Ευκαιρία: Αγοράστε την πρώτη Ferrari F50 που κατασκευάστηκε
Είναι αυτή που εκτέθηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1995, έχει μεγάλη ιστορία και μόνο 2.250 km στο οδόμετρο.
Όλες οι Ferrari F50 είναι επιθυμητές, αλλά αυτή ειδικά αποτελεί κομμάτι της ιστορίας του Maranello.
Πρόκειται για την πρώτη F50 που κατασκευάστηκε και ήταν αυτή που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτη του 1995. Μάλιστα, αντίθετα από πολλά εκθεσιακά αυτοκίνητα, ήταν πλήρως λειτουργική και με κάμποσα χιλιόμετρα στην πλάτη της.
Πριν την Έκθεση, είχε κάνει αμέτρητους γύρους στην πίστα της Ferrari, στο Fiorano, ως μέρος του προγράμματος εξέλιξης του μοντέλου. Είχε καλύψει επίσης πολλά χιλιόμετρα στους δρόμους γύρω από το Maranello και από το τιμόνι της είχαν περάσει, εκτός από τον θρυλικό δοκιμαστή Dario Benuzzi, οι Niki Lauda, Gerhard Berger και Jean Alesi.
Επιπλέον, αυτό είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε ως βάση για όλα τα μοντελάκια των Burago, Maisto, Tamiya, Revell κλπ., για τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες του Rainer Schlegelmilch, για τα σχέδια-φάντασμα του Shin Yoshikawa και για τα προσπέκτους της Ferrari. Φιγουράρισε επίσης σε δεκάδες βιβλία, σε σχεδόν 100 περιοδικά, ακόμη και σε γραμματόσημα!
Είναι η τελευταία Ferrari με πενταψήφιο αριθμό πλαισίου VIN, Νο. 99999, που τον είχε υποσχεθεί ο ίδιος ο Enzo στον περίφημο Βέλγο οδηγό αγώνων, συλλέκτη κλασικών αυτοκινήτων και πρεσβευτή της φίρμας, Jacques Swaters. Όταν η Ferrari δεν χρειαζόταν πλέον το αυτοκίνητο, το ανακατασκεύασε και το 1998 το χάρισε στον Swaters, που το κράτησε για εννέα σχεδόν χρόνια στη συλλογή του, στο Spa-Francorchamps.
Έκτοτε άλλαξε τέσσερις φορές χέρια στις ΗΠΑ, αλλά ακόμα έχει μόνο 2.253 km στο κοντέρ. Έχει κάνει πρόσφατα εκτεταμένο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή και είναι «έτοιμη για άμεση χρήση», όπως λέει η Autosport Designs της Ν. Υόρκης που την έχει βάλει προς πώληση. Τη διαθέτει μαζί με το επίσημο πιστοποιητικό γνησιότητας «Κόκκινο Βιβλίο» του τμήματος Ferrari Classiche, όλα της τα χαρτιά, τα βιβλία συντήρησης, τα γνήσια εξαρτήματα (σκεπή με θήκη κλπ.), ειδικές εργοστασιακές αποσκευές κι ένα μεγάλο φάκελο με έγγραφα, αποκόμματα και ιστορικές φωτογραφίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ας δώσουμε στη Ferrari F50 λίγη από την προσοχή που της αξίζει
Βάλτε από τώρα αγγελία πώλησης για το σπίτι ώστε να δώσετε έγκαιρα προκαταβολή και να κλείσετε το ιστορικό αυτό σούπερκαρ. Μετά βλέπετε πώς θα καλύψετε το υπόλοιπο ποσό μέχρι τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ που εκτιμά ότι θα πάρει η Autosport Designs.
Άλλωστε, και μόνο ο ήχος από τον 60βάλβιδο V12 των 4,7 λίτρων, με την ανοξείδωτη εξάτμιση Tubi και τους 520 PS/8.000 rpm, αξίζει όλα τα λεφτά.
[Πηγή: Autosport Designs]