Επίσημο: Ανανεωμένη BMW i3 με μεγαλύτερη αυτονομία και νέο εξοπλισμό
Η BMW i3 με νέα μπαταρία 42,2kWh αποκτά απολύτως ρεαλιστική αυτονομία 260 km, με τη μετρημένη κατά το νέο πρότυπο WLTP στα 310 km.
Οι πληροφορίες επαληθεύτηκαν για τη φρεσκαρισμένη i3, με το κόμπακτ ηλεκτρικό χάτσμπακ της BMW να εφοδιάζεται με νέο πυκνότερη συστοιχία μπαταριών, παρέχοντας μεγαλύτερη αυτονομία, τόσο για τη βασική i3 όσο και για την πιο ισχυρή i3s. Η BMW τροποποίησε επίσης το τριμ και το φινίρισμα του μοντέλου.
Στην κύρια αναβάθμιση της i3, στην μπαταρία δηλαδή,
υπάρχουν νέες κυψέλες που ανεβάζουν την ενεργειακή πυκνότητα από τα 94Ah στα 120Ah και τη χωρητικότητα σε 42kWh, έναντι των 33kWh του υφιστάμενου μοντέλου. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο από το μέγεθος του αρχικού μοντέλου που λανσαρίστηκε το 2014 που να θυμίσουμε ότι φορούσε μπαταρία με ονομαστική χωρητικότητα 22,6kWh.
Η νέα μπαταρία εξελίχτηκε σε συνεργασία με τη Samsung και είναι τοποθετημένη στην ίδια θέση και στο ίδιο περίβλημα με την προηγούμενη συστοιχία. Δοκιμασμένο σύμφωνα με τη νέα ομολογκασιόν WLTP, η i3 των 170 PS διαθέτει πλέον μέγιστη αυτονομία 310 km με μία μόνο φόρτιση -αύξηση σχεδόν 30% σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του μοντέλου.
Εν τω μεταξύ, η BMW λέει ότι η πιο σπορ i3s μπορεί πλέον να διανύσει τουλάχιστον 40 km παραπάνω προτού αδειάσει, με τη επίσημη μέγιστη αυτονομία κατά WLTP να φτάνει στα 285 km. Η BMW δεν διστάσει να δηλώνει δημοσίως ό,τι θεωρεί την αυτονομία και των δύο μοντέλων ότι φτάνει σε απόλυτα ρεαλιστικές συνθήκες τα 260 km.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, η BMW δίνει 0-100 km/h σε 7,3” για τη στάνταρ i3 και 6,9” για την i3s. Όσον αφορά τη φόρτιση, η BMW λέει ότι η νέα μπαταρία χρειάζεται 15 ώρες για να φτάσει από το 0 στο 80% σε μια οικιακή τριφασική πρίζα των 2,4kW. Χρησιμοποιώντας ένα BMW i Wallbox των 11kW, η ίδια φόρτιση διαρκεί 3,2 ώρες, ενώ σε ένα τερματικό ταχείας φόρτισης στα 50kW χρειάζονται 42' για το ίδιο επίπεδο του 80%.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης για τη στάνταρ i3 διατίθεται ένα «Sports Package» που βασίζεται κατά κύριο λόγο στην πιο σπορ ανάρτηση της i3s (διαφορετικά ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές). Είναι δε πιο χαμηλή κατά ένα πόντο, με το αυτοκίνητο να αποκτά φαρδύτερα μετατρόχια και 20άρες ζάντες Jet Black ή με δίχρωμο φινίρισμα και λάστιχα μικτής χρήσης.
Κατά τα λοιπά, το νέο τριμ περιλαμβάνει ένα νέο μεταλλικό μπεζ και γκρι χρώμα για το αμάξωμα, νέες επιλογές για τις ταπετσαρίες στο σαλόνι, έξτρα προσαρμοζόμενους προβολείς LED και ένα αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων iDrive με νέα διάταξη μενού.
Η BMW δεν ανακοίνωσε τιμή για τις φρεσκαρισμένες i3 και i3s, αλλά και τα δύο μοντέλα θα λανσαριστούν εμπορικά στην Ευρώπη τον Νοέμβριο.