Επίσημο: Νέο Peugeot e-Partner, το τρίτο ηλεκτρικό βαν των Γάλλων
Το μόνο που έλειπε ήταν αυτό το βανάκι: Το Partner εξηλεκτρίζεται στην Peugeot και ολοκληρώνει την γκάμα των επαγγελματικών EV που αποτελείται ήδη από το e-Expert και το e-Boxer.
Ο Όμιλος Stellantis το κάνει εύκολο για τα ηλεκτρικά του. Μια της Peugeot, μια της Citroën, μια της Opel… Ο νέος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας προφανώς θέλει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον -ή να υποχρεώνει, αν θέλετε- τα μέσα ενημέρωσης αν ασχολούνται μαζί του. Αυτή τη φορά, το δόλωμα ανέλαβε να το ρίξει η Peugeot με την άφιξη του τρίτου και τελευταίου επαγγελματικού EV.
Η Peugeot λοιπόν παρουσιάζει το τρίτο ηλεκτρικό της βαν. Ύστερα από το e-Expert και το e-Boxer, εδώ έχουμε το e-Partner, το οποίο θα έρθει στην ντόπια και στην ευρωπαϊκή αγορά να ανταγωνιστεί άμεσα το νέο Renault Kangoo Electric.
Το νέο e-Partner διατίθεται σε δύο μήκη (στάνταρ 4,40 m και «μακρύ» 4,75 m) και σε δύο αμαξώματα (3θέσιο «βαν» και 5θέσιο «μακριάς καμπίνας»). Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, καμία έκπληξη. Πρόκειται για σύστημα πασπαρτού των Peugeot, Citroën, DS Automobiles και Opel με το ηλεκτρομοτέρ των 136 PS (100 kW) και την μπαταρία των 50 kWh.
Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 275 km, όγκο φόρτωσης 4,4 m3 και ωφέλιμο φορτίο 800 kg. Προσοχή όμως: Tα 800 κιλά αφορούν στη στάνταρ έκδοση (για το μακρύ είναι 750 kg) και το ωφέλιμο φορτίο 4,4 κυβικά μέτρα στη μακριά έκδοση (το στάνταρ είναι 3,8 m3).
Να επισημάνουμε ακόμη ότι παρόλο που ο όγκος φόρτωσης είναι κοντά σε αυτόν της θερμικής έκδοσης, το ωφέλιμο φορτίο είναι λογικά χαμηλότερο, μιας και το επιβαρύνει το βάρος των μπαταριών -το θερμικό Partner μπορεί να φτάσει έως και έναν τόνο.
Κατασκευασμένο στην Ισπανία, στο εργοστάσιο του Vigo, το e-Partner θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το δεύτερο 6μηνο του 2021. Η τιμή του δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή.