GP Κατάρ, νικητής ο Verstappen, στην κόψη του ξυραφιού McLaren-Ferrari

GP Κατάρ, νικητής ο Verstappen, στην κόψη του ξυραφιού McLaren-Ferrari

Με τον αέρα του πρωταθλητή, ο Max Verstappen πανηγύρισε μια ακόμα νίκη στο GP του Κατάρ. Στον τελευταίο αγώνα θα κριθεί η μάχη των κατασκευαστών, μετά το παιδικό λάθος του Norris.

Formula 1 Qatar Verstappen

Έχοντας εξασφαλίσει το τέταρτο πρωτάθλημα της καριέρας του, ο Max Verstappen πήρε τη νίκη στο GP του Κατάρ χωρίς να ιδρώσει ιδιαίτερα. 2ος ο Leclerc, 3ος ο Piastri και όλα θα κριθούν στο Abu Dhabi με 21 βαθμούς να χωρίζουν τις McLaren και Ferrari στη μάχη των κατασκευαστών.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, με τον Verstappen να πετάγεται καλύτερα και να στρίβει πρώτος, παρά την εκπληκτική κίνηση του Norris που λίγο έλειψε να βρεθεί από την 3η στην 1η θέση. Δεν έλειψαν όμως και τα δράματα. Hulkenberg, Colapinto και Ocon συγκρούστηκαν, με τους δύο τελευταίους να εγκαταλείπουν λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση και το Safety Car να ενεργοποιείται από τον πρώτο κιόλας γύρο.

Μέσα σε όλα αυτά, ο Hamilton προστέθηκε στο μπλοκάκι των αγωνοδικών για άκυρη εκκίνηση (σωστά όπως φάνηκε και από τα replay). Το SC αποχώρησε στο τέλους του 4ου γύρου, με τον Verstappen να μένει άνετα μπροστά από τον Norris. Που θα λέγαμε πως απειλήθηκε περισσότερο από τον μεγάλο χαμένο της εκκίνησης, George Russell. Πιο πίσω, στην 4η θέση, ο Piastri έμεινε κολλημένος πίσω από τον Leclerc με τον Αυστραλό να προσπερνά τον οδηγό της Ferrari, επιβεβαιώνοντας τον καλό ρυθμό της McLaren.

O Verstappen πανηγύρισε στο Κατάρ την 63η νίκη της καριέρας του, με την μάχη των κατασκευαστών να παραμένει ανοιχτή και να κρίνεται στο Abu Dhabi

GP Qatar

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Las Vegas, 1-2 η Mercedes, παγκόσμιος πρωταθλητής ο Verstappen

O Verstappen με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους οικοδόμησε μια διαφορά κοντά στα 2”, με τους Norris, Russell και Piastri να είναι σε απόσταση αναπνοής και τις Ferrari να δείχνουν πως ήταν εκτός ρυθμού. Τουλάχιστον μέχρι τον 14ο γύρο, όταν και ο Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο γύρο. Ενώ ήρθε και η ενημέρωση για το προφανές. Ότι δηλαδή ο Hamilton έκανε άκυρη εκκίνηση.

Τρεις γύρους αργότερα, στην προσπάθειά του να πλησιάσει ακόμα περισσότερο τον Russell, ο Piastri είχε μια μικρή έξοδο, χωρίς περαιτέρω συνέπειες για τον ίδιο ή την ομάδα. Τα πράγματα κυλούσαν χωρίς μεγάλες αλλαγές. O Norris άνοιξε σημαντικά τη διαφορά του από τον Russell, βλέποντας παράλληλα τον Piastri να είναι στη ζώνη DRS του. Λίγο πιο πίσω ο Leclerc που από τον 14ο γύρο και μετά ανέβασε πολύ τον ρυθμό του, έχει πλησιάσει στα 2” τον Αυστραλό πιλότο της McLaren.

