H Μercedes ανοίγει το δρόμο για την είσοδο της VW στη Formula 1
Έτοιμη να δεχτεί στο πλαίσιο των αλλαγών στους κανονισμούς την κατάργηση της μονάδας MGU-H.
Η Mercedes είναι ανοιχτή σε συμβιβασμούς σχετικά με τους μελλοντικούς κανόνες κινητήρων στη Formula 1, προκειμένου να διευκολύνει την είσοδο της Volkswagen στο σπορ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Formula 1 εξετάζει την εισαγωγή νέων κανονισμών για κινητήρες από το 2026. Οι αρχές του σπορ εξετάζουν διαφορετικούς τρόπους απλοποίησης του συστήματος κίνησης στα μονοθέσια, με σκοπό αυτά και γίνουν φθηνότερα και πιο βιώσιμα.
Οι αναφορές δείχνουν ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας της Formula 1 να απλοποιήσει το σύστημα, σκοπεύουν να αφαιρέσουν τη μονάδα MGU-H.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, επιβεβαίωσε το σχέδιο δηλώνοντας ότι είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την τεχνολογία MGU-H εάν αυτό βοηθήσει τον όμιλο Volkswagen να μπει στην Formula 1. Ανέφερε, ωστόσο, ότι η κατάργηση της τεχνολογίας αυτής αποτελεί συμβιβασμό για τη μάρκα, αλλά είναι ανοιχτοί σε αυτήν εάν επιτευχθεί συμφωνία σε άλλα θέματα που έχει θέσει η Mercedes.
Αυτό το βήμα θα βοηθήσει την είσοδο νέων κατασκευαστών στην Formula 1, συμπεριλαμβανομένων εκείνων του ομίλου Volkswagen. Ο όμιλος εκπροσωπήθηκε από δύο μάρκες του -την Porsche και την Audi- σε μια πρόσφατη συνάντηση κατασκευαστών κινητήρων Formula 1, δείχνοντας έτσι το ενδιαφέρον του να συμμετάσχει στο σπορ.
Η κίνηση αυτή της Mercedes εκτιμάται πως θα βοηθήσει πολλούς κατασκευαστές να εμπλακούν στην Formula 1 σε επίπεδο κινητήρων και έρχεται μετά την ανακοίνωση της Honda ότι θα αποχωρήσει από τις πίστες στο τέλος της τρέχουσας σεζόν. Έτσι η Red Bull από το επόμενο έτος θα ξεκινήσει την κατασκευή των δικών της κινητήρων μέσω μιας νέας εταιρείας, της Red Bull Powertrains.
Προς το παρόν, η Mercedes-Benz, η Renault και η Ferrari είναι οι μόνοι κατασκευαστές κινητήρων στο σπορ.