Φοβήθηκε την κλοπή κι έκρυψε το Escort RS2000 για 36 χρόνια
Λογικό να κλειδώσεις στο γκαράζ το Ford Escort RS2000 σου, αν θεωρείς ότι θέλουν να στο κλέψουν. Αλλά θα το αφήσεις εκεί 36 χρόνια;
Χρονοκάψουλα Ford Escort RS2000 του 1979 πουλήθηκε πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχοντας μια πολύ ιδιαίτερη ιστορία να πει. Στα 45 του χρόνια, είχε διανύσει μόλις 27.827 km.
Ο πρώτος του ιδιοκτήτης παρέλαβε το Escort RS2000 την 1η Αυγούστου του 1979 και για πέντε χρόνια, το χρησιμοποιούσε κανονικά. Μία μέρα είχε πάει για ψώνια κι όταν επέστρεψε στο αυτοκίνητό του, βρήκε τρεις υπόπτους να το περιτριγυρίζουν. Κατάφερε να μπει μέσα, αλλά τον ακολούθησαν. Έκανε γκαζωμένος μια μεγάλη διαδρομή, τους ξέφυγε με την ψυχή στο στόμα, οπότε το έβαλε στο γκαράζ του και δεν το ξαναέβγαλε ποτέ για 36 χρόνια.
Θα έδινες 6ψήφιο νούμερο για ένα εντελώς εργοστασιακό Escort 45 ετών;
Ανακαλύφθηκε το 2021 από μέλη του βρετανικού club κατόχων RS. Έπεισαν τον 80ετή πλέον ιδιοκτήτη να το επαναφέρει στην κυκλοφορία. Αυτός το έκανε, αλλά στην πορεία του χρόνου, προτίμησε να το παραχωρήσει στην KGF Classic Cars για να το χαρεί κάποιος άλλος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται το Ford Escort που οδηγούσε η πριγκίπισσα Νταϊάνα
Η τιμή πώλησης ορίστηκε στις £94.195, δηλαδή €110.000! Ποιος είπε ότι οι χρονομηχανές είναι φθηνές;
Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι δεν θα βρεθεί κάποιος να δώσει τόσα χρήματα για ένα εντελώς εργοστασιακό Escort RS2000, το αυτοκίνητο πουλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφίστε: Lancia Delta HF Integrale vs Ford Escort RS Cosworth;
Φαίνεται ότι κάποιος έψαχνε αυτό ακριβώς το μοντέλο, ίσως επειδή στοίχειωνε τα νεανικά του όνειρα και μεσήλικος πλέον, με γεμάτες τσέπες, μπόρεσε να κάνει πραγματικότητα την κατοχή του. Ή απλώς είδε μια επιχειρηματική ευκαιρία, προφανώς αποθηκεύοντας το βρετανικό μοντέλο για κάμποσες δεκαετίες ακόμα.
Αν πάντως τα κριτήριά σας είναι πρωτίστως οδηγικά, προτείνουμε το Escort MK2 της MST Cars. Είναι σαφώς πιο ισχυρό από τον δίλιτρο Pinto των 109 ίππων με το 4άρι χειροκίνητο κιβώτιο του μοντέλου της αγγελίας.
Μπορεί να συνδυαστεί με τον 4κύλινδρο Duratec των 2,5 lt της Ford, που αποδίδει πάνω από 200 ίππους. Για όσους θέλουν ακόμα περισσότερη ισχύ, υπάρχει η επιλογή μοτέρ BDG με 230 PS ή του κορυφαίου Millington Diamond με πάνω από 300 PS.
Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς, είτε μέσω μηχανικού είτε μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων. Την εικόνα συμπληρώνουν τα φρένα της AP, το υδραυλικό τιμόνι, ο πίσω άξονας Atlas και τα coilover της Bilstein που θα εξασφαλίσουν εξαιρετικό κράτημα.
Προαιρετικά κι εφόσον το αντέχει το πορτοφόλι σας, μπορούν να τοποθετηθούν αμορτισέρ της Reiger ή της Ohlins. Οδηγικά δεν θα υπάρχει καμία επαφή με το ταπεινό RS2000, με τις τιμές να ξεκινούν από £65.000 (€76.000).