GP Τέξας, διαστημικός Leclerc, 1-2 για την Ferrari

GP Τέξας, διαστημικός Leclerc, 1-2 για την Ferrari

O Leclerc εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το τζαρτζάρισμα Norris, Verstappen στην εκκίνηση, έστριψε 1ος και δεν ξανακοίταξε πίσω. Με τον Sainz να ολοκληρώνει ένα εκπληκτικό 1-2 για τη Ferrari. 3oς αλλά άτυπος νικητής ο Verstappen.

Texas GP-Leclerc

H Ferrari είναι εδώ! Ενώ όλα τα φώτα ήταν στραμμένα στη μάχη Verstappen-Norris ο Leclerc με εκπληκτική οδήγηση πανηγύρισε την 3η του φετινή νίκη, την ώρα που η στρατηγική των Ιταλών έφερε τον πολύ καλό όλο το 3ήμερο Carlos Sainz στην 2η θέση. 3oς ο Verstappen που άντεξε στις λυσσαλέες επιθέσεις του Norris. Χαμός στη μάχη των κατασκευαστών με τρεις ομάδες σε απόσταση 48 βαθμών να διεκδικούν το πρωτάθλημα.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Norris να ξεκινά καλά δείχνοντας πως θα μπορέσει να στρίψει πρώτος. Ο Verstappen όμως βούτηξε μάλλον απροσδόκητα από την εσωτερική, οι δύο συνδιεκδικητές του τίτλου τζαρταρίστηκαν, ο Norris βρέθηκε εκτός πίστας, με τον Leclerc από το πουθενά ή μάλλον από την 4η θέση να στρίβει πρώτος, μπροστά από τους Verstappen, Sainz και Norris.

Charles Leclerc και Carlos Sainz οδήγησαν την Ferrari σε ένα πεισττικό 1-2 στο GP του Τέξας. Με τον Verstappen να τερματίζει 3ος αλλά να είναι στην ουσία νικητής μιας και αύξησε τη διαφορά του στους 57 βαθμούς από τον Norris

Texas GP- Ferrari

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μέσω Haas η επιστροφή της Toyota στη Formula 1

Ο Μονεγάσκος έχτισε αμέσως διαφορά άνω του δευτερολέπτου, με τον teammate του να είναι κολλημένος πίσω από τον Ολλανδό πιέζοντας ασφυκτικά. Λίγο έλειψε μάλιστα να έχουμε και επαφή ανάμεσα στους δύο στο τέλος της δεύτερης ευθείας, με τον Verstappen να βγαίνει εκτός πίστας, διατηρώντας όμως τη δεύτερη θέση.

Στον 3ο γύρο, o Hamilton έχασε τον έλεγχο της Mercedes με αποτέλεσμα να βρεθεί στην αμοπαγίδα, ενεργοποιώντας το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Verstappen ακολούθησε υποδειγματικά τον Leclerc, τον οποίο φάνηκε να αρπάζει. Η υψηλή τελική της Scuderia όμως του επέτρεψε να παραμείνει επικεφαλής.

 

 

Στον 9ο γύρο ο Sainz ανέφερε στους μηχανικούς του πως δεν έχει δύναμη στις στροφές. Παρά ταύτα όμως παρέμενε κοντά στον Verstappen, ανοίγοντας παράλληλα τη διαφορά του από τον Norris πάνω από τα 2”. Με τη McLaren να μην έχει καθόλου καλό ρυθμό, μιας και οι Norris και Piastri στις θέσεις 4 και 5 δεν μπορούσαν να φανούν καθόλου απειλητικοί.

Αυτός που είχε καταπληκτικό ρυθμό ήταν ο Leclerc, ανεβάζοντας τη διαφορά στα 5” στον 13ο γύρο. Στα αξιοσημείωτα των πρώτων 15 γύρων η ταυτόχρονη παρουσία της Haas στη 10άδα (7ος Magnussen, 10ος Hulkenberg) αλλά και η πολύ καλή παρουσία του Lawson στην 11 θέση. Με τον Νεοζηλανδό να περνά με εντυπωσιακό τρόπο τον Alonso.

Mε τη συμπλήρωση των πρώτων 20 γύρων, ο Leclerc είχε χτίσει διαφορά 8” από τον Verstappen, που με τη σειρά του έβλεπε σταθερά τον Sainz σε απόσταση μικρότερη των 2”. Με τον Norris να βρίσκεται 3,5” πίσω από τον πιλότο της Scuderia.

O χορός των pits-stop για τους οδηγούς πέριξ της κορυφής ξεκίνησε στον 22ο γύρο με τον Sainz να βάζει τη σκληρή γόμα, θέλοντας να κάνει undercut στον Verstappen σε μια έξυπνη και συνάμα κομβική, για την εξέλιξη του αγώνα απόφαση. Μάλιστα κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Perez, έχοντας στη διάθεσή του καθαρό δρόμο για να πιέσει.

Texas GP- Ferrari Sainz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Monza, Mamma Mia μια Ferrari, Mamma Mia ένας Leclerc

Στον 26ο γύρο ήρθε η σειρά του Verstappen, με τον Ολλανδό να βγαίνει 4” πίσω από τον Sainz, δείχνοντας να έχει στο νου του περισσότερο τον Norris, μιας και βασικός στόχος του Ολλανδού είναι να τερματίζει μπροστά από τον πιλότο της McLaren. Στον 27ο γύρο μπήκε και ο Leclerc που βρέθηκε 3ος, πίσω από τις McLaren που όμως χρωστούσαν το δικό τους pits-stop.

Στον 31ο γύρο ο Leclerc πέρασε εύκολα τον Piastri ενώ στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Norris, ελπίζοντας πως η πιο φρέσκια σκληρή γόμα θα τον βοηθούσε να πλησιάσει τον Verstappen που είχε αποσπαστεί κατά 6,4”. Στον 33 έφτασε και η σειρά του Piastri, με τις Ferrari να βρίσκονται στις θέσεις 1-2 και τον Verstappen 3o.

Ο Norris ξεκίνησε να πιέζει, έκανε ταχύτερο γύρο ρίχνοντας τη διαφορά από τον Verstappen κάτω από τα 6” με 22 γύρους να απομένουν. Ο Βρετανός φάνηκε πως βρήκε ρυθμό κερδίζοντας σταθερά χρόνο από τον Verstappen, πλησιάζοντας στα 2,9” 19 γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας.

Texas GP- Norris

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Σιγκαπούρης, εμφατική επιστροφή στις νίκες για τον Lando Norris

Στον 44ο γύρο ο Norris μπήκε στο DRS του Verstappen, στη μοναδική επί της ουσίας μάχη της 10άδας. Η πρώτη απόπειρα έγινε τον 47ο γύρο, με τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να πλασάρει ιδανικά το μονοθέσιό του αντέχοντας στις επιθέσεις του Norris. Το διακύβευμα ήταν μεγάλο. Αν ο Verstappen έμενε 3ος θα άνοιγε τη διαφορά στους 57. Αν ο Norris περνούσε θα μείωνε τη διαφορά στους 51.

O οδηγός της McLaren προσπαθούσε με κάθε τρόπο και στον 53ο γύρο βρέθηκε ρόδα-ρόδα με τον Ολλανδό, περνώντας τον έξω από την πίστα. Με τον οδηγό της Red Bull να ζητά πίσω τη θέση του, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Με τους αγωνοδίκες τελικά να τιμωρούν με ποινή 5” το Norris.

 

 

Έτσι ο αγώνας του Τέξας ολοκληρώθηκε με το Maranello να παίρνει μια εντυπωσιακή νίκη-δήλωση ως προς το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Μειώνοντας τη διαφορά από τις Red Bull και McLaren στους 8 και 48 βαθμούς αντίστοιχα, με πέντε αγώνες να απομένουν. Μεγάλος νικητής όμως, μεγαλύτερος από τον Leclerc είναι χωρίς συζήτηση ο Verstappen που κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του στους 57 βαθμούς, παραδίδοντας σεμινάρια αμυντικής οδήγησης.

Norris, Piastri, Russell (ξεκίνησε από το pit-lane), Perez, Hulkenberg, Lawson, Colapinto συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 10άδα. Επόμενος αγώνας την ερχόμενη εβδομάδα στο Μεξικό.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube