GP Miami, φοβερός Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη

GP Miami, φοβερός Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη

To 15o βάθρο ήταν και το τυχερό για τον Lando Norris που πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Miami, με τους Verstappen και Leclerc να ακολουθούν.

GP Miami Lando Norris

Οι αναβαθμίσεις της McLaren, το αυτοκίνητο ασφαλείας που ήρθε την κατάλληλη στιγμή και φυσικά η εξαιρετική του οδήγηση, έφεραν τον Lando Norris στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Miami, για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, με τον Max Verstappen, ως συνήθως να μην απειλείται και να στρίβει εύκολα πρώτος. Πίσω του, οι δύο Ferrari βρέθηκαν ρόδα-ρόδα, με τον Sainz να προσπερνά προς στιγμήν τον Leclerc. To λάθος του Perez όμως πιο πίσω επηρέασε τον Ισπανό, δίνοντας την ευκαιρία στον Leclerc να ανακτήσει άμεσα την δεύτερη θέση.

O Lando Norris οδηγώντας εκπληκτικά πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο GP του Miami, μετά από 110 αγώνες στην Formula 1

GP Miami Lando Norris

Την αναμπουμπούλα που δημιουργήθηκε εκμεταλλεύτηκε ο Oscar Piastri, που από το πουθενά βρέθηκε στην τρίτη θέση. Ο ρυθμός της McLaren φάνηκε εξαρχής πως ήταν κάτι παραπάνω από καλός, με αποτέλεσμα ο Piastri στον τέταρτο γύρο να προσπεράσει τον Leclerc στη δεύτερη θέση. Και να παραμένει σχετικά κοντά στον Verstappen, με τον Ολλανδό να μην μπορεί να ξεμακρύνει όπως συνέβαινε στους προηγούμενους αγώνες. Ο Leclerc προσπαθούσε να βρει ρυθμό, τη στιγμή που ο Sainz ζητούσε από την Scuderia να αλλάξει θέση με τον teammate του.

Οι διαφορές ήταν μικρές, πλην όμως δεν υπήρχε κάποια ανοιχτή μάχη στην πρώτη δεκάδα, πέραν εκείνης των Hulkenberg και Hamilton, με τον τελευταίο να κερδίζει τελικά την έβδομη θέση. Λίγο πιο μπροστά, ο Perez άντεξε στην πίεση του Norris, κρατώντας την McLaren πίσω του για 18 γύρους, έως ότου η Red Bull αποφάσισε να τον τραβήξει στα pits για να του βάλει τη σκληρή γόμα. Δύο γύρους αργότερα, ο Leclerc πήρε την άγουσα για τα pits, ευελπιστώντας πως το undercut θα δουλέψει υπέρ του προκειμένου να ανέβει και πάλι στη δεύτερη θέση.

GP Miami Charles Leclerc

Στον 22ο γύρο, ο πρωτοπόρος Verstappen υπέπεσε σε ένα από τα σπάνια, την τελευταία τριετία λάθη του, φέρνοντας στην πίστα έναν κόνο. Αυτό οδήγησε του αγωνοδίκες να ενεργοποιήσουν την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ωστόσο κανείς από τους πρωτοπόρους δεν εκμεταλλεύτηκε αυτή τη συνθήκη, με τον Verstappen να επισκέπτεται τα pits στον αμέσως επόμενο γύρο.

 

 

Ταχύτερος οδηγός στην πίστα εκείνη τη στιγμή ήταν με διαφορά ο Norris, οδηγώντας τους ανθρώπους της Ferrari στην απόφαση να τραβήξουν τον τέταρτο Sainz στα pits στον 28ο γύρο. Την ίδια έμπνευση είχαν και οι μηχανικοί της McLaren με τον Piastri. Έτσι, ο Norris που είχε διαχειριστεί άψογα τα ελαστικά του, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό αγώνα βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, χρωστώντας όμως pit-stop.

Στον 29ο γύρο ήρθαν τα πάνω-κάτω, με τις ισορροπίες να ανατρέπονται για τα καλά. Magnussen και Sargeant συγκρούστηκαν, φέρνοντας στην πίστα το safety car, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στον Norris να κάνει το pit-stop και να βγει καθαρά στην πρώτη θέση. Ταυτόχρονα, η Red Bull τράβηξε και πάλι τον Perez στα pits, βάζοντας του φρέσκο σετ μέσης γόμας, για να μπορέσει να απειλήσει τον Carlos Sainz.

 

 

Μόλις το safety car αποχώρησε, ο Norris διατήρησε την πρώτη θέση, με τον Verstappen που δυσκολευόταν εμφανώς με τη σκληρή γόμα να απειλείται περισσότερο από τον Leclerc που βρέθηκε εντός ζώνης DRS του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. Ωραία μάχη είχαμε και για την τέταρτη θέση. Piastri και Sainz μονομάχησαν με αποτέλεσμα να βρεθούν και οι δύο εκτός πίστας, με τον πιλότο της McLaren να διατηρεί την τέταρτη θέση.

Στον 40ο γύρο όμως, ο Sainz προσπέρασε εμφατικά τον Piastri, που κλήθηκε να διαχειριστεί και ένα πρόβλημα με την πτέρυγά του. Αυτό το πρόβλημα έμελλε να καταστρέψει τον αγώνα του, καθώς αναγκάστηκε να μπει και πάλι στα pits.

Στην κορυφή, η κατάσταση παρέμενε αμετάβλητη, με τον Norris να ανοίγει συνεχώς τη διαφορά του και τον Verstappen να μην απειλείται τελικώς από την Ferrari του Leclerc. Έτσι, ο Norris οδηγώντας εκπληκτικά πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στην Formula 1 και την McLaren να ανεβαίνει και πάλι στην κορυφή μετά τον αγώνα της Monza το 2021.

GP Miami Max Verstappen

Sainz, Perez, Hamilton, Tsunoda, Russell, Alonso ακολούθησαν, με τον Ocon να τερματίζει στην δέκατη θέση χαρίζοντας στην Alpine τον πρώτο της βαθμό μετά από έξι αγώνες. Τον ταχύτερο γύρο πραγματοποίησε ο Piastri, ωστόσο δεν μπόρεσε να κερδίσει τον βαθμό μιας και δεν βρέθηκε στην βαθμολογούμενη δεκάδα.


 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube