GP Μπαχρέιν, FP1: Οι Ferrari πολύ μπροστά
Μετά την απογοήτευση στην Αυστραλία, η Scuderia ξεκίνησε το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο με το δεξί.
Κι όταν λέμε με το δεξί, εννοούμε ότι ο Charles Leclerc ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μπροστά από την πρώτη Mercedes.
Ο Μονεγάσκος γύρισε σε 1’ 30” 354 την καυτή πίστα, χρόνο 0,263” καλύτερο από τον αντίστοιχο του Sebastian Vettel, που συμπλήρωσε το «1-2» για τη Scuderia.
Τρίτος ήταν ο νικητής στη Μελβούρνη, o Valtteri Bottas, 0,974” πίσω από τον Leclerc, ενώ ο Lewis Hamilton ήταν μόλις 4ος, πάνω από 1,2” μακριά από τον πρώτο.
Οι Mercedes έδειχναν σε μεγάλη φόρμα στην αρχή των δοκιμών, καθώς οι Bottas και Hamilton, φορώντας τα μεσαία λάστιχα, γύριζαν πιο γρήγορα απ’ ό,τι οι Ferrari με τα μαλακά. Ο Bottas ήταν πρώτος με χρόνο 1’ 32” 40 και ο Vettel χρειάστηκε να κάνει κάμποσες προσπάθειες για να τον περάσει με την πιο μαλακή γόμα ελαστικών.
Όμως στη συνέχεια οι Ferrari έκαναν ένα μεγάλο βήμα εμπρός, ο Vettel έσπασε το φράγμα του 1’ 32” και ο Leclerc ήταν μόλις 0,137” πίσω από τον team-mate του.
Όταν επιτέλους φόρεσαν και οι Mercedes τα μαλακά λάστιχα, ο Bottas ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση, παρά ένα γλίστρημα στη Στροφή 10, γράφοντας χρόνο 1’ 31” 328 για να περάσει 4 δέκατα μπροστά από τις Ferrari. Κι ο Hamilton ανέβηκε 2ος, 3 δέκατα πίσω από τον Φιλανδό, αν και υπέστρεψε στην τελευταία στροφή.
Όμως οι Ferrari φόρεσαν καινούργια μαλακά λάστιχα και κατέβηκαν και οι δύο το 1’ 31”. O Vettel πέρασε αρχικά πρώτος με 1’ 30” 617, αλλά ο Leclerc πήγε ακόμα πιο γρήγορα για να ανέβει οριστικά στην κορυφή και να δώσει ένα πρώτο δείγμα για την ανταγωνιστικότητα της Scuderia.
O Max Verstappen με τη Red Bull-Honda ήταν σε κάποιες φάσεις πρώτος, αλλά τελικά κατέληξε στην 5η θέση, αν και λιγότερο από ένα δέκατο πίσω από τον Hamilton. O Pierre Gasly είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα με τη δεύτερη Red Bull, παραπονούμενος ότι το μονοθέσιο ήταν «σούπερ-υπερστροφικό» με τα σκληρά λάστιχα και ζητώντας από την ομάδα να ελέγξει τις ρυθμίσεις του κινητήρα. Τελικά ο Γάλλος κατάφερε να κάνει έναν αξιοπρεπή γύρο με τα μαλακά λάστιχα και να πλησιάσει τον Verstappen στα δύο δέκατα.
Ο Carlos Sainz με τη McLaren, που φόρεσε καινούργιο κινητήρα μετά τη φωτιά της MGU-K στην Αυστραλία, ήταν ο “best-of –the-rest”, μόλις 0,137” πίσω από τον Gasly.
O Nico Hulkenberg με τη Renault, ο οποίος τράκαρε με τον Giovinazzi (Alfa Romeo) στα τελευταία λεπτά της περιόδου, κατατάχτηκε τελικά 8ος, μπροστά από τον Daniil Kvyat (Toro Rosso) και τον Kimi Raikkonen (Alfa Romeo).
O Daniel Ricciardo, με καινούργιο πλαίσιο στη Renault μετά τη ζημιά στον πρώτο γύρο του GP Αυστραλίας, σημείωσε τον 11ο χρόνο, με πίσω του τον Kevin Magnussen με την πρώτη από τις δύο Haas-Ferrari.
Οι Williams ήταν και πάλι στις δύο τελευταίες θέσεις, με τον George Russell να παθαίνει ζημιά σε μια εκκίνηση από το pit-lane και να κάνει κι ένα τετακέ. Ο νεαρός Άγγλος ήταν σχεδόν 7 δέκατα πίσω από τον Lance Stroll (Racing Point), που επίσης «σβούριξε» στην έξοδο της Στροφής 4 και χτύπησε την εσωτερική μπαριέρα.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ SAKHIR
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 1m30.354s | - | 20 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m30.617s | 0.263s | 21 |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m31.328s | 0.974s | 26 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m31.601s | 1.247s | 23 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1m31.673s | 1.319s | 21 |
6 | Pierre Gasly | Red Bull/Honda | 1m31.815s | 1.461s | 17 |
7 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1m31.952s | 1.598s | 28 |
8 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m32.040s | 1.686s | 17 |
9 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1m32.339s | 1.985s | 24 |
10 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 1m32.385s | 2.031s | 23 |
11 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m32.401s | 2.047s | 19 |
12 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m32.602s | 2.248s | 21 |
13 | Alexander Albon | Toro Rosso/Honda | 1m32.874s | 2.520s | 24 |
14 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1m32.885s | 2.531s | 20 |
15 | Lando Norris | McLaren/Renault | 1m32.945s | 2.591s | 29 |
16 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 1m32.949s | 2.595s | 22 |
17 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m32.994s | 2.640s | 22 |
18 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 1m33.518s | 3.164s | 16 |
19 | George Russell | Williams/Mercedes | 1m34.188s | 3.834s | 26 |
20 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 1m34.253s | 3.899s | 27 |