GP Ιταλίας: Αυτός ο “μικρός”, τεράστιος Leclerc!
Ο Μονεγάσκος κερδίζει και οι καμπάνες στο Μαρανέλο χτυπούν για πρώτη φορά μετά το 2010 για νίκη στη Monza.
Την περασμένη Κυριακή πήρε την πρώτη του νίκη στο Spa αλλά δεν μπορούσε να πανηγυρίσει. Είχε σκοτωθεί μια μέρα πριν ένας πολύ καλός του φίλος.
Αυτή εδώ όμως την Κυριακή, μέσα στη Monza, μέσα στο σπίτι της Ferrari, στο ναό της ταχύτητας ο “μικρός” Leclerc αποδείχθηκε ο τεράστιος οδηγός που έβαλε τις καμπάνες του Μαρανέλο να χτυπήσουν για πρώτη φορά μετά από το 2010 και χάρισε στη Scuderia και στους φίλους της το καλύτερο δώρο για τα 90 χρόνια της Ferrari.
O ίδιος ούρλιαξε μέσα από το κράνος σε έναν πανηγυρισμό ξέφρενο για τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην F1, και την πρώτη αλλά συνάμα τόσο εμβληματική μέσα στη Monza. Και το ουρλιαχτό του, ήταν το ξέσπασμα μετά από έναν αγώνα απίθανο, εξαιρετικό, στον οποίο ο Μονεγάσκος κατάφερε να παντρέψει ταχύτητα, σταθερότητα, ωριμότητα, σύνεση αλλά και τσαγανό όταν χρειάστηκε.
Στη μάχη με τον Hamilton κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του, να τζαρτζαριστεί μαζί του σε ένα αντρικό κοντράρισμα και στο τέλος να τον οδηγήσει στο λάθος. Και όταν ο παγκόσμιος (που δείχνει να εκτιμά τον Leclerc πολύ) "έδωσε" τη θέση του στον Bottas, ο “μικρός” Charles απέδειξε ότι μπορεί να κατάγεται από την ηλιόλουστη Κυανή Ακτή, αλλά όταν χρειάζεται έχει πιο κρύο αίμα ακόμη και από τον Φινλανδό. Και κράτησε πίσω του και τον Bottas που λίγο πριν απειλούσε να περάσει στα ίσια και τον Hamilton έχοντας πολύ πιο φρέσκα λάστιχα.
Δίκαια λοιπόν τα πανηγύρια στη Monza, δίκαιες οι καμπάνες στο Μαρανέλο και ακόμη πιο δίκαιη η νίκη του Leclerc.
Ο Μονεγάσκος άλλωστε ουδέποτε αμφισβητήθηκε. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα έφυγε πρώτος και έστριψε επίσης πρώτος. Hamilton και Bottas πάλεψαν για τη 2η και 3η θέση για λίγο όπως και ο Vettel με τον Hulkenberg που πέρασε για λίγο τον Γερμανό της Ferrari.
Η καταστροφή για τον Vettel ήρθε στον 7ο γύρο όταν έκανε ένα τετ-α-κε στην Ascari και επιστρέφοντας στην πίστα παραλίγο να χτυπήσει τον Stroll (ακούμπησαν). Σαν αποτέλεσμα ο Vettel μπήκε στα πιτ να αλλάξει πτέρυγα και λάστιχα αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν ότι οδήγησε επικίνδυνα και του επέβαλαν ποινή stop/go στα πιτ. Ο Stroll πήρε ποινή διέλευσης γιατί παραλίγο να χτυπήσει τον Gasly.
Κάπως έτσι η μια Ferrari έμεινε εκτός μάχης και όλες οι ελπίδες της Scuderia πέρασαν στις πλάτες του Leclerc. Ο Μονεγάσκος έκανε ένα πιτ στοπ έβαλε σκληρή γόμα και τα υπόλοιπα τα είπαμε: Έγραψε ιστορία σε μια διπλή μάχη με Hamilton και Bottas.
Λεπτομέρεια η ασπρόμαυρη σημαία που είδε στη μάχη με τον Βρετανό, δείγμα του πόσο πολύ ήθελε αυτή τη νίκη.
Τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής και αριθμών που θα τα αναλύσουμε ίσως μια άλλη φορά. Όπως και το γιατί ο Vettel δεν είναι ο Vettel…
Tη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo, Hulkenberg, Albon, Perez, Verstappen και Giovinazzi.
Cla | Driver | Chassis | Time | |
---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | ||
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 0.835 | |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 35.199 | |
4 | Daniel Ricciardo | Renault | 45.515 | |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 58.165 | |
6 | Alex Albon | Red Bull | 59.315 | |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 1'13.802 | |
8 | Max Verstappen | Red Bull | 1'14.492 | |
9 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1 lap | |
10 | Lando Norris | McLaren | 1 lap | |
11 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1 lap | |
12 | Lance Stroll | Racing Point | 1 lap | |
13 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1 lap | |
14 | George Russell | Williams | 1 lap | |
15 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1 lap | |
16 | Romain Grosjean | Haas | 1 lap | |
17 | Robert Kubica | Williams | 2 laps | |
Kevin Magnussen | Haas | |||
Daniil Kvyat | Toro Rosso | |||
Carlos Sainz Jr. | McLaren |