Χειμερινές δοκιμές F1: Ο Kvyat με την Toro Rosso πρώτος!
Φορώντας τα λάστιχα με την πιο μαλακή γόμα, ο Ρώσος έκανε τον καλύτερο χρόνο μπροστά από τους Raikkonen και Ricciardo.
O Daniil Kvyat με την Toro Rosso-Honda έκανε έναν εξαιρετικά γρήγορο γύρο στο τέλος για να περάσει επικεφαλής στη σημερινή κατάταξη στη Βαρκελώνη, ενώ εμφανίστηκε και η νέα Williams για να κάνει τους πρώτους της γύρους στην πίστα.
Ο Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo ήταν ο ταχύτερος το πρωί και φαινόταν ότι θα παρέμενε στην κορυφή μέχρι το τελευταίο 10λεπτο. Όμως ο Kvyat φόρεσε τα πιο μαλακά Pirelli, με τη γόμα C5 (αντίστοιχη της περσινής Hypersoft), για να γράψει ένα 1’ 17” 704, περνώντας τον Φιλανδό για 0,058”. Να σημειώσουμε εδώ ότι και ο Raikkonen φορούσε τα C5 – και όχι τα σκληρότερα C4 όπως είχαμε γράψει το πρωί.
Τα C4 φόρεσε στο τέλος ο Daniel Ricciardo στη Renault για να ανέβει στην 3η θέση του πίνακα. Ο Αυστραλός είχε επικεντρωθεί προηγουμένως σε μεγάλα πακέτα γύρων με τα σκληρά C2, έχοντας πάρει το τιμόνι από τον Nico Hulkenberg που οδήγησε το πρωί.
Ενώ δινόταν στο τέλος η μάχη για τους χρόνους, η Williams ήταν στο γκαράζ έχοντας συμπληρώσει 23 γύρους στα χέρια του George Russell.
Το νέο μονοθέσιο είχε φτάσει στην πίστα μόλις στις 4 η ώρα σήμερα το πρωί και δεν ήταν έτοιμο για τις πρωινές δοκιμές. Ο καλύτερος χρόνος του 21χρονου Russell ήταν 1’ 25” 625, με το αυτοκίνητο να γλιστρά θεαματικά στο τελευταίο εσάκι, βγαίνοντας στην επιφάνεια διαφυγής.
Ο Sebastian Vettel δεν βελτίωσε την πρωινή του επίδοση (με τα C3) καθώς επικεντρώθηκε το απόγευμα σε μεγάλα πακέτα γύρων. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 134 γύρους με τη Ferrari.
Μετά τη χθεσινή έξοδο του Pierre Gasly, η Red Bull είχε μια παραγωγική μέρα με τον Max Verstappen, που συμπλήρωσε 109 γύρους και έκανε τον 5ο χρόνο, πίσω από τον Vettel, με τα ίδια λάστιχα C3.
O Hulkenberg έμεινε στην 6η θέση με τον πρωινό του χρόνο, μπροστά από τον Romain Grosjean με τη Haas, η οποία σταμάτησε τρεις φορές σήμερα μέσα στην πίστα. Ο νεαρός Pietro Fittipaldi ήταν στο τιμόνι την πρώτη φορά, ενώ ο Grosjean σταμάτησε δύο φορές το απόγευμα. Τη δεύτερη φορά βγήκε και κόκκινη σημαία, που κόστισε στις ομάδες 4 λεπτά δοκιμών. Ο Fittipaldi ήταν τελικά 8ος πίσω από τον Grosjean, στη δεύτερη κατά σειρά περίοδο δοκιμών του μετά από εκείνη χθες το απόγευμα.
Αντίθετα με χθες και προχθές, η McLaren επέλεξε να μη φορέσει σήμερα τα μαλακά C4 στο τέλος της περιόδου, αφού είχε χάσει 90 λεπτά δοκιμών το πρωί «για ρυθμίσεις». Ο Carlos Sainz κατατάχτηκε τελικά 9ος.
Ο Sergio Perez έκλεισε την πρώτη δεκάδα με τη Racing Point, που έκανε και πάλι λιγότερους γύρους από τις περισσότερες άλλες ομάδες.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes έκαναν μόλις τον 11ο και τον 12ο χρόνο, με τον «πρωινό» Valtteri Bottas μπροστά από τον «απογευματινό» Lewis Hamilton, καθώς η ομάδα επικεντρώθηκε ως συνήθως σε δοκιμές πολλών γύρων. Η πρωταθλήτρια ομάδα δεν έχει δοκιμάσει ακόμη τα μαλακά C4, έχοντας (όπως και η Ferrari) περιοριστεί στα σκληρότερα C1, C2 και C3. Οι Bottas και Hamilton έκαναν συνολικά τον μεγαλύτερο αριθμό γύρων, 182.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
1 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1m17.704s | - | 137 |
2 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 1m17.762s | 0.058s | 138 |
3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m18.164s | 0.460s | 80 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m18.350s | 0.646s | 134 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1m18.787s | 1.083s | 109 |
6 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m18.800s | 1.096s | 63 |
7 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m19.060s | 1.356s | 69 |
8 | Pietro Fittipaldi | Haas/Ferrari | 1m19.249s | 1.545s | 48 |
9 | Carlos Sainz | McLaren/Renault | 1m19.354s | 1.650s | 90 |
10 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1m20.202s | 2.498s | 67 |
11 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m20.693s | 2.989s | 88 |
12 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m20.818s | 3.114s | 94 |
13 | George Russell | Williams/Mercedes | 1m25.625s | 7.921s | 23 |