Formula 1: Νέα χρώματα για τη Ferrari

Formula 1: Νέα χρώματα για τη Ferrari

Για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, τα μονοθέσια θα διαφημίζουν τον κύριο χορηγό της ομάδας, τη Philip Morris.

H Ferrari αποκάλυψε τα αγωνιστικά χρώματα που θα έχουν τα μονοθέσιά της στο Ιαπωνικό GP, αυτό το (Παρασκευο)σαββατοκύριακο.

Ας μην ανησυχούν οι τιφόζι: το βασικό ιταλικό κόκκινο παραμένει. Όμως προστίθενται λευκοί λογότυποι που αναφέρονται στο νέο πρόγραμμα “Mission Winnow” του κύριου χορηγού της ομάδας, της Philip Morris International. Τα λευκά σήματα με το διπλό βέλος (που σχηματίζεται από τα γράμματα M και W) θα φιγουράρουν στο ρύγχος, στο halo, στα sidepods, στο κάλυμμα του κινητήρα και στην πίσω πτέρυγα.

Καθώς η διαφήμιση προϊόντων καπνού έχει απαγορευτεί εδώ και πολλά χρόνια στην F1, η Philip Morris δεν έχει προβάλει τα προϊόντα της στα μονοθέσια της Scuderia για αρκετό καιρό. Ο γιγαντιαίος αμερικανικός όμιλος αναπτύσσει τεχνολογίες που τον απομακρύνουν από τις καπνικές ρίζες του, και πριν λίγους μήνες επεξέτεινε τη χορηγία της στη Ferrari μέχρι το 2021.
 
Τώρα η Philip Morris θέλει να προωθήσει μια νέα της πρωτοβουλία που σχετίζεται με την επιστήμη, την τεχνολογία και την καινοτομία. Η Mission Winnow θα χρησιμοποιήσει αυτά τα μέσα για να «παλέψει για ένα καλύτερο μέλλον».

Ferrari Mission Winnow 2
 
«Θέλω να ευχαριστήσω τη Philip Morris επειδή είχε το δικαίωμα να βάλει τα χρώματά της στο μονοθέσιο από την αρχή της χρονιάς», είπε ο επικεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene. «Όμως σεβάστηκαν το παραδοσιακό κόκκινο κι άφησαν το μονοθέσιο εξολοκλήρου κόκκινο. Ο λόγος είναι απλός: είπαν ότι δεν βιάζονται, η εταιρεία αλλάζει, κινούμαστε, λανσάρουμε μια νέα αποστολή.
 
«Αυτό που κάνουμε είναι απλό, η Ferrari και η Philip Morris απλά παλεύουμε για το καλύτερο, παλεύουμε για μια καλύτερη εσωτερική επίδοση, ερευνώντας μέρα με τη μέρα για να μάθουμε από τα λάθη και να προχωρήσουμε. Μπορεί να πείτε “OK παιδιά, αλλά δεν κερδίσατε το πρωτάθλημα ακόμα”. Ναι, αλλά μαθαίνουμε. Για να μπορείς να κερδίσεις στο μέλλον, πρέπει να μπορείς να μαθαίνεις».

Ferrari Mission Winnow 3
   
Η πρωτοβουλία Mission Winnow παίρνει το όνομά της από το λίχνισμα του σιταριού, το να «ξεχωρίζεις την ήρα από το σιτάρι».

Ο Riccardo Parino, αντιπρόεδρος της Philip Morris, υπεύθυνος παγκοσμίων εκδηλώσεων και συνεργασιών, είπε: «Επιστρέφουμε με μια νέα πρωτοβουλία, μετά από 10 χρόνια που δεν είχαμε διαφήμισή μας πάνω στα μονοθέσια στην πίστα. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι ο λογότυπος, η καμπάνια, δεν έχει σχέση με κανένα προϊόν καπνού. Έχει σχέση με εμάς.
 
«Αφορά στο γεγονός ότι η εταιρεία μας θα μεταμορφωθεί, θα κινηθεί προς ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο πρωτοβουλιών για ένα καλύτερο μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε με τη Ferrari, επειδή η Ferrari εκπροσωπεί το πάθος και αυτή τη συνεχή βελτίωση που είναι η βάση για το μέλλον μας».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube