Ενδίδει στα EV και η Ferrari;
Αφού απέρριψε κατηγορηματικά την πιθανότητα για ένα μοντέλο EV μεσοπρόθεσμα, η Ferrari ενδέχεται τελικά να λανσάρει ένα τέτοιο το 2024, με βάση την Purosangue.
Η ηλεκτρική κινητικότητα βρίσκεται πλέον στον κατάλογο μεγάλου μέρους των κατασκευαστών, αλλά οι «ανένδοτοι» εξακολουθούν να αρνούνται αυτόν τον τύπο συστήματος κίνησης.
Κατά πώς σχεδιάζουν η McLaren ή η Lamborghini, έτσι και η Ferrari δεν προγραμματίζει να ενσωματώσει την τεχνολογία αυτή στην γκάμα της βραχυπρόθεσμα. Πριν από μερικούς μήνες, ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Maranello, Enrico Galliera, θεώρησε ότι η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει εξελιχτεί επαρκώς για κάτι τέτοιο. Αλλά τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν πιο γρήγορα στην αγορά απ’ ό,τι θα ήθελε το Cavallino Rampante.
Κατασκευαστής σπόρτσκαρ και σούπερκαρ, με περιορισμένη παραγωγή περίπου 10.000 αυτοκινήτων ετησίως, η Ferrari έχει ήδη αλλάξει πορεία και σκοπεύει να επενδύσει στην ολοένα πιο δημοφιλή κατηγορία των SUV. Έτσι, η Purosangue θα λανσαριστεί αρχικά στην αγορά, στις αρχές του 2022, με βενζινοκινητήρα V12 και στη συνέχεια με υβριδικό V8. Φυσικά δεν θα πρόκειται για την πρώτη υβριδική Ferrari, καθώς την πρωτιά κατέχει η LaFerrari με υβριδικό μοτέρ V12 το 2012, ενώ η πρόσφατη SF90 Stradale είναι και επαναφορτιζόμενη.
Πανίσχυρα ηλεκτρικά SUV
Αργότερα, αναμένονται δύο ακόμη εκδόσεις που, σύμφωνα με το βρετανικό Car Magazine, αυτή τη φορά θα είναι 100% ηλεκτροκίνητες. Αυτά τα νέα μοντέλα θα φορούν τέσσερα ηλεκτρομοτέρ (άγνωστο ακόμη αν θα είναι ένα ανά τροχό ή δύο ανά άξονα) και θα αποδίδουν 610 άλογα. Η δε μπαταρία τους θα διαθέτει χωρητικότητα 80 kWh, αρκετή για απόσταση 350 km.
Θα πρέπει όμως να περιμένουμε τουλάχιστον τρία χρόνια για να δούμε μια «σιωπηλή» Ferrari στους δρόμους. Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο, η Ferrari F244 δεν θα κυκλοφορήσει πριν το 2024, ενώ η F245 πριν το 2026.