Το FIAT 500e θα βγει και υβριδικό, λόγω χαμηλών EV πωλήσεων
Μας συστήθηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά τώρα θα κληθεί να φορέσει και θερμικό κινητήρα.
Ο εξηλεκτρισμός της Stellantis έχει την εξής διαδρομή: Ξεκινά με την παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης και στην πορεία ανακοινώνεται και μια θερμική. Έτσι έγινε και με το Peugeot E-3008, έτσι και με τη Lancia Ypsilon. Το FIAT 500e όμως ήταν τελείως διαφορετική περίπτωση.
Το μικρό ιταλικό EV παρουσιάστηκε προ 4ετίας και μέχρι τώρα, θεωρούσαμε ότι θα είναι πάντα πλήρως ηλεκτρικό. Κι όμως, το FIAT 500e θα κυκλοφορήσει κι ως υβριδικό!
Το παλιό 500αράκι αποσύρεται το καλοκαίρι, αλλά η ισχυρή ζήτηση για θερμικά οδηγεί το FIAT 500e στην υβριδική τεχνολογία
Το παλαιότερο και πολύ φθηνότερο 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης καταργείται το καλοκαίρι αλλά βασίζεται σε μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα.
Μπορεί να σταματήσει να πωλείται στην Ευρώπη, αλλά θα συνεχίσει να ζει και να βασιλεύει στην Αφρική. Η ιταλική εταιρεία επέλεξε να μην ξοδέψει τα χρήματα που απαιτούνται για να το εκμοντερνίσει ώστε να πληροί τους πιο πρόσφατους κανόνες ασφάλειας και κυβερνοασφάλειας της Ευρώπης.
Επιλέγοντας αντ 'αυτού να διαθέσει τους πόρους για το επερχόμενο ηλεκτρικό Panda, αν και το παλιό θα συνεχίσει να πωλείται ως Pandina. Ωστόσο, οι πωλήσεις του ηλεκτρικού FIAT 500e δεν είναι οι αναμενόμενες κι από τη στιγμή που κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με το Avenger, που πουλά περισσότερο ως θερμικό, το συμπαθητικό EV θα φορέσει υβριδικό κινητήρα.
Πέρσι, οι Ιταλοί πούλησαν πανευρωπαϊκά πάνω από 104.000 παλιά 500αράκια βενζίνης, αλλά μόνο 62.000 από τη νεότερη ηλεκτρική έκδοση. Αλλά η μετατροπή ενός EV που δεν σχεδιάστηκε ποτέ για να έχει κινητήρα ΜΕΚ σε υβριδικό δεν είναι μόνο πρωτάκουστη, αλλά επίσης και χρονοβόρα διαδικασία. Για να ενσωματωθεί ο ήπια υβριδικός FireFly των 1,0 lt και 70 ίππων στο νέο του σπίτι, θα χρειαστεί κάμποσος χρόνος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανταλλάξιμες μπαταρίες για το FIAT 500e, «φουλάρει» σε 5'
Στη συνέχεια, θα υπάρξει καθυστέρηση και με την έγκριση του αυτοκινήτου, επομένως η ήπια υβριδική παραλλαγή του FIAT 500e δεν αναμένεται στις εκθέσεις μέχρι τα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το FIAT 500e
Αυτό σημαίνει ότι από τη στιγμή που το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της FIAT στην Ευρώπη θα καταργηθεί αυτό το καλοκαίρι, οι αντιπρόσωποι θα μείνουν χωρίς αντικαταστάτη για περισσότερους από 18 μήνες.