GP Qatar Max Verstappen

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GM και Andretti πιο κοντά στην είσοδό τους στη Formula 1

Τα πράγματα για τον Russell έγιναν ακόμα χειρότερα, καθώς το pit stop του, στον 24ο γύρο ήταν καταστροφικό, μιας και διήρκησε 7”, κινδυνεύοντας να χάσει τη θέση του όχι μόνο από τον Piastri αλλά και από τον Leclerc. Με τον Βρετανό που ξεκίνησε από την pole position να παραπονίεται πως «το αυτοκίνητο δεν στρίβει».

Το στραβό κλίμα για τη Mercedes συνεχίστηκε με τον κλατάρισμα του Hamilton στον 35ο γύρο, όταν κλάταρε το ελαστικό του. Στον ίδιο γύρο κλάταρε και το λάστιχο του Sainz! Τα κλαταρίσματά τους οφείλονταν σε θραύσματα που υπήρχαν στην πίστα, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί και πάλι το SC και τους Verstappen, Norris, Piastri και Leclerc να τρέχουν να προλάβουν να κάνουν το δικό τους pit stop. Κερδισμένος της διαδικασίας ο Leclerc που βρέθηκε 3ος.

GP Qatar Hamilton

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ενισχύεται το Project F1 της Audi με επένδυση από την QIA

Το SC αποχώρησε στο τέλος του του 39ου γύρου. Αυτή τη φορά ο Norris ακολούθησε τέλεια τον Verstappen και οι δύο πιλότοι βρέθηκαν πλάι-πλάι. Με τον Verstappen όμως να αμύνεται υποδειγματικά. Πλάι-πλάι βρέθηκαν και οι Leclerc Piastri, με τον Μονεγάσκο να κρατά την 3η θέση. Πιο πίσω όμως, Perez και Hulkenberg έχασαν τον έλεγχο φέρνοντας το SC στην πίστα δευτερόλεπτα μετά την αποχώρηση του.

 

 

Για τρίτη φορά ο Verstappen κλήθηκε να δώσει τον ρυθμό, δείχνοντας να έχει πάρει το μάθημά του. Ο Norris, όχι μόνο δεν κατάφερε να τον ακολουθήσει αλλά απειλήθηκε από τον Leclerc, καταφέρνοντας να στρίψει 2ος. Άνοιξε μάλιστα αμέσως τη διαφορά του στα 2” από τον Leclerc καταδιώκοντας τον Verstappen.

Οι αγωνοδίκες όμως τιμώρησαν τον Norris με ποινή stop & go 10 δευτερολέπτων, καθώς δεν μείωσε ρυθμό υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, αλλάζοντας για τα καλά τις ισορροπίες στη μάχη των κατασκευαστών. Κι αυτό γιατί έντεκα γύρους πριν το φινάλε η Ferrari με τους Leclerc και Sainz στην 2η και 6η θέση μάζευε 11 βαθμούς παραπάνω από τη McLaren, μειώνοντας τη διαφορά στους 19 βαθμούς.

 

 

Ο Sainz πάσχιζε να προσπεράσει τον Gasly και να ανέβει στην 5η θέση, προσθέτοντας στο σακούλι του Maranello μερικούς ακόμα πολύτιμους βαθμούς, καθώς o Norris δεν μπόρεσε κάτι παραπάνω από τη 10η θέση. Τίποτα όμως δεν άλλαξε μέχρι το τέλος. Russell (τιμωρήθηκε με ποινή 5” χωρίς όμως να επηρεάσει την κατάταξη, Gasly, Sainz, Alonso, Zhou (έφερε τον πρώτο φετινό βαθμό της Kick Sauber), Magnussen και Norris (ταχύτερος γύρος) συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

Ferrari vs McLaren

Η μακροβιότερη σεζόν στην ιστορία της Formula 1 θα ρίξει την αυλαία της το τριήμερο 6-8 Δεκέμβρη στο Abu Dhabi. Όπου η McLaren κρατά ακόμα την τύχη στα χέρια της, στην προσπάθειά της να κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 1998.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube