GP Μπαχρέιν, FP2: Οι Ferrari συνεχίζουν να κυριαρχούν
Όπως το πρωί, έτσι και το απόγευμα οι Ferrari έκαναν το «1-2», αλλά αυτή τη φορά με τον Vettel μπροστά.
Ο Vettel ήταν μόλις 0,035” πιο γρήγορος από τον Leclerc το απόγευμα, αλλά 0,6” μπροστά από την πρώτη Mercedes, αυτή του Hamilton.
O Bottas με την άλλη Mercedes είχε την πρωτοβουλία στην αρχή της περιόδου με τα μεσαία λάστιχα, γράφοντας χρόνο 1’ 30” 124 για να μείνει 0,079” μπροστά από τον Leclerc. Τρίτος ήταν ο Hamilton, αφού βελτίωσε την επίδοσή του στον δεύτερο γρήγορο γύρο του.
Όμως η Ferrari φόρεσε πρώτη τα μαλακά Pirelli στα μονοθέσιά της , με τον Vettel να γράφει ένα 1’ 28” 942 για να πάρει την πρώτη θέση στον πίνακα. Ο Leclerc, που ήταν πίσω από τον team-mate του στην πίστα, πήρε την ίδια θέση και στον πίνακα, με 1’ 29” 083 για να συμπληρώσει το «1-2» για τη Scuderia πριν συμπληρωθεί το πρώτο ημίωρο.
Στη συνέχεια οι δύο Mercedes επιχείρησαν να κάνουν γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα, αλλά ο Bottas εγκατέλειψε την προσπάθεια αφού έκανε λάθη προσπερνώντας τις δύο Ferrari που του είχαν πάντως ανοίξει υποδειγματικά το δρόμο. Ο Hamilton πάντως έκανε έναν καλό γύρο, χάνοντας από λίγο σε κάθε τομέα για να ανέβει τελικά 3ος, 0,507” πίσω από τον Vettel. Αμέσως μετά ο Bottas σημείωσε ένα χρόνο ένα μόνο δέκατο πιο αργό από εκείνον του team-mate του.
Περιέργως, η Ferrari ξαναέβγαλε τους οδηγούς της στην πίστα με φρέσκα μαλακά λάστιχα, μάλλον επειδή οι συνθήκες το βράδυ ήταν πιο αντιπροσωπευτικές των αυριανών κατατακτηρίων. Ο Vettel βελτίωσε την επίδοσή του σε 1’ 28” 846, ενώ ο Leclerc ήταν μόλις 0,035” πιο αργός, για να ανοίξει μια διαφορά σχεδόν 6 δεκάτων από τον Hamilton.
Η στρατηγική αυτή είχε ως αποτέλεσμα η Ferrari να ξεκινήσει τις προσομοιώσεις αγώνα πιο αργά, και ο Vettel έκανε τετακέ στη δική του, αλλά το έσωσε και συνέχισε.
Ο Hulkenberg με τη Renault έγραψε ένα εντυπωσιακό 1’ 29” 669 στην προσομοίωση κατατακτηρίων για να καταταγεί τελικά 5ος, μισό δέκατο μπροστά από τον Verstappen με τη Red Bull-Honda, ο οποίος δεν μπόρεσε να ενώσει τρεις καλές επιδόσεις στους τρεις τομείς της πίστας.
Οι δύο οδηγοί της Haas, Magnussen και Grosjean, ήταν τελικά στην 7η και την 9η θέση, με ανάμεσά τους τον Norris με τη McLaren. Οι τρεις τους ήταν μέσα σε μόλις 0,068”. O Norris επέστρεψε αργά στα pits ενώ απέμεναν 11 λεπτά, λέγοντας στον ασύρματο «νομίζω ότι ρετάρει ή κάτι τέτοιο».
Ο Kvyat με την Toro Rosso συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, με χρόνο 1,247” μακριά από την κορυφή αλλά ένα δέκατο μπροστά από τον Carlos Sainz με τη δεύτερη McLaren.
O Gasly είχε ένα απογοητευτικό απόγευμα με τη Red Bull, καταλήγοντας 12ος, 0,704”πιο αργός από τον team-mate του, τον Verstappen, αφού δυσκολεύτηκε να φέρει τα λάστιχά του στη σωστή θερμοκρασία.
Ο Alex Albon ήταν 13ος με τη δεύτερη Toro Rosso, μπροστά από τη Racing Point του Sergio Perez, με τον Daniel Ricciardo (Renault) μόλις 15ο, 2” από την κορυφή.
Ο Raikkonen συμπλήρωσε μόλις 6 γύρους με την Alfa Romeo για να καταλήξει 16ος, 2,242” πίσω, μετά από ένα παράξενο τετακέ στον γύρο εξόδου του. Ο Φιλανδός είχε βγει από τα pits και πήγαινε αργά στη Στροφή 2 όταν το μονοθέσιο του γύρισε με το γκάζι. Συμπλήρωσε το γύρο, πριν επιστρέψει στα pits για να εξαφανιστεί στο γκαράζ όπου οι μηχανικοί εστίασαν στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.
Ο Giovinazzi με την άλλη Alfa επίσης έκανε μόνο 4 γύρους στην αρχή, αλλά ξαναγύρισε στην πίστα αργά για να συμπληρώσει άλλους 10 και να καταταχτεί 18ος, πίσω από τον Stroll με τη δεύτερη Racing Point.
O Russell κέρδισε τη μονομαχία των δύο Williams, όντας 1” μπροστά από τον Kubica αλλά 3” πίσω από τον Vettel.
OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m28.846s | - | 32 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | 1m28.881s | 0.035s | 32 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m29.449s | 0.603s | 33 |
4 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m29.557s | 0.711s | 36 |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m29.669s | 0.823s | 32 |
6 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1m29.725s | 0.879s | 34 |
7 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m30.000s | 1.154s | 33 |
8 | Lando Norris | McLaren/Renault | 1m30.017s | 1.171s | 25 |
9 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m30.068s | 1.222s | 34 |
10 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1m30.093s | 1.247s | 36 |
11 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1m30.192s | 1.346s | 33 |
12 | Pierre Gasly | Red Bull/Honda | 1m30.429s | 1.583s | 31 |
13 | Alexander Albon | Toro Rosso/Honda | 1m30.458s | 1.612s | 36 |
14 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1m30.716s | 1.870s | 32 |
15 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m30.848s | 2.002s | 30 |
16 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 1m31.088s | 2.242s | 6 |
17 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 1m31.129s | 2.283s | 31 |
18 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 1m31.144s | 2.298s | 10 |
19 | George Russell | Williams/Mercedes | 1m31.904s | 3.058s | 32 |
20 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 1m32.932s | 4.086s | 37 |