H ηλεκτρική Porsche Cayenne δοκιμάζεται στο Nürburgring
Αν η ηλεκτρική Porsche Cayenne επιβιώνει στο Nürburgring, θα τα καταφέρνει παντού.
Είναι η πρώτη φορά που η νέα ηλεκτρική Porsche Cayenne εμφανίζεται σε δοκιμές εξέλιξης στο Nordschleife. Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται σε φάση εξηλεκτρισμού της γκάμας της, με τη νέα Macan να διατίθεται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ενώ η παλιότερη θερμική έκδοση πωλείται ακόμα σε ορισμένες αγορές.
Η νέα Porsche Cayenne έχει πολύ δύσκολο έργο μπροστά της, καθώς πρέπει να ξεπεράσει ένα εξαιρετικό μοντέλο όπως τη σημερινή γενιά. Στην κορυφαία έκδοσή της μάλιστα, την Turbo E-Hybrid, αποδίδει 739 ίππους και ροπή που φλερτάρει με 4ψήφιο νούμερο (950 Nm).
Εχθρός του καλού το βέλτιστο κι η σημερινή Cayenne αγγίζει την τελειότητα σε όλους τους τομείς. Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει η ηλεκτρική;
Κρίνοντας από τις φωτογραφίες, η Porsche δοκιμάζει την απόσταση από το έδαφος και τη διαδρομή της ανάρτησης στο απαιτητικό τερέν στην Πράσινη Κόλαση. Κι οι τέσσερις θόλοι των τροχών και το κάτω μέρος του πρωτότυπου εξέλιξης καλύπτονται με συμπαγή αφρό. Τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα στην κάτω περιοχή του μπροστινού προφυλακτήρα ήταν κλειστά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η ΕΛ.ΑΣ. έχει πλέον και μαύρη Porsche Cayenne
Αναμένουμε ότι η επίσημη παρουσίαση θα λάβει μέρος στα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026, με τις πρώτες παραδόσεις σε αγοραστές να γίνονται την επόμενη χρονιά. Όπως συμβαίνει και με τη Macan, θα πωλείται παράλληλα με εκδόσεις βενζίνης και επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne.
Το μοντέλο θα ακολουθήσει την K1, ένα νέο ηλεκτρικό 7θέσιο που θα τεθεί στην κορυφή της γκάμας των SUV της Porsche. Η Cayenne είναι αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη γερμανική γκάμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πέμπτο μοντέλο της Alfa Romeo θα κοντράρει την Cayenne;
Η Porsche ελπίζει ότι το 80% των αυτοκινήτων που πουλάει θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Η ηλεκτρική Cayenne θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα PPE με τη μικρότερη Macan και το νέο Audi Q6 E-tron. Η πλατφόρμα PPE έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι εξοπλισμένη με αρχιτεκτονική 800 volt για φόρτιση σε ταχύτητες άνω των 270 kW.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η Boxster, όσο κι η Cayman, θα εναγκαλιστούν επίσης την ηλεκτροκίνηση.