H Porsche εξαγοράζει το 10% της κατασκευάστριας ηλεκτρικών hypercars Rimac

H Porsche εξαγοράζει το 10% της κατασκευάστριας ηλεκτρικών hypercars Rimac

Ο εξηλεκτρισμός είναι στον πυρήνα των μελλοντικών σχεδίων της Porsche. Αναπτύσσει δική της τεχνολογία, αλλά αν βρει και κάτι έτοιμο, δεν θα πει όχι.

Η αρχή έγινε το 2005 με το λανσάρισμα της πρώτης Cayenne Hybrid το 2005. Η Porsche συνέχισε με υβριδικές εκδόσεις του μεγάλου SUV της αλλά και της Panamera, της σπορ μπερλίνας της.

Ο εξηλεκτρισμός αγγίζει το πλέον εμβληματικό μοντέλο της μάρκας. Υβριδική 911 θα υπάρξει σίγουρα στην επόμενη γενιά του μοντέλου, ενώ έχουν κατά καιρούς κυκλοφορήσει φήμες ακόμη και για αμιγώς ηλεκτρική. Μετά την κατάργηση των ντίζελ κινητήρων από τη γκάμα της, η Porsche αφοσιώνεται πλήρως στην ηλεκτροκίνηση. Το ξέρουμε άλλωστε από το πρωτότυπο σπορ σεντάν Mission E το οποίο αποτελεί τη βάση για το μοντέλο που θα λανσαριστεί με το όνομα Taycan, όπως η εταιρεία ανακοίνωσε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70ά της γενέθλια.

Το ηλεκτρικό σπορ σεντάν θα έχει επιδόσεις και οδική συμπεριφορά supercar, με δύο ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν 600 άλογα και αυτονομία 500 km. Η Porsche (σε συνεργασία με την Audi) έχει αναπτύξει τη δική της τεχνολογία από το μηδέν, μια εντελώς νέα προσαρμοζόμενη πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τον κινητήρα εμπρός με κωδική ονομασία J1. Και εντελώς ξαφνικά, χωρίς προηγουμένως να έχει παρατηρήσει κανείς τον καπνό, έχουμε φωτιά: Η Porsche εξαγοράζει το 10% της κροατικής Rimac. Πρόκειται για τη γνωστή πλέον εταιρεία που κατασκευάζει το ηλεκτρικό hypercar Concept One. Ναι, αυτό που «έλιωσε» ο παρουσιαστής (ένας από τους τρεις) του The Grand Tour, Richard Hammond σε εκείνο το ατύχημα στην Ελβετία για το οποίο είχε βουίξει το διαδίκτυο.

Η εταιρεία φτιάχνει τώρα το C-Two το οποίο αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018, με συνολική απόδοση…  1.940 PS (όχι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος) και 235 kgm ροπή (ούτε αυτό είναι). Η Rimac Automobili είναι θυγατρική της Greyp Bikes, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά ποδήλατα. Συνολικά η εταιρεία απασχολεί 400 άτομα.

«Εξελίσσοντας ηλεκτρικά διθέσια σπορ αυτοκίνητα και άλλα ηλεκτρικά οχήματα η Rimac έχει αποδείξει την ευρεία τεχνογνωσία της στην ηλεκτροκίνηση» δήλωσε ο Lutz Meschke, πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου Οικονομικών και IT. «Θεωρούμε ότι η φιλοσοφία της Rimac είναι πολλά υποσχόμενη για αυτό και θέλουμε να αναπτύξουμε μια στενότερη σχέση συνεργασίας».

Πηγή Autoevolution

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube