GP Imola, νικητής και πάλι ο Verstappen

GP Imola, νικητής και πάλι ο Verstappen

Μπορεί να ίδρωσε λίγο περισσότερο, αλλά ο Max Verstappen κατάφερε να επικρατήσει στην κατάμεστη Imola, τερματίζοντας μπροστά από τους Norris και Leclerc.

GP Imola

O Max Verstappen ήταν το αφεντικό και στην Imola, δείχνοντας πως η Ferrari πρέπει να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο για να μπορέσει να τον κοιτάξει στα μάτια.

Η εκκίνηση δεν έκρυβε εκπλήξεις, με τον Max Verstappen να στρίβει εύκολα πρώτος, χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα από τον Lando Norris. Το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της τέταρτης θέσης, όπως ο Carlos Sainz μονομάχησε στεναρά με τον Oscar Piastri. Και η αλήθεια είναι πως μας κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι και το πρώτο pit-stop, τη στιγμή που ο Verstappen άνοιγε όλο και περισσότερο τη διαφορά από τους διώκτες του.

Μπορεί ο Max Verstappen να ζορίστηκε, πήρε όμως την 59η νίκη της καριέρας του στο GP της Imola

GP Imola

Η κατάσταση στην κορυφή παρέμενε αμετάβλητη και δεδομένης της χάραξης της πίστας, που δεν θα λέγαμε πως ευνοεί τα προσπεράσματα, όλα έδειχναν πως θα βλέπαμε λίγο πολύ μια από τα ίδια. Στο κομμάτι της στρατηγικής, ήταν φανερό πως όλοι επιθυμούσαν να προχωρήσουν σε ένα pits-stop. To ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στο πότε ο κάθε οδηγός θα επέλεγε να μπει. Ο Russell το πήρε απόφαση στον 22ο γύρο, για να ακολουθήσει στον αμέσως επόμενο ο Norris, ο οποίος βρέθηκε στον διαχύτη του Sergio Perez. Βλέπετε, ο Μεξικανός είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα, επομένως εκ προοιμίου θα έμενε στην πίστα περισσότερο από τους υπόλοιπους πιλότους.

Αποδείχτηκε όμως εύκολη λεία, μιας και ο Βρετανός της McLaren τον προσπέρασε χωρίς πολλά πολλά. Παράλληλα, ο Verstappen κάνοντας το δικό του pits-stop βρέθηκε στην τέταρτη θέση. Η διαδικασία της αλλαγής ελαστικών βρήκε κερδισμένο τον Piastri, στην τέταρτη θέση. Τη στιγμή που ο Perez συνέχισε να ταλαιπωρείται (η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν βγήκε στον Μεξικανό), χάνοντας τη θέση του από τους Sainz και Russell. Όταν δε πέρασε στη μέση γόμα, ήταν μόλις 11ος.

Στις πιο μπροστά θέσεις, ο Verstappen παρέμενε πρώτος, με τον Norris να βλέπει τη Ferrari του Leclerc να βρίσκεται 2” πίσω του. Μάλιστα, ο Μονεγάσκος φάνηκε να τα παίζει όλα για όλα, κολλώντας πίσω από την McLaren. Ο υπέρμετρος ενθουσιασμός του όμως τον οδήγησε σε δύο λάθη, με τη διαφορά να επιστρέφει στα 2” και τα λάστιχα του να είναι σαφώς πιο φθαρμένα σε σχέση με εκείνα του Norris.

 

 

O τελευταίος, φάνηκε πως φυλούσε τα ελαστικά τους, καθώς στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα έριξε τη διαφορά του από τον Verstappen από τα 7” κάτω από τα 3”. Ήταν φανερό πως η σκληρή γόμα του Ολλανδού έσβηνε γύρο με τον γύρο, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να κάνουν παρατηρήσεις στον πιλότο της Red Bull για τα όρια της πίστας. Ο Norris πίεζε συνεχώς, ρίχνοντας τη διαφορά όλο και περισσότερο, τερματίζοντας κολλημένος πίσω από τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ο Leclerc δεν μπόρεσε να παλέψει για κάτι περισσότερο από την τρίτη θέση, με τους Piastri, Sainz, Hamilton, Russell, Perez, Stroll και Tsunoda να συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

GP Imola

Ο Max Verstappen, μετά το GP της Imola βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατάταξης, με 161 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Leclerc με 113 βαθμούς, με τους Perez και Norris να ακολουθούν με 107 και 101 βαθμούς αντίστοιχα. Η επόμενη στροφή του πρωταθλήματος θα βρει οδηγούς και ομάδες στο λαμπερό GP του Μονακό, ακριβώς σε μια εβδομάδα, στις 26 Μαΐου.  

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube