέλος, η Hyundai θα παρουσιάσει επίσης μια δεύτερη γενιά του υπάρχοντος υβριδικού της συστήματος σε μοντέλα παραγωγής από τον Ιανουάριο του 2025.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube